Ingress peli Android alustalle

Puhu kaikesta kaikille, kaikkien kanssa, kaiken aikaa... luonnollisesti foorumin normaalit ehdot muistaen
Jykk€
Viestit: 205
Liittynyt: Ke 04.04.2012 11:59

Ingress peli Android alustalle

Viesti Kirjoittaja Jykk€ » Ti 05.11.2013 1:00

Kyselisin että minkä verran on kätköilijöitä jotka ovat otsikon nimen mukaisessa pelissä mukana? Ja jos on niin millä nimimerkillä?
Peli on suht uusi paikkatietoon perustava peli joka joiltain osin muistuttaa kätköilyä muttei sinnepäinkään. Pelivälineenä käytetään Android laitetta. Gps:ää ei tarvita sillä portaalit (kätköt) löytyvät peli softalla. Peli jossa portaalit pitää jästiä :) Jos kiinnostaa minulla on ainakin Invejä joita voin lähetellä mukaan haluaville.

Itse pelaan nikillä Jykke.

Pelistä lisää www.ingress.com

Avatar
koodi
Viestit: 115
Liittynyt: To 30.06.2011 20:08

Re: Ingress peli Android alustalle

Viesti Kirjoittaja koodi » Ti 05.11.2013 7:11

Kasi tason jälkeen peli ikäänkuin loppui eikä sitä ole tullut enää pelattua kuin satunnaisesti. Jotain lisähaastetta siihen kaipaisi. http://www.geocache.fi/bulletin/viewtop ... ess#p55793

Avatar
oh3mbc
Viestit: 465
Liittynyt: Su 03.02.2008 10:00
Paikkakunta: Virrat

Re: Ingress peli Android alustalle

Viesti Kirjoittaja oh3mbc » Ti 05.11.2013 18:58

Jykk€ kirjoitti:Kyselisin että minkä verran on kätköilijöitä jotka ovat otsikon nimen mukaisessa pelissä mukana? Ja jos on niin millä nimimerkillä?
Olen L8 ja pelaan tällä samalla nimimerkillä.
"Äiti, miksi setä vain katselee vettä, eikä kerää sitä? -Shh, setä on oikeasti etsimässä tänne piiloitettua aarretta."

Jykk€
Viestit: 205
Liittynyt: Ke 04.04.2012 11:59

Re: Ingress peli Android alustalle

Viesti Kirjoittaja Jykk€ » Ti 05.11.2013 21:03

koodi kirjoitti:Kasi tason jälkeen peli ikäänkuin loppui eikä sitä ole tullut enää pelattua kuin satunnaisesti. Jotain lisähaastetta siihen kaipaisi. http://www.geocache.fi/bulletin/viewtop ... ess#p55793
Jos oikein muistan niin pelailet Ylitornion suunnalla mutta jos meni ohi niin periaate on ihan sama. Eli pelihän alkaa vasta kun olet L8. Kun vielä koulutat muutaman innokkaan hyvään alkuun on mukavalla tiimillä mukava suunnitella vaikka millaisia metkuja. 8x8 portaalilla jossa on 4xlinkamp saa tehtyä n.1966,08km pituisia linkkejä sanoisin että melkoista mielikuvituksen puutetta jos haasteet on lopussa. :)

Verkostoidu ja pistä pystyy yksi pohjoismainen projekti aluksi. Koko pohjola siniseksi. Eiköhän siinä haastetta piisaa? Tuolla linkki pituudella ylettyy muuten Prahaan saakka.
Kätköily taustasta on muuten paljonkin hyötyä ko. pelissä.

Jäi mainitsematta että pelaan Resistance (siniset) tiimissä.

Jykk€

Avatar
oh3sus
Viestit: 134
Liittynyt: To 16.07.2009 14:59
Paikkakunta: Orimattila

Re: Ingress peli Android alustalle

Viesti Kirjoittaja oh3sus » Ti 05.11.2013 21:50

Itse L2 ja samalla nimimerkillä pelaan
Liberate tuteme ex inferis

Avatar
oh3sus
Viestit: 134
Liittynyt: To 16.07.2009 14:59
Paikkakunta: Orimattila

Re: Ingress peli Android alustalle

Viesti Kirjoittaja oh3sus » Ti 05.11.2013 21:50

ja Resistancen puolella
Liberate tuteme ex inferis

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Vain taivas rajana”