Mysterio Buffo aka kätkö ei näy gepsissä

Sivustoon liittyvä keskustelu, parannusehdotukset, risut ja ruusut...
Avatar
Forestress
Viestit: 174
Liittynyt: La 17.09.2011 12:20

Mysterio Buffo aka kätkö ei näy gepsissä

Viesti Kirjoittaja Forestress » Ke 09.08.2023 15:49

No nyt alkaa kuume nousemaan. Ihan oikeastikin.

Jo hetken aikaa olen kuvitellut näkeväni näkyjä, kun kätkö Pääskysaari [GC51401] on vilahdellut .fi:n kartalla, mutta sitten sitä ei näy, kun menemme maastoon. Olen ajatellut, että no, se on nyt tilapäisesti hyllyllä tai jotain. Tänään aloin tutkia asiaa tarkemmin, mutta kätkö on ihan normi tradi, kuvauksessa ei ole mitään outoa, kätkö on haettavissa, karttahaussa ei ole outoja täppiä, gepsin filttereitä ei ole päällä ja uusi .gpx filekin tuli tehtyä jopa parikin kertaa. Silti tämä kätkö ei näy gepsissä, vaikka mitä teen. Muut kätköt näkyvät normaalisti. Gepsin kirjoitushakukaan ei löydä purkkia. En muista törmänneeni tämmöiseen aiemmin.

Mitähän minun pitäisi testata seuraavaksi? Vai sovitaanko, että kesäflunssa on vienyt loputkin aivokapasiteetin?
--- Forestress - Forest is my Fortress ---

Avatar
geocache.fi
Geocache.fi
Geocache.fi
Viestit: 771
Liittynyt: To 27.09.2012 23:47

Re: Mysterio Buffo aka kätkö ei näy gepsissä

Viesti Kirjoittaja geocache.fi » Ke 09.08.2023 16:20

Forestress kirjoitti:
Ke 09.08.2023 15:49
No nyt alkaa kuume nousemaan. Ihan oikeastikin.

Jo hetken aikaa olen kuvitellut näkeväni näkyjä, kun kätkö Pääskysaari [GC51401] on vilahdellut .fi:n kartalla, mutta sitten sitä ei näy, kun menemme maastoon. Olen ajatellut, että no, se on nyt tilapäisesti hyllyllä tai jotain. Tänään aloin tutkia asiaa tarkemmin, mutta kätkö on ihan normi tradi, kuvauksessa ei ole mitään outoa, kätkö on haettavissa, karttahaussa ei ole outoja täppiä, gepsin filttereitä ei ole päällä ja uusi .gpx filekin tuli tehtyä jopa parikin kertaa. Silti tämä kätkö ei näy gepsissä, vaikka mitä teen. Muut kätköt näkyvät normaalisti. Gepsin kirjoitushakukaan ei löydä purkkia. En muista törmänneeni tämmöiseen aiemmin.

Mitähän minun pitäisi testata seuraavaksi? Vai sovitaanko, että kesäflunssa on vienyt loputkin aivokapasiteetin?
Eipä tuossa tosiaan mitään erikoista näytä silmäiltynä olevan ja meni formaattitarkastuksestakin ongelmatta läpi.

Ainahan voi varalta kokeilla tämän ohjeen mukaan noita "Lisäohje: Garmin sekoilee (jämähtää kätkön tietojen katsomisyrityksessä, kaikki kätköt eivät näy tms.)" -kohdasta alkavia puhdistusohjeita. Toki uskoisin että nykypäivänä ei gepsit enää samalla tavalla sekoa kuin aikoinaan jolloin aavekätköjen esiintymisessä ei ollut yllättävää.

// haksu10
Kattava ohje tilasto-ongelmien ratkaisemiseen
Kaikki ohjeet * Yhteydenotot (Yhteydenotot vain ko. sivun ohjeistuksen mukaan)

Avatar
Forestress
Viestit: 174
Liittynyt: La 17.09.2011 12:20

Re: Mysterio Buffo aka kätkö ei näy gepsissä

Viesti Kirjoittaja Forestress » Ke 09.08.2023 17:29

Jihuu, mahtavaa! Pääskysaari on mukana menossa taas! Tein just tuon .gpx-tiedostojen poiston ja palautuksen koneelle. Kiitos, haksu! :D

Nyt vielä testailemaan kuumehöyryissä, miten saisin vielä adventure labit näkymään gepsissä, niin päivä olisi pelastettu.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sivustoon liittyvät ehdotukset ja kommentit”