Ulkomailla olevan TB:n loggauksia suomennettuna.

Puhu kaikesta kaikille, kaikkien kanssa, kaiken aikaa... luonnollisesti foorumin normaalit ehdot muistaen
Avatar
Tonny0909
Viestit: 884
Liittynyt: Ti 10.06.2008 11:53
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Ulkomailla olevan TB:n loggauksia suomennettuna.

Viesti Kirjoittaja Tonny0909 » Su 01.11.2009 12:46

Mulla kun on pari Keski-Euroopassa seikkailevaa TB:tä ja loggaajat eivät loggaa Englanniksi niin olen joskus käyttänyt Google- kääntäjää yrittäessäni tajuta mitä ne kirjoittelee. Kääntäjän kanssa on ihan hauskaa:

3.11.2009 ikke123 Haettu se taistelu Raalte - Alankomaat 1580 [Listan log]
En tiedä, mitä minun pitäisi olla alhaalla, mutta se oli mukava asuinpaikka cach

3.11.2009 ikke123 Haettu Pariisi - Edistetään hyönteisten taistelu Raalte - Alankomaat 1580 [Listan log]
antavaan tämä on minun ensimmäinen kätkö ja tuberkuloosin ja hän ei enää.

5.2.2009 buffeltjes Haettu Pariisi - Propager De Insecte alkaen WWFM V-Assen-"DOE eens GEK!" märkä painos Alankomaat [Listan log]
hän hän ik hem hem

6.1.2009 Knaalsn Haettu Pariisi - Edistetään hyönteisten Canada Border Multi [Listan log]
antaa vieressä kätkö. Vaan myös.

8.8.2009 saxony315 Pariisi - De ProPager Insecte sijoitetaan Adoptivling 44 - idyllisellä paikalla Sachsen 299,8 km
S [Listan log]
... hyvin, 'tis ole vielä kaikkia Holland, mutta tällä kertaa vain Isses myös varsin mukava ja kostea kuin muut - Olemme tehneet kaikenlaisia "kosteikon Inskten" tuttavuus.
Onko nimesi jo tuolla? -> http://www.koti.phnet.fi/tonny/

Palaa sivulle “Vain taivas rajana”