Mistä Geocache Navigator N95:een ?

Apua GPS- ja muiden navigointilaitteiden ongelmiin
Piitt
Viestit: 4
Liittynyt: Pe 25.09.2009 20:20

Mistä Geocache Navigator N95:een ?

Viesti Kirjoittaja Piitt » Pe 25.09.2009 21:55

Osaisiko joku kertoa mistä Trimblen Geocache Navigatorin voisi joka ladata tai ostaa Nokia N95:een ?
Trimblen Geocache.com sivuilla esitellään liuta Nokian puhelin malleja joihin ko. sovellus käy ja neuvotaan ostamaan sovellus Nokian OVI Store verkkokaupasta.
Ko. verkkosivuilta ei kuitenkaan softaa löydy kun on rekisteröitynyt sivustoon ja valinnut puhelimeksi N95. Yhteydenotto Nokian tuotetukeen ei vienyt asiaa yhtään eteenpäin.

santerin
Viestit: 64
Liittynyt: Ke 11.02.2009 15:11

Re: Mistä Geocache Navigator N95:een ?

Viesti Kirjoittaja santerin » Pe 25.09.2009 22:10

mulla löytyy ainakin kännykän lataa palvelusta.

Piitt
Viestit: 4
Liittynyt: Pe 25.09.2009 20:20

Re: Mistä Geocache Navigator N95:een ?

Viesti Kirjoittaja Piitt » Pe 25.09.2009 23:43

Ongelma on että ko sovellusta ei löydy N95 Lataa valikon kautta jossa minulla on linkki Ovi Storeen eikä sitä myöskään löydy Ovi Storesta tietoneyhteyden avulla.Onko se verkkokaupassa jolain muulla nimellä ?

pali
Viestit: 41
Liittynyt: Ti 25.08.2009 7:59

Re: Mistä Geocache Navigator N95:een ?

Viesti Kirjoittaja pali » La 26.09.2009 8:33

Mä tilasin suoraan tuolta - 15 €
https://secure.shareit.com/shareit/chec ... ,USD&js=-1

Linkki löytyy tuolta:
http://www.geocachenavigator.com/NokiaE ... fault.aspx

Siinä versiossa on bugeja.

-Pauli

Piitt
Viestit: 4
Liittynyt: Pe 25.09.2009 20:20

Re: Mistä Geocache Navigator N95:een ?

Viesti Kirjoittaja Piitt » La 26.09.2009 17:34

Ylemmästä linkistä ( shareit.com ) ei löydy. Sanoit maksaneesi 15 € mutta Geocachen sivuilla kerrotaan softan hinnnaksi 30. Vanhan version päivitys maksaa sen 15 € ja minulla ei ole vielä sitä ensimmäistäkään versiota.
Alempi linkki on Geocachen sivuille josta käsitykseni mukaan voi vanhan version päivittää 15 € maksua vastaan mutta uuden version ostamisessa neuvotaan siirtymään Nokian OVI Storen sivuille ( josta ohjelmaa taas ei löydy ).
Tämä nyt tuntuu erikoiselta umpikujalta ?

Avatar
Mukkelus
Viestit: 377
Liittynyt: Su 22.06.2008 15:37

Re: Mistä Geocache Navigator N95:een ?

Viesti Kirjoittaja Mukkelus » La 26.09.2009 17:46

Piitt kirjoitti:Ylemmästä linkistä ( shareit.com ) ei löydy. Sanoit maksaneesi 15 € mutta Geocachen sivuilla kerrotaan softan hinnnaksi 30. Vanhan version päivitys maksaa sen 15 € ja minulla ei ole vielä sitä ensimmäistäkään versiota.
Alempi linkki on Geocachen sivuille josta käsitykseni mukaan voi vanhan version päivittää 15 € maksua vastaan mutta uuden version ostamisessa neuvotaan siirtymään Nokian OVI Storen sivuille ( josta ohjelmaa taas ei löydy ).
Tämä nyt tuntuu erikoiselta umpikujalta ?
Olisikohan tästä linkistä apua?
http://store.ovi.com/content/6CF44C10DB ... 0A85327D61

Sorry, ei näytä olevan koska tulee N95:n valinnan jälkeen ilmoitus:
Sorry, this item is not available for your device: Nokia N95.
Browse more great content in the "Related" section below.


Mielenkiintoista, koska itse olen etsinyt vanhalla versiolla ja N95 laitteella n, 1100 kätköä ja päivitin askettäin uudenkin version. Se tosin pitää sisällään sekä bugeja että ärsyttäviä ominaisuuksia siihen vanhempaan versioon verrattuna :cry:

pali
Viestit: 41
Liittynyt: Ti 25.08.2009 7:59

Re: Mistä Geocache Navigator N95:een ?

Viesti Kirjoittaja pali » La 26.09.2009 18:56

Eiköhän se päivitys onnistu vaikkei ole mitään versiota. Mulle tuli meilissä linkki, mistä latasin uuden bugisen softan.

-Pauli

Piitt
Viestit: 4
Liittynyt: Pe 25.09.2009 20:20

Re: Mistä Geocache Navigator N95:een ?

Viesti Kirjoittaja Piitt » La 26.09.2009 22:53

Problem solved ! Kiitos vinkeistä.
Eli latasin ohelman Geocache navigator sivuilta ikäänkuin vanhan ohjelman upgreidauksena vaikkei vanhaa ohjelmaa tosiaan ollut.Hinta oli se 15 € + alv.
Äkkiseltään näyttäisi pelittävän ihan ok.

rplc
Viestit: 2
Liittynyt: Ti 10.03.2009 20:51

Re: Mistä Geocache Navigator N95:een ?

Viesti Kirjoittaja rplc » Su 18.04.2010 12:04

Parin tunnin foorumien selailun jälkeen en löytänyt vastausta, joten jatkanpa tähän. Eli nyt lähti järki muilla ohjelmilla kikkailun kanssa ja päätin vihdoin päivittää Trimblen Geocache Navigatorin maksulliseen versioon. No, sepä ei käynytkään niin helposti = syy, jonka takia en ole aiemminkaan saanut päivitystä hoidettua. Osaisiko joku auttaa, kai joku on päivityksen onnistuneesti tehnyt?

Ensin yritin päivitystä paypalin kautta puhelimella, vastaan tuli kuitenkin vain error, jossa kerrottiin suunnilleen, että tämä ei nyt onnistu ja katso lisää paypalin nettisivuilta. En nyt tarkkaan muista mikä ilmoitus oli, mutta nettisivuilla ei kerrottu asiasta. Koska vaihtoehdoksi annettiin myös päivitys pc:n kautta, niin seuraavaksi sitä kokeilemaan. Päivitysohjeessa kerrotaan näin:
"From your PC: Notes: you must enter your Nokia phone number in the Phone Number field during the checkout"
Tarkoittaako tämä Nokia phone number tässä IMEI:tä? No, entä tuo Phone Number field, onko se lisenssointisivun henkilötiedot-kohdan puhelinnumero-kohta (englanninkielisellä sivulla kohta on phone)? Jotenkin ei kuullosta järkevältä laittaa henkilötietoihin puhelinnumeroksi IMEI:tä, mutta ennen maksua missään ei ole mitään muutakaan tarkoitukseen sopivaa kenttää... Joten, missäköhän kohtaa päättelykykyni tekee tenän? Käytössä tosiaan N95, jos sillä jotain väliä on.

vikvi
Viestit: 24
Liittynyt: Ma 01.12.2008 10:38

Re: Mistä Geocache Navigator N95:een ?

Viesti Kirjoittaja vikvi » Su 18.04.2010 22:04

Minä tilasin omaan N95:eeni (tunnetaan sittemmin tuttavallisella kutsumanimellä "Trimble") viime elokuussa maksullisen upgraden, 15€, onnistui silloin luottokorttimaksulla suoraan TrimbleOutdoorsin sivuilta. Numero jonka ne haluavat on ihan normaali puhelinnumerosi jolla aiot sovellusta käyttää (kansainvälisessä muodossa).
Jotain asiaan liittyvää tarkistin silloin osoitteesta support@TrimbleOutdoors.com josta vastaus tuli muutamassa päivässä. Kannattaa varmaan kokeilla tätä jos OVI ei auta.

Avatar
rp55
Viestit: 350
Liittynyt: Ke 20.12.2006 22:11
Paikkakunta: Iisalmi

Re: Mistä Geocache Navigator N95:een ?

Viesti Kirjoittaja rp55 » Su 18.04.2010 22:12

Miksi et käytä ILMAISTA Liveä ?

Avatar
ekhoc
Viestit: 312
Liittynyt: To 04.01.2007 22:59

Re: Mistä Geocache Navigator N95:een ?

Viesti Kirjoittaja ekhoc » Su 18.04.2010 23:41

rplc kirjoitti:Parin tunnin foorumien selailun jälkeen en löytänyt vastausta, joten jatkanpa tähän. Eli nyt lähti järki muilla ohjelmilla kikkailun kanssa ja päätin vihdoin päivittää Trimblen Geocache Navigatorin maksulliseen versioon.
Miten olisi Live? Käy ja kukkuu kikkailematta.

rplc
Viestit: 2
Liittynyt: Ti 10.03.2009 20:51

Re: Mistä Geocache Navigator N95:een ?

Viesti Kirjoittaja rplc » Ma 19.04.2010 10:31

Minä ja Live ei vaan olla yhteensopivia ja makuasioista on turha kiistellä. :) Eikä tuo 15 euron kertamaksu mielestäni kamalan iso ole.

Jossain välissä tuli mieleen, että josko päivitys ei enää onnistu, kun maksullisuuden tulosta on jo jonkin aikaa, mutta vaihtoehtoa edelleen ehdotetaan, joten täytynee nyt kuitenkin kokeilla uudestaan. OVI-storesta en löytänyt mahdollisuutta tuohon 50 % alennukseen, joten sen kautta ostaminen tuli hylättyä. Ja siksi mietin tuota IMEI:tä, kun lisenssi käsittääkseni kuitenkin on puhelinkohtainen, mutta ehkäpä saavat sen puhelinnumeron avullakin. Kiitos vikville tiedosta, nyt uskallan jatkaa tilausta eteenpäin.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Laite- ja ohjelmistoapua”