GC Live ja Android?

Geocaching Liven (2009-2012) muistolle pyhitetty alue
FraterMalus
Viestit: 27
Liittynyt: Pe 03.06.2011 23:21

Re: GC Live ja Android?

Viesti Kirjoittaja FraterMalus » Pe 24.06.2011 21:55

Livellä näkee missä muut siihen kirjautuneet cachäilijät on ja heidän kanssa voi vaikka chättäillä...ja tietty näkee kartasta kätköt, merkittynä löydetyksi tai vielä löytämäti ym ym ym noin pähkinänkuoressa, se on siis näihin Älyllisiin "puhelimiin jos haluaa käyttää gepsinä sellaista...

aku506
Viestit: 1206
Liittynyt: Ma 10.11.2008 19:52

Re: GC Live ja Android?

Viesti Kirjoittaja aku506 » Pe 24.06.2011 21:56

geobacca kirjoitti:Nyt on pakko kysyä:
Siis mikä ihme tuo live on? Mitä sillä tehdään? onko se hyödyllinen?Mistä sen saa?
http://lmgtfy.com/?q=geocaching+live
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

FraterMalus
Viestit: 27
Liittynyt: Pe 03.06.2011 23:21

Re: GC Live ja Android? Fra.Malus KIITTÄÄ!

Viesti Kirjoittaja FraterMalus » Pe 24.06.2011 21:57

Kiitos kaikille, nyt asia on selvä.

FraterMalus
Viestit: 27
Liittynyt: Pe 03.06.2011 23:21

Re: GC Live ja Android?

Viesti Kirjoittaja FraterMalus » Pe 24.06.2011 21:58

aku506 kirjoitti:
geobacca kirjoitti:Nyt on pakko kysyä:
Siis mikä ihme tuo live on? Mitä sillä tehdään? onko se hyödyllinen?Mistä sen saa?
http://lmgtfy.com/?q=geocaching+live
Livellä näkee missä muut siihen kirjautuneet cachäilijät on ja heidän kanssa voi vaikka chättäillä...ja tietty näkee kartasta kätköt, merkittynä löydetyksi tai vielä löytämäti ym ym ym noin pähkinänkuoressa, se on siis näihin Älyllisiin "puhelimiin jos haluaa käyttää gepsinä sellaista...
FraterMalus [gc.com]

Viestit: 12
Löytänyt: 55
Piilottanut: 1
Kätköillyt alkaen: 23.05.2011 [33 pv]
Liittynyt: Pe 03.06.2011 23:21

Avatar
SalmonSnake
Viestit: 66
Liittynyt: To 03.12.2009 16:38
Paikkakunta: Ilmajoki

Re: GC Live ja Android?

Viesti Kirjoittaja SalmonSnake » Pe 24.06.2011 23:50

FraterMalus kirjoitti:Livellä näkee missä muut siihen kirjautuneet cachäilijät on ja heidän kanssa voi vaikka chättäillä...ja tietty näkee kartasta kätköt, merkittynä löydetyksi tai vielä löytämäti ym ym ym noin pähkinänkuoressa, se on siis näihin Älyllisiin "puhelimiin jos haluaa käyttää gepsinä sellaista...
Cachäilijät?
c:geolla näkee vain samaa ohjelmaa käyttävät kätköilijät....

Voi hitsi, voi hitsin hitsi, voi hitsin hitsin hitsi.
Elwood: "It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, a half a pack of cigarattes, it's dark and we're wearing sunglasses."
Jake: "Hit it."

Avatar
stebu
Viestit: 612
Liittynyt: Pe 02.11.2007 0:25
Paikkakunta: Vantaa

Re: GC Live ja Android?

Viesti Kirjoittaja stebu » Su 26.06.2011 22:20

Voi hitsin hitsin... c:geon kehitys päättyy. Tekijä (carnero) kertoo asiasta (englanniksi) http://post.carnero.cc/cgeo
Eli kun tulee seuraava GS:n päivitys, joka muuttaa webbisivujen koodausta, c:geo vaikenee.
-stebu

Avatar
SalmonSnake
Viestit: 66
Liittynyt: To 03.12.2009 16:38
Paikkakunta: Ilmajoki

Re: GC Live ja Android?

Viesti Kirjoittaja SalmonSnake » Su 26.06.2011 22:34

stebu kirjoitti:Voi hitsin hitsin... c:geon kehitys päättyy. Tekijä (carnero) kertoo asiasta (englanniksi) http://post.carnero.cc/cgeo
Eli kun tulee seuraava GS:n päivitys, joka muuttaa webbisivujen koodausta, c:geo vaikenee.
Eikäkö nythän mä hokasin, että tekis mieli sanoa ISORUMASANA.
Elwood: "It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, a half a pack of cigarattes, it's dark and we're wearing sunglasses."
Jake: "Hit it."

Etsijä68
Viestit: 18
Liittynyt: Pe 09.07.2010 14:04

Re: GC Live ja Android?

Viesti Kirjoittaja Etsijä68 » La 02.07.2011 11:07

Tuo mitä c:geo :n kohdalla on tapahtunut, saa minut luultavasti olemaan uusimatta Premium-jäsenyyttäni. En halua tukea Groundspeakia yhtään enempää, sillä heidän asenteensa avoimuuteen ja "kilpaileviin" kätköilysoftiin on vastenmielinen, ja GC Live on kaikkea muuta kuin toimiva softa puhelimessani.

Seq
Viestit: 897
Liittynyt: Ma 04.01.2010 9:22
Viesti:

Re: GC Live ja Android?

Viesti Kirjoittaja Seq » La 02.07.2011 14:24

Etsijä68 kirjoitti:Tuo mitä c:geo :n kohdalla on tapahtunut, saa minut luultavasti olemaan uusimatta Premium-jäsenyyttäni. En halua tukea Groundspeakia yhtään enempää, sillä heidän asenteensa avoimuuteen ja "kilpaileviin" kätköilysoftiin on vastenmielinen, ja GC Live on kaikkea muuta kuin toimiva softa puhelimessani.
Groundspeakin (=Jeremy) toiminta on muutenkin ollut alusta lähtien jännää... http://www.gps-forums.net/mike-teague-y ... 26908.html

Avatar
Eniz
Viestit: 320
Liittynyt: Pe 09.01.2009 1:31
Paikkakunta: VTallinna

Re: GC Live ja Android?

Viesti Kirjoittaja Eniz » La 02.07.2011 19:11

Olihan tämä odotettavissa, kun Live myytiin GC:lle.
Toivottavasti kehittäjät saivat edes omasna pois.
Kännykätköilyä en ainakkan toistaiseksi harrasta koska paras gpsikännyni pöllittiin ja en oleile Suomessa joten pelkän kustannuksia.
Minulla on parikin nokian kännyä, joissa toisessa olen aikoinani pyörittänyt liveä ja sitä kotimaista navigoria vuodelta 2007 ja sinne olen kätköjä ladannut.
Muuttolaatikoita penkoessani löysin wanhan 6210i kännyn, jossa oli varmaan vuoden tauon jälkeen akussa virtaa. Se onkin minun nykyinen käyttö kännykkä.

Androidit kiinnostavat Samsung ja se HZT vai mikä se kiinalainen oli nimeltään.

Liven käyttö kännykässä tarjosi aivan toisenlaisen näkökulman kätköilyyn, jos autossa tai piti odotella muutama kymmentä minuuttia, niin liven ansiosta saatoi siinä ajassa noutaa kätkön.

Liven reaaliaikaisuutta toki kaipaan, mutta olen jälleen yksinäinen susi. Suhteellisen tyytyväinen olen Oregon 450 vehkeeseen, kunhan muistan ladata joka viikko sen saman poket quaryn.

Olen jostain jo lukenut mutta jo aikoja sitten että Garmin alkaisi tehdä myös kännyköitä, tei että joku kännykkäfirma alkaisi tehdä Garmineita. Garminilla on pidempi kokemus kosketusnäytöistä, kuin Aplella ja Nokialla. Halvimmat kännykät maksvat muutamia kymmeniä euroja, jos navikaattorilla voisi myös soittaa, niin ei tarvitsisi hämäyksen vuoksi olla puhuvinaan gepsiin.

Mistä kiikastaa kännykkägarminissa voisi kalliden kartojen sijaan katsella liveä ja vastaavia.

Oli miten oli kun säänkestoltaan Oregonin tasoinen gps-puhelin nettikarttaominaisuuksilaan tulee markkinoille, niin teen heti kaupat.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Geocaching Live”