Samsung Galaxy SII ja C:Geo ei toimi kunnolla

Apua GPS- ja muiden navigointilaitteiden ongelmiin
raisionritu
Viestit: 18
Liittynyt: Su 09.05.2010 12:49

Re: Samsung Galaxy SII ja C:Geo ei toimi kunnolla

Viesti Kirjoittaja raisionritu » Su 22.04.2012 22:51

kermatoffee kirjoitti:C:geo tökkii edelleen, ainakin minulla. Satunnaisesti näyttää kätkön sieltä, toisen täältä, muttei todellakaan lähimpiä.
Pitäiskö nyt luovuttaa ja ladata joku eri ohjelma (mikä?)? Vai ostaa oikea gepsi?
Mä olen ottanut tavaksi suunnitella kätköilyreissut etukäteen .comin kartasta ja otan koordinaatit ja muut tärkeät tiedot varmuuden vuoksi myös paperille, joten ne pystyy sitten vauhdissa lisäämään käsin siihen Any Destination -kohtaan ja navigoida sitä kautta purkin paikkaa. Samoin se Nearby -listaus taisi toimia vaikkei Live map purkinpaikkoja näyttäisikään? En muista :)

Avatar
arisoft
Viestit: 1225
Liittynyt: La 31.07.2010 19:49
Paikkakunta: Vantaa

Re: Samsung Galaxy SII ja C:Geo ei toimi kunnolla

Viesti Kirjoittaja arisoft » Ma 23.04.2012 9:08

raisionritu kirjoitti:Mä olen ottanut tavaksi suunnitella kätköilyreissut etukäteen .comin kartasta ja otan koordinaatit ja muut tärkeät tiedot varmuuden vuoksi myös paperille, joten ne pystyy sitten vauhdissa lisäämään käsin siihen Any Destination -kohtaan ja navigoida sitä kautta purkin paikkaa. Samoin se Nearby -listaus taisi toimia vaikkei Live map purkinpaikkoja näyttäisikään? En muista :)
Noin juuri toimii Neongeo eli kannattaa harkita sitten sen käyttämistä, jos joskus haluaa papereista eroon. Kun on valmiiksi suunnitellut reitin eli ladannut ne reittipisteet ja kartat ohjelman muistiin jo kotona, niin ohjelma ei tarvitse enää lainkaan yhteyttä tai toimivia palvelimia.

Team vimma
Viestit: 4
Liittynyt: Ma 26.03.2012 23:14

Re: Samsung Galaxy SII ja C:Geo ei toimi kunnolla

Viesti Kirjoittaja Team vimma » Ma 23.04.2012 23:57

Terveisiä Göteborgista! Käväisimme tiimin kanssa tiiviillä kaupunkilomalla ja hakemassa toisen tasasadannen milestonemme ulkomailta.

Galaxy Tabilla tuota c:geoa käytämme, ulkomailla tokikin ilman jatkuvaa Internet-yhteyttä. Yhteyden puutehan kierretään tallentamalla halutut kätköt ja haluttu määrä kätköjä laitteen muistiin esimerkiksi hakemalla tietty osoite tai tietty kätkö, jonka ympärillä olevia kätköjä sitten pystyy lataamaan lisää, valitsemaan kaikki kerralla ja tallentamaan nämä.

Nyt matkallamme myös huomasimme, että laitetan tallentaa muistiin tarkat koordinaatit ja sijainnin kartalla sekä jättää lataamatta disabloidut kätköt eli toimii melkoisen fiksusti. Tuota pystyy käyttämään myös kotimaassa eli kaupungin tai tietyn seudun kätköt laitteen muistiin ja kätköilemään. Nuo tallennetut kätköt näkyvät suoraan tarkkoina diskettikuvakkeella lisättyinä livemapissakin. Tällainen käytännöllinen vinkki hifistelyyn tällä kertaa.

V/Team vimma

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Laite- ja ohjelmistoapua”