Mikä musiikki sytyttää?

Puhu kaikesta kaikille, kaikkien kanssa, kaiken aikaa... luonnollisesti foorumin normaalit ehdot muistaen
porakone
Viestit: 99
Liittynyt: Ti 06.05.2008 1:29

Re: Mikä musiikki sytyttää?

Viesti Kirjoittaja porakone » La 06.03.2010 9:26

Miä tykkään vaa kaikest sellasest paskast mitä näis netin musiikkimakutriideissä ei ikinä mainita, kuten Anna Abreu, Gimmel, Dr Alban, George Michael, Hausmylly ja Jani Wickholm.

Ja kyl miä sit tykkään joistain ehkä vähä enemmän sosiaalisest hyväkstytyistki artisteist kuten Madonna, ZZ Top ja Roxette.

Suurlähettiläät onki sit kyl melkeimpä all time #1, mut tuskin se mun musiikkimakukeskiarvoa enää paljon parantaa vaik kai sitä joku muukin joskus.

Mut mitää sellast sydänverellä kuolemankielissä väännettyä Syvällistä, Sanoituksellista, Oikasti Laadukasta Musiikkia mä en osaa arvostaa.

Mcmoppi
Viestit: 5
Liittynyt: Ke 29.09.2010 21:22

Re: Mikä musiikki sytyttää?

Viesti Kirjoittaja Mcmoppi » Ke 29.09.2010 22:36

Melko monet genret menevät. Eniten kuitenkin renkutetään noita Beatlesejä, Queeniä, Yesiä, Wigwamia, Victor Wootenia, Hurriganesia, Ultra Brata, Totoa, Freddie Mercuryä, Brian Mayta, Steely Dania, Stevie Wonderia, Spock's Beardia, Electric Light Orchestraa, Semmareita, Rod Stewartia, Rick Wakemania, Oasista, Pekka Pohjolaa, Jukka Tolosta, Led Zeppeliniä, Kingston Wallia, King Crimsonia, ABBAa John Lennonia, Johnny Cashia, Jimi Hendrixiä, Iiro Rantalaa, Eaglesia, Frank Zappaa, Focusta, Eric Claptonia, Emerson, Lake & Palmersia ja Deep Purplea. Joskus tulee vähän löysä olo, eli Dream Theateria soimaan.

Avatar
JasoX
Viestit: 54
Liittynyt: Ma 02.08.2010 19:41
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä musiikki sytyttää?

Viesti Kirjoittaja JasoX » Su 03.10.2010 0:27

Proteus, neon, friik yms rankemman konemusiikin setit ja sitten industrial meno. Jonkun näköinen huuto (mokoma mm) sopii ja vaikka peikkohevi. :mrgreen:

Avatar
SirAvidius
Viestit: 122
Liittynyt: Su 11.07.2010 19:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä musiikki sytyttää?

Viesti Kirjoittaja SirAvidius » Su 03.10.2010 7:43

Mun makuun menee melkein kaikki musa, mutta kun rankempaan mennään, sietokyky herpaantuu. Pop, rock menee kaiketi parhaiten.

- SirAvidius
Kaksitoista-vuotias jatkaa geoseikkailuaan!!!

Terdel
Viestit: 7
Liittynyt: La 30.04.2011 20:35

Re: Mikä musiikki sytyttää?

Viesti Kirjoittaja Terdel » La 30.04.2011 22:23

Noooh. Mistäs aloittaisin. Aloitetaan vaikka siitä, että olen täysin metallimiehiä. Musiikki on tärkeä osa elämääni, vaikka en itse mitään erityisemmin soitakkaan- laulaa kyllä osaan. Olen tavannut ihmisiä, jotka eivät voi käsityksiäni musiikista ymmärtää lainkaan, mutta itse saan metallista huomattavasti paremman fiiliksen kuin esimerkiksi iskelmästä.

Metallitieni on alkanut kevyestä industrial- metallista jonka edustajia mm. kotimainen juvalta kotoisin oleva yhtye Ruoska. Nykyisin taas tieni kulkee industrial metal - gothic metal - metal - black metal - heavy metal väliä, ja olenkin saanut kasattua kokoon itseäni miellyttäviä bändejä. Seuraavassa muutamia kuuntelemiani bändejä:

1. Ruoska ( Kuuntelu jäänyt hieman vähäisemmälle, mutta edelleen hyvä bändi "kaiken aloittajana".)
2. Deathstars ( Ruotsalainen gothic- ja industrial metallia soittava yhtye, josta pidän tällä hetkellä erityisesti. Kyseinen bändi on koottu Swordmaster- nimisen bändin rippeistä.)
3. Swordmaster ( Ruotsalainen black- ja death metallia soittava yhtye joka perustettiin 1993 ja joka hajosi 2001. Jäsenet perustivat hajoamisen myötä Deathstars- yhtyeen.)
4. Gothminister ( Norjalainen industrial- ja gothic metallia soittava yhtye, joka muistuttaa huomattavasti Deathstarsia.)
5. Static-x ( Yhdysvaltalainen metal-, industrial- ja heavy metallia soittava yhtye, jota olen kuunnellut jo pitkään.)
6. Mushroomhead ( Yhdysvaltalainen alternative- ja industrial metallia soittava yhtye, jonka musiikki on erityisesti piristävää ja tarpeeksi omalaatuista ollakseen mieleeni.)

Siinä muutamia otteita kuuntelemastani musiikista. Täytynee myös sanoa, että musiikki ja kätköily yhdessä ovat kaikkea sitä, mikä auttaa unohtamaan huolet ja näkemään elämän valoisimmat puolet. Jokainen tiensä valitkoon, mutta metalli musiikki on ikuisesti loistavaa- makuasioista kun ei voi kiistellä.

Avatar
Curbaani92
Viestit: 8
Liittynyt: Ma 09.01.2012 12:21

Re: Mikä musiikki sytyttää?

Viesti Kirjoittaja Curbaani92 » Ma 09.01.2012 21:27

Melkein kaikki menee niin dubstepistä( Doctor P, Flux Pavillion, Excision...) klassiseen ja räpistä( AOTP, Ill Bill, Eminem...) metalliin( Wintersun, Finntroll, Turmion Kätilöt...) :)

Ja tällä hetkellä eniten kuuntelen elektronista musiikkia eli lähinnä housea (deadmau5, Avicii, Daft Punk...)

ainoat genret mistä en välitä on pop ja r´n´b :P :mrgreen: :lol:
"That dog älähts to which kalig calaht´s"

-Anonymous

MegaApe10
Viestit: 15
Liittynyt: To 29.12.2011 22:08
Paikkakunta: Pekola

Re: Mikä musiikki sytyttää?

Viesti Kirjoittaja MegaApe10 » Ma 09.01.2012 21:43

Emmä ny tiiä mitä se on mutta meillä on koulussa pändi ja soitetaa Hurriganesii jaa Deep
Purplee :D te :) :D
Ja polkua pitkin takaisin

Depression
Viestit: 59
Liittynyt: La 22.10.2011 7:53
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Mikä musiikki sytyttää?

Viesti Kirjoittaja Depression » Ti 10.01.2012 15:10

Hyvinkin paljon tulee musiikkia kuunneltua. Tässä hyvin suppea lista bändeistä.

accept, ac/dc, aphex twin, autechre, beastie boys, billy talent, black sabbath, bring me the horizon, bullet for my valentine, cmx, deep purple, deftones, dio, disturbed, dream theather, godsmack, herra ylppö ja ihmiset, in flames, iron maiden, jimi hendrix, judas priest, katatonia, killswitch engage, kiss, korn, led zeppelin, lord est, manowar, metallica, millencolin, mobb deep, mokoma, motörhead, muse, mötley crüe, nightwish, nirvana, ozzy osbourne, pantera, pennywise, pink floyd, placebo, radiohead, raekwon, rage against the machine, rainbow, roiy size & reprazent, rytmihäiriö, saxon, scorpions, sentenced, sex pistols, sick of it all, skid row, slayer, slipknot, squarepusher, stam1na, system of a down, the chemical brothers, the future sound of london, the prodigy, uriah heep, van halen, velvet revolver, wasp, weather report, whitesnake, wolfmother, wu tang clan, xysma. Ja ehkä 100 muuta...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Vain taivas rajana”