Traumoja kartan myynnistä

Puhu kaikesta kaikille, kaikkien kanssa, kaiken aikaa... luonnollisesti foorumin normaalit ehdot muistaen
onlov
Viestit: 12
Liittynyt: Ti 04.08.2009 11:12

Traumoja kartan myynnistä

Viesti Kirjoittaja onlov » Pe 07.08.2009 17:00

En liioittele yhtään, että järkytyin melkoisesti niistä syytöksistä, jotka myyntipalstalla sain niskaani Garmin-kartan myynti-ilmoituksen takia. En ehtinyt itse näkemään näitä poistettuja viestejä. Koko homma olisi mennyt minulta sivu suun, jos eräs henkilö ei olisi vinkannut asiasta. Ilmoituksen jättämisen jälkeen kun en ehtinyt käydä palstalla, vaan kävin vain vilkuilemassa sähköpostilootaa.

Mutta nyt jälkikäteen sain luettavakseni nuo syytökset Googlen välimuistista:
http://74.125.77.132/search?q=cache:SVj ... clnk&gl=fi

Ymmärrän kyllä, että piratismista pitää olla huolissaan, mutta koin tämän hyökkäyksen melkoisesti yliampuvana. Onneksi tämä näyttää olleen yhden ihmisen kiihkoilua, eikä tämä koskenut koko geocache.fi-porukkaa. Moderointikin näytti toimivan mallikkaasti, mutta nuo mölähtelyt tuppaavat jäämään hakukoneiden muistiin pidemmäksikin aikaa kertoen lähinnä kyseisen henkilön sielunelämästä...

Mielenkiinnosta seurasin tänään tämän kaverin aikaisempiakin kirjoituksia. Ja löytyihän sieltä piraattitestejä aikaisemminkin, eli "testattavana" oli geocache.fi-jäsenistön piraattimyönteisyys tai kielteisyys!

Kaikkea sitä elämänsä aikana ehtii kokea. Noin viikon kuluttua tuleekin 62v. "matkamittariin". Sen takia tuo kartan myyntikin oli pinnalla, kun metsässä samoilu ja erästely on vähentynyt, ja navigaattoriksi riittää pelkkä Nuvi autossa...

jakari65
Viestit: 127
Liittynyt: To 30.08.2007 18:25
Paikkakunta: Lapua

Re: Traumoja kartan myynnistä

Viesti Kirjoittaja jakari65 » Pe 07.08.2009 17:58

Eiköhän tämä keskustelu jo riitä, ja son tässä. Kuten
se edellinenkin, niin sulkekaa tämäkin, sillä mitä sitä
pitää enää tyhjästä jauhaa. Eikös menneet oo menneitä.

Ja mitä tulee aiemman säikeen kirjoittajaan, niin ei kannata
ottaa kaikkea lukemansa tosissaan.

Avatar
Mukkelus
Viestit: 377
Liittynyt: Su 22.06.2008 15:37

Re: Traumoja kartan myynnistä

Viesti Kirjoittaja Mukkelus » Pe 07.08.2009 18:19

Olipas hyvä kun laitoit nuo nähtäväksi. Itse en ehtinyt noita lukea, koska olin koko päivän metsässä.

Tonnylle, ja muillekin "pelkästään hyvää tarkoittaville tahoille", tiedoksi että minä kyllä huolehdin omista asioistani ja kaupoistani. Teidän rahkeenne kun eivät vielä ihan riitä minulle "lapsenvahdeiksi". Olemme karttojen myyjän kanssa jo sen verran elämää nähneitä että pystymme kyllä vastaamaan huutomme puolin ja toisin, eikä meillä tietääkseni ole tarvetta todistella keskinäisisitä asioistamme ulkopuolisille yhtään mitään.

Ystävällisenä neuvona sanonkin että, "Olkaa hyvät ja pitäkää vaan huolta omista asioistanne, kiitos!"

Lukitsen ketjun -- Mukkelus_Lo

Lukittu

Palaa sivulle “Vain taivas rajana”