Väärin lokattu kolikko

Puhu kaikesta kaikille, kaikkien kanssa, kaiken aikaa... luonnollisesti foorumin normaalit ehdot muistaen
stilo
Viestit: 84
Liittynyt: La 06.10.2007 11:41
Paikkakunta: Joutseno

Väärin lokattu kolikko

Viesti Kirjoittaja stilo » Ti 18.12.2012 13:27

Sattui tässä outo tapaus kun tuli ilmoitus viideltä eri kätköilijältä että ovat nähneet 12-12-12 miitissä minun kolikon vaikka kyseinen kolikko oli samaan aikaan kansiossa minun kirjahyllyssäni. Tämä miitti oli vielä käsittääkseni Hollannissa. Onko muille sattunut tälläista?
Garmin60 Cx, Magellan eXplorist 100(lainassa jästillä)

Avatar
Tervas
Viestit: 930
Liittynyt: Ma 08.01.2007 14:31

Re: Väärin lokattu kolikko

Viesti Kirjoittaja Tervas » Ti 18.12.2012 13:36

stilo kirjoitti:Sattui tässä outo tapaus kun tuli ilmoitus viideltä eri kätköilijältä että ovat nähneet 12-12-12 miitissä minun kolikon vaikka kyseinen kolikko oli samaan aikaan kansiossa minun kirjahyllyssäni. Tämä miitti oli vielä käsittääkseni Hollannissa. Onko muille sattunut tälläista?
Olisikohan koodi luettu väärin ja sattumalta osunut sinun kolikkoosi, joskus noista kaiverruksista on vaikeaa saada selvää. (Q<->0, 8<->B jne.)
"Jokaisen oikein rakennetun pojan tekee joskus vastustamattomasti mieli etsiä kätkettyä aarretta."
Mark Twain: Tom Sawyerin seikkailut

stilo
Viestit: 84
Liittynyt: La 06.10.2007 11:41
Paikkakunta: Joutseno

Re: Väärin lokattu kolikko

Viesti Kirjoittaja stilo » Ti 18.12.2012 13:50

Sehän tässä just hauskaa onkin kun mielestäni ei tuota koodia pysty lukemaan väärin. Ensimmäiseksi minullekkin tuli mieleen tuo väärin luettu koodi mutta kun tarkastin koodin kolikosta niin ajattelin ettei kukaan pysty sotkemaan tuota. :D
Garmin60 Cx, Magellan eXplorist 100(lainassa jästillä)

Avatar
porari
Viestit: 358
Liittynyt: Su 02.08.2009 18:07

Re: Väärin lokattu kolikko

Viesti Kirjoittaja porari » Ti 18.12.2012 14:37

On tullut vastaan. Minulta katosi kolikko Saksassa. Ilahduin kovasti, kun joku myöhemmin oli logannut nähneeksi sen jossakin miitissä Italiassa. Lähetin viestiä ja yllätyksekseni kertoi, ettei ole nähnyt fyysisesti kolikkoa, vaan kolikon tiedot olivat olleet jossakin nähtävillä. Olisko joku ottanut niistä kuvia vai mitä? Kolikko edelleen tiellä tietämättömällä.

Tälläinen oli loggaus :" Seen in the gallery.Thanks for showing,Kingfisherteam"

Ja vastaus kyselyyni:
" Hi Porari,
is in the gallery from groundspeak (the photography).
Its possible, that you (or someone) has added a picture where i have read the tracking code.
Best wishes from Italy,
Sabine from Kingfisherteam"

Nyt kun tarkemmin tutkin asiaa, olisko ollut ollenkaan missään miitissä, vaan logannut sen tuolta kolikon sivulta, jossa se on kuvattuna.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Vain taivas rajana”