Kartoista vielä.... kääk...

Puhu kaikesta kaikille, kaikkien kanssa, kaiken aikaa... luonnollisesti foorumin normaalit ehdot muistaen
Avatar
Tonny0909
Viestit: 884
Liittynyt: Ti 10.06.2008 11:53
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Kartoista vielä.... kääk...

Viesti Kirjoittaja Tonny0909 » La 08.08.2009 1:10

Otin asian puheeksi ihan siitä syystä, että itse aikoinani Garminiin karrtoja etsiessäni törmäsin myyjiin jotka myivät usean sadan euron arvoisia karttija kympeillä ja kertoivat myyntipuheessaan kerttojen tulevan pelkällä muistikortilla. Tämä herätti ihmetyksen kunnes sain kartat luotettavalta taholta. En halua lietsoa riitaa kenenkään kanssa enkä entisestään pahentaa mainettani joka täällä on hyvinkin tunnettu... Olen vaan luonteeltani sellainen että jos joku herättää epäilyksen nii tartun siihen herkästi.

NHF.
Onko nimesi jo tuolla? -> http://www.koti.phnet.fi/tonny/

onlov
Viestit: 12
Liittynyt: Ti 04.08.2009 11:12

Re: Kartoista vielä.... kääk...

Viesti Kirjoittaja onlov » La 08.08.2009 8:22

Kyllähän piraattiepäilyistä on ihan suotavaa puhua. Mutta se on tyylikysymys, miten asioista kirjoittaa. Itse koin kirjoituksen liian syyttävänä ja hyökkäävänä...
Minun puolesta asian voidaan unohtaa, mutta kieltämättä niska alkoi punottaa ja verenpaine nousta kirjoituksiesi johdosta.

Olen minäkin huutonetissä törmännyt SuomiPro-piraattikarttojen myyntiin:
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=110972459
Esitetyt kysymykset myyjälle selvittivät lopullisesti epäilykset, mistä oli kysymys.

Väärinkäsitysten välttämiseksi kerron, että minä en ollut huutajana. Minulle nuo kohteesta kerrotut tiedot kertoivat heti, mistä on kysymys.
Kaveri keskeyttikin sitten huutokaupan, mutta miten lie käynyt huutajan puumila1 kanssa. Eli liekö kaupat syntynyt? Mutta kaveri kylläkin näyttää saaneen bannit huutonetin sivuille.

Geppana
Viestit: 43
Liittynyt: Ti 25.03.2008 12:41

Re: Kartoista vielä.... kääk...

Viesti Kirjoittaja Geppana » La 08.08.2009 10:09

Ja täältä vastaa puumila1 :lol:

Ei tullut kauppoja. Kysyin kylläkin häneltä että kuinka kopio maksaa sen 175€ kun muistikortin saa 15€, kuulemma rahan tarve maksaa... :D

Avatar
lpohjala
Viestit: 144
Liittynyt: Pe 22.12.2006 12:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kartoista vielä.... kääk...

Viesti Kirjoittaja lpohjala » La 08.08.2009 17:16

Nyt menee jo liiallisuuksiin tämä threadi. Suljettu!

*Edit* Syynä sulkemiseen olivat henkilökohtaisuuksiin menevät viestit ja linkit piratebayhin. Jos joku ei hyväksy threadin sulkemista niin valitukset voi välittää suoraan minulle YV:llä.

Lukittu

Palaa sivulle “Vain taivas rajana”