Miittiaika oikeaksi

Sivustoon liittyvä keskustelu, parannusehdotukset, risut ja ruusut...
PeliMies4
Viestit: 333
Liittynyt: La 14.04.2018 11:08
Paikkakunta: Lohja

Miittiaika oikeaksi

Viesti Kirjoittaja PeliMies4 » Ke 09.10.2019 19:17

Tervehdys! En tiedä onko oikea paikka, mutta saako lauantaina olevan miittini kellonajan loppuosan oikeaksi ettei hämää? Miitin nimi on PeliMies4 goes 14 tai jotain sellaista. Miitin loppumisaika on nykyisin 18.30 kun aiemmin se oli 16.00. Eli saako sen korjattua? Olisi kiva jos saisi, ettei jää hämäämään ketään :mrgreen:
Jos yrität tavoitella, olen todennäköisesti nukkumassa tai piilottamassa jotain hyvin ihmeellisiä kätköjä joista ei ota kukaan selvää.

Avatar
geocache.fi
Geocache.fi
Geocache.fi
Viestit: 768
Liittynyt: To 27.09.2012 23:47

Re: Miittiaika oikeaksi

Viesti Kirjoittaja geocache.fi » Ke 09.10.2019 20:31

PeliMies4 kirjoitti:
Ke 09.10.2019 19:17
Tervehdys! En tiedä onko oikea paikka, mutta saako lauantaina olevan miittini kellonajan loppuosan oikeaksi ettei hämää? Miitin nimi on PeliMies4 goes 14 tai jotain sellaista. Miitin loppumisaika on nykyisin 18.30 kun aiemmin se oli 16.00. Eli saako sen korjattua? Olisi kiva jos saisi, ettei jää hämäämään ketään :mrgreen:
Pistin nyt käsin tuon ladaten (waypoint olisi ollut kiva ja toivottu ylläri :D

Yleisenä infona, että jos kätkön tiedot muuttuvat niin ne päivittyvät automaattisesti myös Geocache.fi:hin heti kun järjestelmä läpilatauskierroksellaan seuraavan kerran lataa kätkön tiedot. Näistä ei siis erikseen tarvitse ilmoittaa eikä pyytää päivityksiä.

// haksu10
Kattava ohje tilasto-ongelmien ratkaisemiseen
Kaikki ohjeet * Yhteydenotot (Yhteydenotot vain ko. sivun ohjeistuksen mukaan)

PeliMies4
Viestit: 333
Liittynyt: La 14.04.2018 11:08
Paikkakunta: Lohja

Re: Miittiaika oikeaksi

Viesti Kirjoittaja PeliMies4 » Su 12.01.2020 21:31

En viitsi avata uutta aihetta nyt, niin laitan tänne.

Eli mulla siis taasen peruuntui yksi miitti ja se näkyisi olevan sivun miittiosiossa.

Ja tässä kiva toivottu ylläri: GC8FE1Y
Jos yrität tavoitella, olen todennäköisesti nukkumassa tai piilottamassa jotain hyvin ihmeellisiä kätköjä joista ei ota kukaan selvää.

Avatar
geocache.fi
Geocache.fi
Geocache.fi
Viestit: 768
Liittynyt: To 27.09.2012 23:47

Re: Miittiaika oikeaksi

Viesti Kirjoittaja geocache.fi » Su 12.01.2020 22:17

PeliMies4 kirjoitti:
Su 12.01.2020 21:31
En viitsi avata uutta aihetta nyt, niin laitan tänne.

Eli mulla siis taasen peruuntui yksi miitti ja se näkyisi olevan sivun miittiosiossa.

Ja tässä kiva toivottu ylläri: GC8FE1Y
Kätköjen tiedot eivät päivity reaaliajassa joten täytyy odotella kunnes kätkön data osuu ladattavaksi.

// haksu10
Kattava ohje tilasto-ongelmien ratkaisemiseen
Kaikki ohjeet * Yhteydenotot (Yhteydenotot vain ko. sivun ohjeistuksen mukaan)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sivustoon liittyvät ehdotukset ja kommentit”