Matkalaisten jemmaus

Geocaching Liven (2009-2012) muistolle pyhitetty alue
Geolämäri
Viestit: 7
Liittynyt: To 14.10.2010 20:37

Matkalaisten jemmaus

Viesti Kirjoittaja Geolämäri » La 07.05.2011 21:25

evil: : TIEDOKSI: Dorothea.box kätköilijä nimeltään on käsittämätön matkalaisten jemmaaja. Luulin omani pöllityn, mutta puolen vuoden kuluttua ko. henkilö ilmoitti, että TB:ni on hänellä. Katselin saman henkilön jemmoja ja nyt Rest Stop Kaleva-kätkössä piti olla neljä hänen laittamaa kolme muutakin puoli vuotta jemmattua, mutta en niitä ainakaan tänään vielä löytänyt. Joukossa on vielä ulkolaisia matkalaisia, eipä ole hyvää mainosta. Henkilölle voisi joku isompi Herra huomauttaa asiasta. :twisted: :twisted: :twisted:

marko77
Viestit: 314
Liittynyt: Ti 03.06.2008 14:27
Paikkakunta: Nastola

Re: Matkalaisten jemmaus

Viesti Kirjoittaja marko77 » Su 08.05.2011 11:05

Niin. Omalta kohdaltani voin sanoa, että muutamat nuoremmat kätköilijät ovat niitä "pahimpia" jemmailijoita. Muutama tb on "keräilytavaroina" muutamilla, en viitsi sanoa nimiä. Vanhemmat voisivat puuttua tuohon epäkohtaan. :twisted:
"Minä haluan tietää, miksi kauan sitten sä et palannutkaan
Pian kadotin suunnan, helppo polku kaltevana vietti mutkaan"

Geomurmelit
Viestit: 374
Liittynyt: Su 07.06.2009 11:27

Re: Matkalaisten jemmaus

Viesti Kirjoittaja Geomurmelit » Su 08.05.2011 12:20

marko77 kirjoitti:Niin. Omalta kohdaltani voin sanoa, että muutamat nuoremmat kätköilijät ovat niitä "pahimpia" jemmailijoita.
Kyllä ne viisikymppisetkin osaavat, esim. tämä on ollut Tapsan hallussa jo 3.10.2008 alkaen tai kuten tämä jo lähes 3 vuotta 21.8.2008 alkaen. Lisäksi hepun jäljiltä taitaa olla parilta viime vuodelta jokunen kappale purkista vietyjä (paperilokiin tehtyjen merkintöjen perusteella) mutta nettiin loggaamattomia reissareita.

Avatar
Dragonfly Vet
Viestit: 555
Liittynyt: To 11.09.2008 20:15
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Matkalaisten jemmaus

Viesti Kirjoittaja Dragonfly Vet » Su 08.05.2011 16:56

Mulla on myös pari kulkijaa, jotka eivät ole sitten vuoden 2009 liikkuneet minnekään. Samoin vuonna 2010 on liikkunut kaksi viimeisintä kertaa. Sähköposteihin ei vastata. Seitsemästä kulkijasta siis kolme on liikkeellä, loput jonkun taskussa. Ei ihan kauhean hyvä prosentti.

edit: jurputus näköjään kannattaa. Nyt toinen noista 2010 roikkuneista lähti liikkeelle :mrgreen:
Hauskemman kätköilyn puolesta jo vuodesta 2008

Dorothea.box
Viestit: 6
Liittynyt: Ma 09.05.2011 19:03

Re: Matkalaisten jemmaus

Viesti Kirjoittaja Dorothea.box » Ma 09.05.2011 19:37

Paha jemmaaja täten ilmoittautuu! :( Kerrotaan nyt näin julkisestikin, että olen sairastanut koko talven ja viimeiseltä kätköreissulta minulle jäi 4 matkalaista. Olen nyt lääkityksen ansiosta hieman paremmassa kunnossa ja odottelen leikkaukseen pääsyä. Muuttaessani tänne Tampereelle nyt huhtikuussa 2011, huomasin minulle jääneet matkalaiset kätköilylaatikossani ja tunsin ison piston sydämessäni (joka muutenkin brakaa)! Voi harmituksen harmistus, nuo 4 matkalaista oli todellakin jäänyt minulle. Vein ne kaikki kotini lähellä sijaitsevaan helposti lähestyttävään kätköön nimeltä "Rest Stop Kaleva" 26.4.2011. Jos vielä on jotain hämmennystä asiassa, niin voin käydä varmistamassa ovatko matkalaiset edelleen siellä..olen todella pahoillani tapahtuneesta, eikä tämä tule toistumaan sillä en enää ikinä koske matkalaisiin, ettei tule enempää pahaa mieltä minun takiani! Ugh. PS. Aurinkoista kätkökevättä tutuille ja tuntemattomille! Toivottavasti itsekin kuntoudun ennen kuin ihana kesä livahtaa ohi!

Geolämäri
Viestit: 7
Liittynyt: To 14.10.2010 20:37

Re: Matkalaisten jemmaus

Viesti Kirjoittaja Geolämäri » Ma 09.05.2011 19:43

Tarkistin asian ja Rest Stop Kalevasta ei löytynyt Dorothea.Boxin ilmoittamia matkaajia. :evil:

Dorothea.box
Viestit: 6
Liittynyt: Ma 09.05.2011 19:03

Re: Matkalaisten jemmaus

Viesti Kirjoittaja Dorothea.box » Ma 09.05.2011 20:30

Noniin, nyt alkaa selviämään.... Kätkö johon veimme matkalaiset ei ole nimeltään "Rest Stop Kaleva", vaan "Vapaa-ajanmaa"!!!! Soitin Dorothea.box-joukkueen toiselle jäsenelle, jonka kanssa kävimme matkalaiset tipauttamassa silloin pikimmiten lähimpään helppoon regular-kokoiseen kätköön. Rest Stop Kaleva oli se toinen vaihtoehto jonka koordinaatit olivat mukanamme, mutta siellä emme sitten käyneet ollenkaan! Menen nyt vielä suorittamaan tarvittavat korjaukset geocaching-sivustolle.

Geolämäri
Viestit: 7
Liittynyt: To 14.10.2010 20:37

Re: Matkalaisten jemmaus

Viesti Kirjoittaja Geolämäri » Ke 11.05.2011 8:59

Tarkistin asian Vapaa-ajanmaasta, ei löytynyt Dorothea.Boxin ilmoittamia matkaajia.
:twisted:

Avatar
pulk
Viestit: 131
Liittynyt: La 06.09.2008 20:40
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Matkalaisten jemmaus

Viesti Kirjoittaja pulk » Ke 11.05.2011 9:11

Tästä ja tästä loggauksesta lienee pääteltävissä että mitä näille matkaajille lopulta tapahtui, valitettavasti.
Oikeasti piilottanut: 5+1+1+1+1+1+1+1 = 12

Dorothea.box
Viestit: 6
Liittynyt: Ma 09.05.2011 19:03

Re: Matkalaisten jemmaus

Viesti Kirjoittaja Dorothea.box » Ke 11.05.2011 12:34

Valitettavasti kyllä... Ikävää!! Todella kehno tuuri, että kaikki neljä matkalaista ilmeisesti menetettiin! Jästittyjä kätköjä kun omalle kohdalle on sattunut kuitenkin vain pari yli viidestäsadasta löydöstäni. Itselleni tämä on vielä tosi kurjaa, kun minä ne sinne laitoin! Otin asiasta yhteyttä myös muiden kolmen matkalaisen omistajiin. He kaikki ovat onneksi fiksuja, mukavia kätkökollegoita, niinkuin kätköilijät yleensä.

Geolämäri
Viestit: 7
Liittynyt: To 14.10.2010 20:37

Re: Matkalaisten jemmaus

Viesti Kirjoittaja Geolämäri » Ke 11.05.2011 18:02

BULLDOG-MATKAAJA TULI TIENSÄ PÄÄHÄN JA POISTETTU REST STOP KALEVASTA, JOSSA SE EI OLE OLLUTKAAN, JOTEN ASIAN KÄSITTELY KOHDALTANI LOPPUU TÄHÄN. ONNEA Bulldog prince Charlesin uudelle omistajalle? ? ? :evil: :twisted:

Dorothea.box
Viestit: 6
Liittynyt: Ma 09.05.2011 19:03

Re: Matkalaisten jemmaus

Viesti Kirjoittaja Dorothea.box » Ke 11.05.2011 23:37

Minustakin tämä on mautonta, nimeni mustaamista geosivustoilla ja törkeää kielenkäyttöä sähköpostissani. Onneksi olen tuttu hahmo monelle ahkeralle kätköilijälle, tämänkin sivuston ylläpidolle. Mihin minä tarvitsisin niitä neljää matkalaista?

Lukittu

Palaa sivulle “Geocaching Live”