Trimble, kätköjen kuvaukset katoavat

Apua GPS- ja muiden navigointilaitteiden ongelmiin
karitsa
Viestit: 21
Liittynyt: Ma 25.05.2009 11:43

Trimble, kätköjen kuvaukset katoavat

Viesti Kirjoittaja karitsa » Ti 30.06.2009 14:57

Olen käyttänyt Trimblea menestyksellä tähän asti, mutta tänään alkoi ilmestyä vain virheilmoitus "Object reference not set to an instance of an object" kun lataa kätkökuvausta.

Ilmeisesti samantyyppistä keskustelua käydään sivustolla: http://www.geocachenavigator.com/Forums ... fault.aspx

Karitsa

Avatar
stebu
Viestit: 612
Liittynyt: Pe 02.11.2007 0:25
Paikkakunta: Vantaa

Re: Trimble, kätköjen kuvaukset katoavat

Viesti Kirjoittaja stebu » Ti 30.06.2009 19:03

karitsa kirjoitti:Olen käyttänyt Trimblea menestyksellä tähän asti, mutta tänään alkoi ilmestyä vain virheilmoitus "Object reference not set to an instance of an object" kun lataa kätkökuvausta.
Ilmeisesti samantyyppistä keskustelua käydään sivustolla: http://www.geocachenavigator.com/Forums ... fault.aspx
Sama vika ilmestyi minulle tänään aamulla. Ei liene sukua tuon viestiketjun jutulle, koska se on pari viikkoa vanha.
No katsotaan vastaako kukaan ilmoitukseesi...
-stebu

Avatar
Haaskalintu
Viestit: 950
Liittynyt: Pe 26.01.2007 15:06
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Trimble, kätköjen kuvaukset katoavat

Viesti Kirjoittaja Haaskalintu » Ti 30.06.2009 20:29

Kannoinpa minäkin korteni kekoon ja kävin mainostamassa kyseisellä forumilla sitä suomalaista vaihtoehtoa :D :D :D

Yllättävän hiljaista oli keskustelu tuolla, jos ottaa huomioon että ongelma on jatkunut jo pari viikkoa?
Onko muuten nimesi jo täällä?

Avatar
Dragonfly Vet
Viestit: 555
Liittynyt: To 11.09.2008 20:15
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Trimble, kätköjen kuvaukset katoavat

Viesti Kirjoittaja Dragonfly Vet » Ti 30.06.2009 21:27

Hienoa, että hajoaa. Ovat niin raivostuttavia nuo Triblen loggaustekstit. Välillä ei ole mitään muuta tekstiä lokissa, kuin Trimblen mainos, :twisted: ei edes TFTC
Hauskemman kätköilyn puolesta jo vuodesta 2008

Avatar
Noyboy
Viestit: 368
Liittynyt: Su 11.05.2008 21:42
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: Trimble, kätköjen kuvaukset katoavat

Viesti Kirjoittaja Noyboy » Ti 30.06.2009 21:50

Saman herjan huomasin minäkin tänään, kun jouduin turvautumaan kännykkään raadon XXXtuillessa päin naamaa uuden betan kanssa. Joten oli sit turvauduttava kotimaiseen. Se toimi tänään parhaiten näistä kolmesta.

EDIT: Oliskohan Trimble siirtynyt maksullisten softien pariin?

"Geocache Navigator is now available for sale on Nokia’s OVI store (http://store.ovi.com) for a one-time fee of €30. Currently Geocache Navigator is supported on the Nokia N95, Nokia N82, Nokia E71 and Nokia 6110 Navigator phones* (note: a data plan is recommended and carrier charges for data usage may apply)."
-Noyboy-
serial cacher

karitsa
Viestit: 21
Liittynyt: Ma 25.05.2009 11:43

Re: Trimble, kätköjen kuvaukset katoavat

Viesti Kirjoittaja karitsa » Ke 01.07.2009 9:31

Mielenkiintoista...latasin nyt sitten sen kotimaisen version ja opettelen sitä, heti tosin tökkii liian pieneen tekstiin. Mutta eniten ihmetyttää se, ettei asiasta viriä enempää keskustelua!? Muutaman soitonkin perusteella vika koskettaa kaikkia Trimblen käyttäjiä. Jos nyt oltaisiin esim Ural-roikan foorumilla (venäläisten moottoripyörien harrastajakerho) niin vastauksia ja neuvoja olisi todennäköisesti vähintään yhtä paljon kuin viestin lukukertoja, jollain ilveellä muutama enemmänkin. Itse olen pyyhkinyt aina pois Trimblen mainoksen logatessani ja siitä aloitinkin ongelman purkamisen, josko ohjelman tekijä olisi poistanut ominaisuuksia koska en ole mainostanut. Mutta jos vertaa esim ruotsalaisiin loggauksiin, niin kylläpä suomalaiset ovatkin puheliasta kansaa. Noh, katsotaan syntyykö tästä sen enempää, jossain päin maailmaa varmaankin kansanliike...

jarialf
Viestit: 23
Liittynyt: Ma 13.04.2009 21:41

Re: Trimble, kätköjen kuvaukset katoavat

Viesti Kirjoittaja jarialf » Ke 01.07.2009 12:26

Samaapa tuo on jo jonkin aikaa herjaillut.
Tuonkin kanssa on tullut toimeen suht hyvin, koska itse olen käyttänyt Liveä ja Trimbleä rinnakkain.
Karkea >15 m suunnistus livellä, kun kätköt saa kartalle näkyviin jne. Jostain syystä olen tykästynyt viimeisten metrien tiirailuun Trimblellä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Laite- ja ohjelmistoapua”