Live ei käynnisty

Geocaching Liven (2009-2012) muistolle pyhitetty alue
Avatar
Gandal491
Viestit: 246
Liittynyt: Su 21.10.2007 10:25
Paikkakunta: Helsinki

Live ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja Gandal491 » Ti 08.06.2010 9:33

Live on toiminut mun E75:ssä hyvin eiliseen asti. Yht'äkkiä lakkasi toimimasta silla tavalla, että kun avaan sen se ilmoittaa, että 'Application error. Unhandled exception: Out Of Memory Error java.lang.OutOfMemoryError'. Latasin juuri uusin version kännykkään, ja edelleen on sama ongelma. Onko korjattavissa?

T. Gandal491

Avatar
pulk
Viestit: 131
Liittynyt: La 06.09.2008 20:40
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Live ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja pulk » Ti 08.06.2010 9:45

Gandal491 kirjoitti:Live on toiminut mun E75:ssä hyvin eiliseen asti. Yht'äkkiä lakkasi toimimasta silla tavalla, että kun avaan sen se ilmoittaa, että 'Application error. Unhandled exception: Out Of Memory Error java.lang.OutOfMemoryError'. Latasin juuri uusin version kännykkään, ja edelleen on sama ongelma. Onko korjattavissa?
Kuulostaa siltä että jokin on vuotanut muistin. Oletko koittanut bootata puhelimen?
Oikeasti piilottanut: 5+1+1+1+1+1+1+1 = 12

Avatar
rixu
Viestit: 491
Liittynyt: Ke 10.09.2008 18:18
Paikkakunta: Nummela

Re: Live ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja rixu » Ti 08.06.2010 10:08

Yleensä viimeistään se toimii että ensin poistaa sovelluksen sovellusten hallinnasta, sitten vasta asentaa uuden. Päälle asentaessa ei aina toimi.

E72:ssa tullut melko usein nykyään kannan korruptoitumista ja ohjelman kaatumista, saisi Groundspeak aloittaa ylläpidon pikkuhiljaa niin olisi taho jolle bugeista valitella :P

Avatar
Gandal491
Viestit: 246
Liittynyt: Su 21.10.2007 10:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Live ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja Gandal491 » Ti 08.06.2010 10:57

rixu kirjoitti:Yleensä viimeistään se toimii että ensin poistaa sovelluksen sovellusten hallinnasta, sitten vasta asentaa uuden. Päälle asentaessa ei aina toimi.
Olin kyllä tehnyt kuten sakura ehdotti (sammutin ja laitoin uudelleen päälle - en pidä kännykkää päällä läpi yön) eikä auttanut, mutta kun poistin ohjelman ja asensin sen uudelleen, sitten pelasi normaalisti!

Kiitos vinkistä!

Gandal491

jarialf
Viestit: 23
Liittynyt: Ma 13.04.2009 21:41

Re: Live ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja jarialf » To 26.08.2010 16:25

rixu kirjoitti: E72:ssa tullut melko usein nykyään kannan korruptoitumista ja ohjelman kaatumista, saisi Groundspeak aloittaa ylläpidon pikkuhiljaa niin olisi taho jolle bugeista valitella :P
Tuttava on erittäin kypsähtänyt kätköilyyn E72:lla: Live vähän väliä tilttaa ja hukkaa kaikki ladatut kätkötiedot. Hyvin useasti ohjelman joutuu asentamaan koko uudestaan, joskus useampaakin kertaan ennenkuin live suostuu taas kätköily-yhteistyöhön. Onkohan tuossa E72:n ja liven yhteensopivuudessa jotain ongelmaa/bugia?

E71:n kanssa minulla ei ole ollut mitään ongelmia, kohta on taas 5000 reissuilla latautunutta kätköä luurin muistissa. :)

ihis81
Viestit: 9
Liittynyt: Pe 11.09.2009 16:50
Paikkakunta: Rauma

Re: Live ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja ihis81 » Pe 27.08.2010 21:18

Mulla on hieman eri ongelma jota täälläkin on varmaan kyselty. Mutta en vain löydä vastausta.

Eli kun käynnistän gc liven puhelimessa, Niin ilmoittaa että tarkista käyttäjänimi ja salasana.
Mitkäs ne sitten on kun ei suostu samoilla tunnuksilla jotka mulla on gc.comissa? Onko samat kuin ne jolla kirjaudun geocachin.comin sivuille?

susihukka
Viestit: 105
Liittynyt: La 01.03.2008 15:47
Paikkakunta: Hausjärvi

Re: Live ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja susihukka » Pe 27.08.2010 21:51

jarialf kirjoitti:
rixu kirjoitti: E72:ssa tullut melko usein nykyään kannan korruptoitumista ja ohjelman kaatumista, saisi Groundspeak aloittaa ylläpidon pikkuhiljaa niin olisi taho jolle bugeista valitella :P
Tuttava on erittäin kypsähtänyt kätköilyyn E72:lla: Live vähän väliä tilttaa ja hukkaa kaikki ladatut kätkötiedot. Hyvin useasti ohjelman joutuu asentamaan koko uudestaan, joskus useampaakin kertaan ennenkuin live suostuu taas kätköily-yhteistyöhön. Onkohan tuossa E72:n ja liven yhteensopivuudessa jotain ongelmaa/bugia?

E71:n kanssa minulla ei ole ollut mitään ongelmia, kohta on taas 5000 reissuilla latautunutta kätköä luurin muistissa. :)
Täällä sama ongelma nokia 5800 kanssa....
ihis81 kirjoitti:Mulla on hieman eri ongelma jota täälläkin on varmaan kyselty. Mutta en vain löydä vastausta.

Eli kun käynnistän gc liven puhelimessa, Niin ilmoittaa että tarkista käyttäjänimi ja salasana.
Mitkäs ne sitten on kun ei suostu samoilla tunnuksilla jotka mulla on gc.comissa? Onko samat kuin ne jolla kirjaudun geocachin.comin sivuille?
Pieninkin kirjoitusvirhe riittää tuohon sanomaan... Varmista miten olet kirjoutunut gc.comiin. Oletko käyttänyt isoja vai pieniä kirjaimia ja onko jossain ehkä välilyönti....

ihis81
Viestit: 9
Liittynyt: Pe 11.09.2009 16:50
Paikkakunta: Rauma

Re: Live ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja ihis81 » Pe 27.08.2010 21:59

Olen joskus 09 rekisteröitynyt tonne gc.comiin, ja nyt loggasin itseni sinne ja vaihdoin salasanan. Samoin kuin tänne.
Silloin joskus mulla toimi tuo live tossa puhelimessa. Nyt se on taas asennettuna tähän samaiseen E75,een, kuten silloinkin.

Mutta se gc live herjaa tuota että tarkista salasana ja käyttis :x

Sama juttu oli aikoinaan, mutta kun en muista miten se ratkesi.

Siis gc.liveen pitää asetuksiin laittaa nimisarakkeeseen sama kuin gc.comissa käyttis, ja salasanaan se joka on gc.comissa salasanana?

TeemuH
Viestit: 432
Liittynyt: To 10.07.2008 14:45
Paikkakunta: Lahti

Re: Live ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja TeemuH » Pe 27.08.2010 22:08

Kyllä, juuri näin ja voit myös koittaa kirjautua tuonne http://live.geocaching.com:iin jos se auttaisi.

ihis81
Viestit: 9
Liittynyt: Pe 11.09.2009 16:50
Paikkakunta: Rauma

Re: Live ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja ihis81 » Pe 27.08.2010 22:18

TeemuH kirjoitti:Kyllä, juuri näin ja voit myös koittaa kirjautua tuonne http://live.geocaching.com:iin jos se auttaisi.
No hemmetti, tuon se vain vaati että kirjaudun tuonne. Nyt toimii. Kiitos paljon

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Geocaching Live”