Kilometrikisa 2012

Puhu kaikesta kaikille, kaikkien kanssa, kaiken aikaa... luonnollisesti foorumin normaalit ehdot muistaen
Samsai
Viestit: 19
Liittynyt: Ke 02.03.2011 19:33

Re: Kilometrikisa 2012

Viesti Kirjoittaja Samsai » Ma 26.03.2012 9:56

Kuukkelit kirjoitti:Mutta viime kesänä kävi niin, että aika iso osallistujista ei niitä kilometrejä juuri kerryttänyt, vähiten polkeneilla niitä tuli reippaasti alle sata!!!
Minusta on aika hyvin, jos geopolkijoissa ei ollut yhtään nollakerholaista... Joissakin muissa tietämissäni ryhmissä niitä oli useita :wink:
Kilometrikisan säännöt ja ohjeet nettisivuillaan kirjoitti:Tavoite on kannustaa mahdollisimman monia oman työ- tai muun yhteisön jäseniä osallistumaan kisaan yhteishengen ja kunnon kohottamiseksi.
Tämähän alkaa kuulostaa siltä, että rapakuntoiset ovat varsinaista kohderyhmää :lol: Ja yhteishengen nostatus toki tekee hyvää kaikille!
Itse mietin osallistumista, mutta ajelen menopelillä, jonka kilsat puolitetaan, joten vielä harkitaan. Tänä vuonna sentään saisi osallistua, mutta viime vuonna ei ollut kisaan mitään asiaa.

Avatar
kiero
Viestit: 215
Liittynyt: La 21.03.2009 19:54

Re: Kilometrikisa 2012

Viesti Kirjoittaja kiero » Ma 26.03.2012 10:05

Ei sinne kärkisijoille ole mitään asiaa joten kaikki mukaan kunhan tulee kilometrejä.
Palkintoja arvotaan kaikkien osallistujien kesken ja kisan loputtua palkitaan parhaat joukkueet. Jokaiselle osallistujalle on varmasti luvassa kohonnutta kuntoa ja hyvää mieltä!
N 60° 51.1889' E 28° 01.7719'

Avatar
Pietu
Viestit: 75
Liittynyt: Ti 06.07.2010 11:49
Paikkakunta: Kerava

Re: Kilometrikisa 2012

Viesti Kirjoittaja Pietu » Ma 26.03.2012 10:25

Samsai kirjoitti:
Kuukkelit kirjoitti:Mutta viime kesänä kävi niin, että aika iso osallistujista ei niitä kilometrejä juuri kerryttänyt, vähiten polkeneilla niitä tuli reippaasti alle sata!!!
Minusta on aika hyvin, jos geopolkijoissa ei ollut yhtään nollakerholaista... Joissakin muissa tietämissäni ryhmissä niitä oli useita :wink:
Minun mielestä tämä kertoo, että leikkimielisen kilpailun tavoite saavutettiin :)
Mökin liiterin takaa löytyi puoliksi maahan hautautunut fillari, jota pitäisi alkaa kohta kunnostamaan, että sais mökilläkin kilsoja aikaiseksi.

perhevaronen
Viestit: 39
Liittynyt: Su 23.03.2008 22:33

Re: Kilometrikisa 2012

Viesti Kirjoittaja perhevaronen » Ma 26.03.2012 10:35

Kävin ilmoittautumassa mukaan, polkemaan, tavoitteena viimevuoden tapaan taittaa 100-150km viikossa työmatkaa fillarilla. Tämän "kesän" avaus tuli vedettyä tänään, 19 km ei niin sulia pyöräteitä pitkin, hyvín kuitenkin kulki ekaksi vedoksi :D .
Jos et välitä pätkääkään siitä missä olet, et voi eksyä!

Avatar
zkafe
Viestit: 6
Liittynyt: Pe 27.01.2012 14:50

Re: Kilometrikisa 2012

Viesti Kirjoittaja zkafe » Ma 26.03.2012 14:38

Oululaisia kätköilijöitä on jo jonkin verran osallistunut vastustajiin eli Special Biken joukkueeseen. Aikaisemmin meillä on jonkin verran ollut tavotteita ajaa voitosta mutta koska tässä tulee vähemmän jopoileville tunne että he ovat joukkueessa vain haitaksi, suunnittelimme että tänä vuonna laitetaan joukkueen yhteistavoite ja se olisi 100 000km. Viimevuonna tuli noin 80 000km muistaakseni 21 ajajan voimin, nyt täytyy kasata isompi joukkue tai ajaa enemmän. Ja kun tavoite on yhteinen ja sijoitus on samantekevää niin apukuskit ovat silloin tervetulleita lisäämään joukkuekilometrejä. Tämä oli vasta esitys ja joukkue tasolla tätä ei vielä sovittu.

Avatar
sgt_pepper
Viestit: 273
Liittynyt: Ke 19.12.2007 18:33
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kilometrikisa 2012

Viesti Kirjoittaja sgt_pepper » Ma 26.03.2012 17:14

Kyllähän niitä joukkueita saa perustaa sen verran kun haluaa. Jos kilpailumielisimmille olisi oma joukkue niin varmasti menisin siihen mukaan, jos vaan mukaan kelpuutettaisiin, vaikka olen aivan tyytyväisenä nykyisessä joukkueessa. Ei se ole keneltäkään pois jos joku joukkueessa pyöräilee vähän, ellei haluta kilpailla sijoituksesta. Silloin tietenkin kasataan harvojen ja valittujen joukkue. Kyllähän se pitäisi joukkueen tekijän ja osallistujen tiedossa heti olla, että kun joukkue on avoin ja salasana vapaasti kaikille jaossa, niin joukkueeseen liittyy monta erilaista osallistujaa. Jos jotain tavoitetta haluaa asettaa, niin se pitää tehdä heti joukkuetta perustettaessa, jotta osallistujat tietää mihin on lähdössä.

markokh
Viestit: 155
Liittynyt: Pe 05.06.2009 20:24

Re: Kilometrikisa 2012

Viesti Kirjoittaja markokh » Ma 26.03.2012 17:19

zkafe kirjoitti:Oululaisia kätköilijöitä on jo jonkin verran osallistunut vastustajiin eli Special Biken joukkueeseen. Aikaisemmin meillä on jonkin verran ollut tavotteita ajaa voitosta mutta koska tässä tulee vähemmän jopoileville tunne että he ovat joukkueessa vain haitaksi, suunnittelimme että tänä vuonna laitetaan joukkueen yhteistavoite ja se olisi 100 000km. Viimevuonna tuli noin 80 000km muistaakseni 21 ajajan voimin, nyt täytyy kasata isompi joukkue tai ajaa enemmän. Ja kun tavoite on yhteinen ja sijoitus on samantekevää niin apukuskit ovat silloin tervetulleita lisäämään joukkuekilometrejä. Tämä oli vasta esitys ja joukkue tasolla tätä ei vielä sovittu.
Hep! Täsä mukana vaatimattomalla 1000km tavoitteellani.

pali
Viestit: 41
Liittynyt: Ti 25.08.2009 7:59

Re: Kilometrikisa 2012

Viesti Kirjoittaja pali » Ma 26.03.2012 17:49

Mukana ollaan! Työmatkakilsoja tullee parituhatta + muut päälle.

asaama
Viestit: 50
Liittynyt: To 12.08.2010 18:45

Re: Kilometrikisa 2012

Viesti Kirjoittaja asaama » Ti 27.03.2012 21:45

Jeee!! Geopolkijat ensimmäisenä suursarjaan! Yks tavoite vois olla kisan suurin tiimi tai sitten tuo yhteinen kilometritavoite. Jos saadaan oikein paljon porukkaa liikkeelle, voitais pistää vaikka paremmaksi kuin special bike :wink: . Itse meinasin lähteä ajatuksella polkea 1000km.
sgt_pepper kirjoitti:Kyllähän niitä joukkueita saa perustaa sen verran kun haluaa. Jos kilpailumielisimmille olisi oma joukkue niin varmasti menisin siihen mukaan
Kutsu sinä koolle toinen poppoo :)

Avatar
sgt_pepper
Viestit: 273
Liittynyt: Ke 19.12.2007 18:33
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kilometrikisa 2012

Viesti Kirjoittaja sgt_pepper » Ke 28.03.2012 9:09

asaama kirjoitti:
sgt_pepper kirjoitti:Kyllähän niitä joukkueita saa perustaa sen verran kun haluaa. Jos kilpailumielisimmille olisi oma joukkue niin varmasti menisin siihen mukaan
Kutsu sinä koolle toinen poppoo :)
Njäh. Ei löydy motivaatiota sellaiseen kun olen tyytyväinen tähän nykyiseen joukkueeseen. Mieluummin joku joka jaksaa valittaa vähän polkevista osallistujista, voisi näin tehdä.

G-RJA
Viestit: 40
Liittynyt: La 02.07.2011 9:16
Paikkakunta: Espoo

Re: Kilometrikisa 2012

Viesti Kirjoittaja G-RJA » Pe 20.04.2012 15:10

Minulla on ongelmia kirjautua sisään kilometrikisan sivuille. Mitenkäs muut? Käytän firefoxia ja chromea.
Elinkustannukset korkeat, mutta hintaan sisältyy ilmainen matka auringon ympäri joka vuosi.

asaama
Viestit: 50
Liittynyt: To 12.08.2010 18:45

Re: Kilometrikisa 2012

Viesti Kirjoittaja asaama » Pe 20.04.2012 16:58

RooLee kirjoitti:Minulla on ongelmia kirjautua sisään kilometrikisan sivuille. Mitenkäs muut? Käytän firefoxia ja chromea.
Minä pääsen kyllä sisään. Chromea käytän, mutta kokeilin nyt firefoxillakin. Muistatko, että sinne määriteltiin erikseen käyttäjätunnus ja nimimerkki.

Sais alkaa jo :D

kahju
Viestit: 94
Liittynyt: Pe 10.10.2008 10:36
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Kilometrikisa 2012

Viesti Kirjoittaja kahju » Su 29.04.2012 21:54

Mukana ollaan tonnin tavoitteella.
Kuolemattoman Aristokraattinen Haitallisen Järkevä Uimahyppääjä

ilkkä
Viestit: 4
Liittynyt: Ma 31.08.2009 16:19

Re: Kilometrikisa 2012

Viesti Kirjoittaja ilkkä » Ti 01.05.2012 9:51

Huomio ihmiset!
Nyt on polkaistu kilometrikisa käyntiin, joten jatkossa jokainen metri talteen. Kilpailuhan löytyy edelleen osoitteesta http://www.kilometrikisa.fi/ ja ilmoittautuminen sekä liittyminen joukkueeseen vieläkin mahdollista koodilla geo1234. Kireitä ketjuja ja mieleisiä ajokelejä kaikille :D

Tuhavu
Viestit: 9
Liittynyt: Su 20.02.2011 18:35

Re: Kilometrikisa 2012

Viesti Kirjoittaja Tuhavu » To 03.05.2012 9:11

Liityin mukaan. Kolmas kilometrikisa, ensimmäistä kertaa Geopolkijoissa. Poljen sen mikä työ-, asiointi- ja kätköilymatkoista kertyy, toivottavasti joku 1500 km tulee tänäkin vuonna. Tuohon ylläolevaan keskusteluun, että omasta puolestani ihan kaikki ovat tervetulleita joukkueeseen. Jokainen kisan ansiosta poljettu metri on pelkkää plussaa, erityisesti jos polkeminen korvaa autoilua, sijoituksista viis. :)

asaama
Viestit: 50
Liittynyt: To 12.08.2010 18:45

Re: Kilometrikisa 2012

Viesti Kirjoittaja asaama » To 03.05.2012 21:42

tuh kirjoitti:Jokainen kisan ansiosta poljettu metri on pelkkää plussaa, erityisesti jos polkeminen korvaa autoilua, sijoituksista viis. :)
Hienosti sanottu tuh.

Kätkölokien perusteella pyöräileviä kätköilijöitä on todella paljon ja meitä joukkueessa vain 41!?! Kaikki mukaan! Varsinkin ne joilla on liikkumismotivaatio hukassa. Itse olen huhtikuun aikana kisaa etukäteen fiilistellessä polkenut varmaan enemmän kuin koko edellisenä kesäkautena yhteensä. Tosi hauska juttu :)

Avatar
pipsa
Viestit: 118
Liittynyt: Ti 16.08.2011 17:44
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kilometrikisa 2012

Viesti Kirjoittaja pipsa » Ma 04.06.2012 22:26

kauheesti ahdistaa tämä kilometrikisa ;) itse olen aika hännillä noista joille on kilsoja tullut (muutama on vielä nollilla, hyihyi! ;) )
se ahdistus tulee siitä, alkaa tehdä mieli oikeaa polkupyörää, kun tolla vaihteettomalla munamankelilla ei oikeen kykene muutamaa kilsaa pidempiä kerta reissuja heittämään :P
- pipsa -

huopahiiri
Viestit: 19
Liittynyt: Pe 13.04.2012 9:38

Re: Kilometrikisa 2012

Viesti Kirjoittaja huopahiiri » Ma 04.06.2012 23:19

Pipsa: jokainen ajettu kilometri on kuitenkin plussaa. Ja parempaa pyörää kannattaa harkita tarkkaan :) niihin voi jäädä koukkuun.

Nyt nollakerholaisetkin merkkaamaan kilometrejä :) ei se määrä, mutta olisi hauska nähdä että kaikki mukaan liittyneet osallistuisivat edes muutamilla kilometreillä.

Itsekin pitäisi vähän ryhdistäytyä kun olin välillä kipeä eikä tullut kilometrejä ja nyt on työkiireitä. No onneksi on kesää jäljellä.

Avatar
oh3mbc
Viestit: 465
Liittynyt: Su 03.02.2008 10:00
Paikkakunta: Virrat

Re: Kilometrikisa 2012

Viesti Kirjoittaja oh3mbc » Ti 05.06.2012 10:27

En taida saada kilometrejä kasaan, joten käyn poistamassa itseni tuosta tiimistä.
"Äiti, miksi setä vain katselee vettä, eikä kerää sitä? -Shh, setä on oikeasti etsimässä tänne piiloitettua aarretta."

wiljam.i
Viestit: 93
Liittynyt: Ke 11.08.2010 7:58

Re: Kilometrikisa 2012

Viesti Kirjoittaja wiljam.i » Ti 05.06.2012 19:16

pipsa kirjoitti:kauheesti ahdistaa tämä kilometrikisa ;) itse olen aika hännillä noista joille on kilsoja tullut (muutama on vielä nollilla, hyihyi! ;) )
se ahdistus tulee siitä, alkaa tehdä mieli oikeaa polkupyörää, kun tolla vaihteettomalla munamankelilla ei oikeen kykene muutamaa kilsaa pidempiä kerta reissuja heittämään :P
Tuossa tekniikkaan investoinnissa kannattaa olla varovainen. Millä sitä sitten itselle perustelee heikkoa menestystä, jos tekniikka on viimesen päälle :mrgreen:

Ei sillä että minulle olisi missään "lajissa" noin käynyt, mutta olen kuullut puhuttavan :lol:

t.w

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Vain taivas rajana”