Kaikkien suomen kätköjen lataaminen colorado 300

Apua GPS- ja muiden navigointilaitteiden ongelmiin
Avatar
Fisherman77
Viestit: 186
Liittynyt: Ma 25.12.2006 12:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Kaikkien suomen kätköjen lataaminen colorado 300

Viesti Kirjoittaja Fisherman77 » To 18.02.2010 12:31

Ite olen kanssa maksanut gsakin lisenssin heti kun koeaika loppui. Enkä ole katunut, yli 5 vuotta olen ollut tyytyväinen asiakas. Päivitykset toimii ja rekisteriavaimen olen aina saanut uudestaan, kun olen joutunut konetta uusiksi asentamaan... Hintaansa nähden hyötyostos.
No tämä oli ehkä väärä ketju hehkuttaa gsak-ohjelmaa.

nousjan
Viestit: 72
Liittynyt: Ti 13.10.2009 23:47

Re: Kaikkien suomen kätköjen lataaminen colorado 300

Viesti Kirjoittaja nousjan » To 18.02.2010 12:45

Gsak on perseestä koska se on englannin kielinen jos olisi suomeksi olisi ok

aku506
Viestit: 1206
Liittynyt: Ma 10.11.2008 19:52

Re: Kaikkien suomen kätköjen lataaminen colorado 300

Viesti Kirjoittaja aku506 » To 18.02.2010 16:23

Laittomuuksiin en mene, mutta jos on saatavilla ilmainen ja laillinen versio, vaikka vähän nalkuttaisikin. Tekijällä riittänee kuitenkin rahaa kohtalaisesti?!?
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Tervas
Viestit: 930
Liittynyt: Ma 08.01.2007 14:31

Re: Kaikkien suomen kätköjen lataaminen colorado 300

Viesti Kirjoittaja Tervas » To 18.02.2010 16:24

aku506 kirjoitti:Laittomuuksiin en mene, mutta jos on saatavilla ilmainen ja laillinen versio, vaikka vähän nalkuttaisikin. Tekijällä riittänee kuitenkin rahaa kohtalaisesti?!?
WWW.GSAK.net
"Jokaisen oikein rakennetun pojan tekee joskus vastustamattomasti mieli etsiä kätkettyä aarretta."
Mark Twain: Tom Sawyerin seikkailut

pailakka
Viestit: 547
Liittynyt: Ma 29.01.2007 20:05

Re: Kaikkien suomen kätköjen lataaminen colorado 300

Viesti Kirjoittaja pailakka » To 18.02.2010 16:40

Siinä on speksit, mikset jo koodaa.

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Kaikkien suomen kätköjen lataaminen colorado 300

Viesti Kirjoittaja haksu10 » To 18.02.2010 16:48

juhanili kirjoitti:Jaa-a, kaikkiko pitäis saada ilmaiseksi, GSAK maksaa vaivaiset 25 USD ja sillä saa ikuisen nalkuttamattoman käyttöoikeuden. Jos ei raski maksaa niin saapi sietää nalkutuksen.

Onko geocache.fi suunnitellut GPX 1.0.1 mahdollisuuden tarjoamista latauksiin? GSAK:n uusi beta hyödyntää sitä ja makrojen kautta saa attribuutit coloradoon, kätevää.
Kaikkihan toki pitää saada ilmaiseksi; eihän sitä nyt mikään saa maksaa :(

Mutta siltikin taas väsäilin, ja nyt Omien tietojen Materiaaliasetuksista (kohta: Lisää attribuutit) voi valita attribuutit sisältymään GPX -tiedostoihin 1.0.1 -formaatin mukaisesti.

Kyseessä on beta, vaikkakin vallan moneen kertaan toiminta testattu; siispä mahdollista on että ongelmia / vääriä attribuutteja tai niiden tiloja voi esiintyä. Kertokaa ongelmista siis.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
Garmingeo
Viestit: 194
Liittynyt: To 07.02.2008 20:51

Re: Kaikkien suomen kätköjen lataaminen colorado 300

Viesti Kirjoittaja Garmingeo » To 18.02.2010 17:25

Olen sen verran tyhmä, että en tajua mitä uutta tässä Haksulta on vaadittu. Kaikki kun mielestäni on ollut paremmin kuin hyvin jo kauan. Mulla on kyllä näkynyt attribuutit raato 300:ssa ties kuinka kauan, ihan sillä aiemmalla Haksun valinnalla. Attribuutti on kirjoitetussa muodossa ja englanniksi, mutta sen verran kannattaa englantia opetella, että tietää mitä ne merkitsee.

Kätköreissulla kone mukana ja aina aamulla tuore lataus geocache.fin kautta ladattuna alueelta missä operoi. Ei mitään ongelmia, olkoot reissu sitten 2 vrk:n tai vaikka vuoden mittainen.

Älä Haksu turhaan ota stressiä ja tee kaikkea mitä kanavalla vaaditaan, varsinkin kun teet tätä ilmaiseksi hyvästä sydämestä.
Nil volentibus arduum.

juhanili
Viestit: 173
Liittynyt: To 02.07.2009 8:56

Re: Kaikkien suomen kätköjen lataaminen colorado 300

Viesti Kirjoittaja juhanili » To 18.02.2010 20:02

garmingeo kirjoitti:Olen sen verran tyhmä, että en tajua mitä uutta tässä Haksulta on vaadittu. Kaikki kun mielestäni on ollut paremmin kuin hyvin jo kauan. Mulla on kyllä näkynyt attribuutit raato 300:ssa ties kuinka kauan, ihan sillä aiemmalla Haksun valinnalla. Attribuutti on kirjoitetussa muodossa ja englanniksi, mutta sen verran kannattaa englantia opetella, että tietää mitä ne merkitsee.

Kätköreissulla kone mukana ja aina aamulla tuore lataus geocache.fin kautta ladattuna alueelta missä operoi. Ei mitään ongelmia, olkoot reissu sitten 2 vrk:n tai vaikka vuoden mittainen.

Älä Haksu turhaan ota stressiä ja tee kaikkea mitä kanavalla vaaditaan, varsinkin kun teet tätä ilmaiseksi hyvästä sydämestä.
Eikun minä olen se tyhmä :oops: . En ole nimittäin huomannut tuota attribuuttiasetusta profiiltiedoissa. Toisaalta GPX 1.0.1 tuottaa "standardoitua" dataa jota vähitellen erilaiset apuohjelmat alkaa ymmärtämään, esim GSAK jos sellaisia haluaa käyttää. GSAK:ta saa pitää paskana ihan vapaasti mutta toisten toimintatavoille se on erinomainen apuväline, turhaa jauhaa siitä.

Kiitos haksu tästä(kin) lisäyksestä. Huomasin samalla että sponssaukseni on mennyt vanhaksi, täytyy uusia koska arvostan tätä palvelua.

AFTM#4
Viestit: 484
Liittynyt: To 23.07.2009 21:10
Paikkakunta: Lahti

Re: Kaikkien suomen kätköjen lataaminen colorado 300

Viesti Kirjoittaja AFTM#4 » Ke 17.03.2010 22:28

Jusu kirjoitti:[offtopic nag]
Miksi ihmeessä siitä GSAK:ista ei voi maksaa, jos sitä käyttää ja kokee että siitä on hyötyä? Pääsisi eroon nalkutuksesta ja tukisi softan tekijää. Haluatteko käyttää softia ilmaiseksi vain koska se on mahdollista, vai mikä filosofia tuossa on takana? Vähän epämukavaa, mutta ilmaisuus on tärkeämpää? Rekisteröinti on häviävän pieni kertakustannus verrattuna siihen mitä kulutatte esim. siirtymiseen paikasta toiseen. [/offtopic nag]
Onko sille Nordean tilinumeroa vai hankittava joku luottokortti kk-maksulla pelkästään tätä GSAKia varten? Tästä kyse!

Avatar
FinMaky
Viestit: 59
Liittynyt: Pe 27.02.2009 10:34
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kaikkien suomen kätköjen lataaminen colorado 300

Viesti Kirjoittaja FinMaky » To 18.03.2010 9:03

AFTM#4 kirjoitti: Onko sille Nordean tilinumeroa vai hankittava joku luottokortti kk-maksulla pelkästään tätä GSAKia varten? Tästä kyse!
No, jos luottokortin haluaa, niin se maksaa 0€/kk. Itse käytän stockmanin mastercardia (0€/kk), mutta tuosta loppui verkko-ostospotku. (Mikään nordean kortti ei toimi, nordean syy, ei korjattavissa). Otin tuohon verkko-ostoksia varten toisen eli hypo-visan (0€/kk). Toiminut kaikkialla missä tarvitsen eli pizza-expressissä :D ja paypalissa jonka kautta kaikki nettimaksut, korttinumero vain heidän tiedossa.
Kuva

finnranger
Viestit: 621
Liittynyt: Ke 30.07.2008 14:43

Re: Kaikkien suomen kätköjen lataaminen colorado 300

Viesti Kirjoittaja finnranger » To 18.03.2010 9:17

FinMaky kirjoitti:No, jos luottokortin haluaa, niin se maksaa 0€/kk. Itse käytän stockmanin mastercardia (0€/kk), mutta tuosta loppui verkko-ostospotku. (Mikään nordean kortti ei toimi, nordean syy, ei korjattavissa).
Miten niin Nordean kortti ei toimi? Hyvinhän ne toimivat verkko-ostoksillakin.
Joo, tulihan sieltä taannoin kirje jonka mukaan niillä ei saa ostaa verkosta mutta saivat siitä sen verran palautetta että muuttivat mielensä ...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Laite- ja ohjelmistoapua”