Hälysaldoa yo-lahjaksi, valmistumislahjaksi, jne.

Puhu kaikesta kaikille, kaikkien kanssa, kaiken aikaa... luonnollisesti foorumin normaalit ehdot muistaen
Avatar
ilkant
Viestit: 464
Liittynyt: Ke 18.04.2007 14:05
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Hälysaldoa yo-lahjaksi, valmistumislahjaksi, jne.

Viesti Kirjoittaja ilkant » Ma 02.03.2009 1:59

Tutkinnon valmiiksi saamisen palkitsemiseksi lahjaksi annetaan usein rahaa tai lahjakortti. Nyt joku voisi antaa kännykkähälyytyssaldoa tuoreelle kevään ylioppilaalle, maisterille tai muulle juhlittavalle. Toimii myös muihinkin juhliin. :)

Geokätköilijälle tämä voi olla tervetullut lahja. Mutta voi se avata jästillekin uuden oven!
Asiallinen nostalginen turpeenrepijä

Avatar
Haaskalintu
Viestit: 950
Liittynyt: Pe 26.01.2007 15:06
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Hälysaldoa yo-lahjaksi, valmistumislahjaksi, jne.

Viesti Kirjoittaja Haaskalintu » Ma 02.03.2009 8:01

...tai sitten ei.

Jos vaikkapa en olisi lainkaan kiinnostunut rakennekynsistä, olisin tuskin ilahtunut YO-lahjasta, joka tekstiviestein kertoisi (useasti viikossa ja vielä joskus nukkuma-aikaan) että nyt saa 50% alennuksen rakennekynsistä ja mistä. Ja vielä siten, että vain ensimmäinen paikalle ehtinyt saa tuon alennuksen. Kyllä kätköilyyn ensiksi pitää hurahataa ihan muuten ja vaikkapa etsiä muutama purkki ennen kuin tuo FTF-jahti voisi olla ajankohtaista. Sorry nyt vaan tämä tosikkomainen asenne.
Onko muuten nimesi jo täällä?

makeou
Viestit: 71
Liittynyt: To 04.09.2008 12:53

Re: Hälysaldoa yo-lahjaksi, valmistumislahjaksi, jne.

Viesti Kirjoittaja makeou » Ma 02.03.2009 8:57

Mä olen vähän samaa mieltä Haaskalinnun kanssa tosta hälystä. Mut jos on tyyppi, joka vois oikeesti olla kiinnostunut kätköilystä tai pari purkkia jo etsinytkin, voi joku muu kälköily-lahja olla paikallaan. Mä luulen, että esim. preemium-jäsenyys voisi auttaa asiassa eteenpäin paremmin. Siis hyödyllinen ja eteenpäin kannustava lahja, ei sellainen, mikä saa savun nousemaan korvista :)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Vain taivas rajana”