Virstanpylväiden editointi

Sivustoon liittyvä keskustelu, parannusehdotukset, risut ja ruusut...
Avatar
nestori1
Viestit: 22
Liittynyt: Ke 26.08.2015 20:08

Virstanpylväiden editointi

Viesti Kirjoittaja nestori1 » Su 06.12.2015 12:38

Viime kesän megassa tuli suoritettua Lab cacheja, jotka nyt sitten sotkevat tilastoja. Aiemmat tasalukemat olen saanut editoitua kuntoon päivätasoeditorilla. Nyt tuli 2500 löydön kohdalla ongelma kun tuolla konstilla se ei onnistu. Oikea 2500. löytö on eri päivänä kuin tilastojen näyttämä löytö. Onko tähän jotain konstia, että saa virstanpylväät oikein?

finder313
Viestit: 79
Liittynyt: Pe 24.02.2012 18:38
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Virstanpylväiden editointi

Viesti Kirjoittaja finder313 » Su 06.12.2015 13:10

Tuollahan tuo tilastoissa on selkeästi mielestäni opastettu.

Tilastot -> Virstanpylväät -> Määritä kiinteitä virstanpylväspoikkeuksia -nimisestä linkkiä ja sitten katsot kohdan miten muokata. Lukee tarkasti ohjeet ja toimii niitten mukaisesti niin saa haluamansa muutokset näkymiin. Toki jos GC.com laski kokonaismäärään lab cachet, niin purkkeja pitäis hakea että purkkeja olis se 2500. En siis muista, kun aikoinaan itekkin sumplailin tuon ongelman kanssa, mutta pääsin helpommalla kun poistin lab cachet pois commista.

Avatar
nestori1
Viestit: 22
Liittynyt: Ke 26.08.2015 20:08

Re: Virstanpylväiden editointi

Viesti Kirjoittaja nestori1 » Su 06.12.2015 13:35

finder313 kirjoitti:Tuollahan tuo tilastoissa on selkeästi mielestäni opastettu.

Tilastot -> Virstanpylväät -> Määritä kiinteitä virstanpylväspoikkeuksia -nimisestä linkkiä ja sitten katsot kohdan miten muokata. Lukee tarkasti ohjeet ja toimii niitten mukaisesti niin saa haluamansa muutokset näkymiin. Toki jos GC.com laski kokonaismäärään lab cachet, niin purkkeja pitäis hakea että purkkeja olis se 2500. En siis muista, kun aikoinaan itekkin sumplailin tuon ongelman kanssa, mutta pääsin helpommalla kun poistin lab cachet pois commista.
No tuollahan se onnistui kuin Strömsössä. Kiitos.

Kampfpinguin
Viestit: 54
Liittynyt: To 27.02.2014 14:47

Re: Virstanpylväiden editointi

Viesti Kirjoittaja Kampfpinguin » Ke 20.04.2016 8:46

Terve,
minulle on heittoa 3 kätköä.
GC.com ja GC.fi löytömäärä täsmää, mutta kun viikonloppuna tuli 1400. löytö, se näytti yhtäkkiä joku muu kätkö.
Menin sivulle, jossa voi editoida päiväntasolla, ja siellä huomasin että se näytää 3 kätköä vähemmän. Sen takia se 1400. löytö tuli 3 kätköä myöhemmin.
Mistä voin tietää mitkä kätköt puuttuvat, kun kokonaismäärä täsmää .comin kanssa?
Ja toinen asia, halusin lisätä virstaanpylväseen yksi kätkö,1111. löytö, mutta en onnistunut. Luin ohjeet tarkasti ja toimin sen mukaisesti, mutta ei. laitoin 1111 ja sen GC koodi perään, mutta ei näy...
Kiitos!

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Virstanpylväiden editointi

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ke 20.04.2016 15:03

Kampfpinguin kirjoitti:Terve,
minulle on heittoa 3 kätköä.
GC.com ja GC.fi löytömäärä täsmää, mutta kun viikonloppuna tuli 1400. löytö, se näytti yhtäkkiä joku muu kätkö.
Menin sivulle, jossa voi editoida päiväntasolla, ja siellä huomasin että se näytää 3 kätköä vähemmän. Sen takia se 1400. löytö tuli 3 kätköä myöhemmin.
Mistä voin tietää mitkä kätköt puuttuvat, kun kokonaismäärä täsmää .comin kanssa?
Ja toinen asia, halusin lisätä virstaanpylväseen yksi kätkö,1111. löytö, mutta en onnistunut. Luin ohjeet tarkasti ja toimin sen mukaisesti, mutta ei. laitoin 1111 ja sen GC koodi perään, mutta ei näy...
Kiitos!
Onneksi on niin kipeä ettei koodaamisesta tule mitään, joten ehti paneutua tähän asiaan. Yleensä näitä tilasto-ongelmia ei ehdi setvimään vaan korkeintaan viittaamaan ohjeisiin (joista toki ei ainakaan jälkimmäiseen asiaan olisi varmaan löytynyt apua, lähin apu olisi varmaan ko. tilastokuvan alla oleva ohje).

Tuplaloffauksia ei sinulta löytynyt joten ajoin kaikkien ulkomaanlöytöjesi lisäyksen. Sen myötä ropisi uusia ulkomaanlöytöjä mukaan.

Tämän jälkeen tarkastin vielä tuplaloggaukset ja sinne oli ilmestynyt kolme ulkomaanlöytöjen tuplaa. Niistä kahdessa oli toinen loki poistunut ja poistin ne geocache.fi:stä, mutta kätköön Der alte Elbtunne sinulla on edelleen kaksi löytöloggausta. Jos poistat sen geocvaching.com:sta niin tämän ohjeen avulla voit poistaa sitten saman lokin myös geocache.fi:stä (huomaa ohjeen lopun maininta vaihtaa lokiseurannassa "Ulkomaat" käyttöön.

Ainakin jos poistat tuon tuplan niin löytömääräsi pitäisi täsmätä geocache.fi:ssä. Voi mennä vuorokausi tai pidempäänkin että määrä päivittyy kaikkiin paikkoihin (yleensä nopeammin mutta...)


Virstanpylvästaulukossa sivulla näytetään aina vain oletusmäärävälein olevat löydöt, tuo 1111. löytö toki oli tallentunut tietoihisi.

Jos haluaa oletusmäärävälistä poikkeavan poikkeuksen täytyy käyttää sivun http://www.geocache.fi/stat/index.php?showtab=1 loppuosan "Pikaohje lisäoptioihin:" ohjetta.

Tuon 1111. löydön saat siis näkyviin kuvan osoitteella:

http://www.geocache.fi/stat/virsta.php? ... extra=1111

Toinen vaihtoehto (minkä nyt koodasin käyttöön tuohon tilastoon) esittää mukana kaikki kiinteät virsanpylväspoikkeuskätköt:
http://www.geocache.fi/stat/virsta.php? ... uin&type=2


Toivottavasti näistä oli apua.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Kampfpinguin
Viestit: 54
Liittynyt: To 27.02.2014 14:47

Re: Virstanpylväiden editointi

Viesti Kirjoittaja Kampfpinguin » To 21.04.2016 7:49

No hei, nyt olet nähnyt niin paljon vaivaa yhden tyhmän kätköilijän takia, että... SUURKIITOS ja kumarrus!
Eilen illalla ja nyt aamulla kokeilin kaikkia sun linkkiä ja neuvoja, mutta ei!
Yksi sun linkistä (tämän ohjeen avulla) menee Elbtunnel kätköön, mutta asiaan:
Huomasin että on Elbtunnelissa kaksi loggausta, mutta toinen niistä olikin vain "note", ei löytö. No, poistin sen varmuuden vuoksi.
Kuitenkin luulen että juuri siinä on joku koira haudattu että se aina herjaa. Loggauspäivä 2.8.15.
617) 02.08.2015 Kampfpinguin löysi GC3YWGY: Ulkomaanloki: Uusi (tai vajavaisesti kirjattu), lisätään

Nyt on tilanne näin, että päiväntasolla määrä täsmää, mutta kokonaismäärä suomalainen sivu nyt näyttää yksi kätkö liikaa...
Päivitin ne datat ja en tiedä pitääkö minun vaan odottaa päivä kaksi etä systeemi rauhoittuu.

Mitä koskee ne virstaanpylväät, en osaa. Sun kuvassa näkyy oikein hienosti se 1111. mutta kun minä yritän tallentaa sen sivun alapuolella, se heittää samantien taas vanhat käskyt ruutuun, eikä hyväksyy minun &extra=1111.
Kopioin myös sinun linkkit suoraan, mutta kun yritän sen päivitää ihan alhaalla, ei onnistuu. Taas tulee se oletus mikä on ollut.
Kokeilin laitta sekä nimeni, että user id numero, ei auttaa. Mahtaako se olla browseristä kiinni? Käytän chromea.
Kaikki mitä keksin olen kokeillut, mutta ei vaan ilmestyy. Miksi sinä sait sen näkyviin ja minä en? AAAARRRRGHHHH
Tämä virstaanpylväs ei ole niiiin tärkeä kuin se kokonaismäärä, mutta kun se on kerran tehty, ja muille toimii, ärsyttää että en osa! :)
Kiitos Haksulle valtavasta työstä, jos jaksat vielä katso se kokonaismäärä... Silloin kun ehdit, jos ehdit! ;)

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Virstanpylväiden editointi

Viesti Kirjoittaja haksu10 » To 21.04.2016 18:41

Kampfpinguin kirjoitti:No hei, nyt olet nähnyt niin paljon vaivaa yhden tyhmän kätköilijän takia, että... SUURKIITOS ja kumarrus!
Eilen illalla ja nyt aamulla kokeilin kaikkia sun linkkiä ja neuvoja, mutta ei!
Yksi sun linkistä (tämän ohjeen avulla) menee Elbtunnel kätköön, mutta asiaan:
Huomasin että on Elbtunnelissa kaksi loggausta, mutta toinen niistä olikin vain "note", ei löytö. No, poistin sen varmuuden vuoksi.
Kuitenkin luulen että juuri siinä on joku koira haudattu että se aina herjaa. Loggauspäivä 2.8.15.
617) 02.08.2015 Kampfpinguin löysi GC3YWGY: Ulkomaanloki: Uusi (tai vajavaisesti kirjattu), lisätään

Nyt on tilanne näin, että päiväntasolla määrä täsmää, mutta kokonaismäärä suomalainen sivu nyt näyttää yksi kätkö liikaa...
Päivitin ne datat ja en tiedä pitääkö minun vaan odottaa päivä kaksi etä systeemi rauhoittuu.
Onneksi on vieläkin kuumetta (tarkka diagnoosi keuhkokuume) niin ehtii paneutumaan vastailemiseen.

Ja vastaus on että kyllä pitää odottaa, taikka käväistä etsimässä edes yksi kätkö. Tosin ajoin päivitykset osaltasi nyt käsin varmistaakseni että kaikki lokit ovat kunnossa ja loppumääräksi tuli sama kuin geocaching.com:ssa.

Ulkomaanlokit on oma riesansa mistä kysellään, tilastodatan päivitystahti sitten toinen. Näitä aikojen saatossa kerran ja toisenkin liene jo kirjoitellut mutta uusien käyttäjien kannalta taas voisi pistää näistä infoa.

- Ulkomaanlokien lisäys LISÄÄ ulkomaanlokit. Se ei poista tai muuta niitä vaan virheellisen lokin tapauksessa tulee käyttäjän itse poistaa väärä loki ja sitten ajaa ulkomaanlöytöjen lisäys uudelleen että oikea loki tulee mukaan. Suositeltavaa onkin varmistaa että ulkomaanlokeissa ei ole virhettä ennen kuin niiden lisäyksen tekee.

- Tilastodata päivittyy ehkäpä viimeistään parin vuorokauden kuluessa. Mikäli loggaa uuden kätkön (tai kätköjä) niin kun geocache.fi saa sen luettua, liipaistaan käyttäjälle tilastolaskennan odotus ja ellei puoleen tuntiin tule lisää lokeja suoritetaan laskenta, jos tulee uusi niin odotusaika alkaa alusta. Tämä odotusviive on kuomitussyistä, laskentaa eivät palvelimet millään pysty suorittamaan joka lokin jälkeen.

- Kokonaismäärä muodostetaan kahdella eri tavalla:
* Toinen kokonaismäärä tulee kun tilastodataa lasketaan mutta tätä käytetään vain, jos uusi kokonaismäärä on isompi kuin olemassa ollut määrä; tällä estetään mahdollisten virheiden aiheuttama löytömäärän romahdus.
* Mikäli käyttäjä on antaunut luvan käyttäjätietojen käyttöön niin aamuyöstä käyttäjän data ladataan ja siinä saadaan virallinen kokonaislöytömäärä. Tämä määrä päivitetään suoraan käyttäjän tietoihin aamupäivällä kello 09:50 ja (mahdollisen api-hitauden aiheuttaman dataketuun viiveen vuoksi) uudelleen kello 12:50.

Kaikkeen tilastodataan pätee hyvin sanonta "nuku yön yli" koska osa tiedoista raksutellaan yön hiljaisina tunteina ja muutenkaan ei reaaliajassa ole mahdollista tietoja päivitellä.
Kampfpinguin kirjoitti:Mitä koskee ne virstaanpylväät, en osaa. Sun kuvassa näkyy oikein hienosti se 1111. mutta kun minä yritän tallentaa sen sivun alapuolella, se heittää samantien taas vanhat käskyt ruutuun, eikä hyväksyy minun &extra=1111.
Kopioin myös sinun linkkit suoraan, mutta kun yritän sen päivitää ihan alhaalla, ei onnistuu. Taas tulee se oletus mikä on ollut.
Kokeilin laitta sekä nimeni, että user id numero, ei auttaa. Mahtaako se olla browseristä kiinni? Käytän chromea.
Kaikki mitä keksin olen kokeillut, mutta ei vaan ilmestyy. Miksi sinä sait sen näkyviin ja minä en? AAAARRRRGHHHH
Tämä virstaanpylväs ei ole niiiin tärkeä kuin se kokonaismäärä, mutta kun se on kerran tehty, ja muille toimii, ärsyttää että en osa! :)
Kiitos Haksulle valtavasta työstä, jos jaksat vielä katso se kokonaismäärä... Silloin kun ehdit, jos ehdit! ;)
Tilastosivulla kuven alla olevat koodit ovat kopioitavissa olevia esimerkkikoodeja. Ne eivät toimi toisin päin eli niitä muuttamalla ei kuvaa sivulla saa muuttumaan.

Lisäoptiot on suunniteltu siihen tarkoitukseen että voit selaimen osoiteriville lisätä niitä ja saatuasi haluamasi kuvan aikaiseksi, voit esim. tallettaa linkin kuvaan kirjanmerkkeihin taikka lisätä geocaching.com:n profiiliin (tai mahdollisille omille webbisivuille tms.) haluamallasi tavalla mukautetun kuvan.

Poissuljettua toki ei ole se, etteikö jossain vaiheessa tulisi mahdolliseksi myös määrittää kuviin haluamansa lisäoptiot. Tähän tosin täytyisi saada aikaan vuosien haaveeni uudesta tilastonumerojärjestelmästä koska tilastokuvien luonti on raskasta. Tilastokuvaosuus on luotu muutaman kuvan tarjoamiseksi mutta sitten pyydettiin yhtä kuvaa lisää... ja vielä yhtä... ja vieläkin yhtä... ja ja ja... :D

Jos nopeasti ja helposti voisi vaihdella määrityksiä (jolloin kuva joudutaan luomaan aina alusta alkaen uudelleen, käyttäen raskasta kätkölokidatakasaa) niin se alkaisi näkymään vähintään palvelimen suorityskyvyssä taikka pahimmillaan palvelin sanosi "katsellaan vaikkapa huomenissa uudelleen" ja katoaisi järkyttävän kuormituksen myötä verkosta :P

PS: Kiitos kiitoksista!
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Kampfpinguin
Viestit: 54
Liittynyt: To 27.02.2014 14:47

Re: Virstanpylväiden editointi

Viesti Kirjoittaja Kampfpinguin » Pe 22.04.2016 11:51

SUURKIITOKSET taas kerran!
Ensinnäkin pikaista paranemista, miten sinä voit edes paneutua kuumeessa sellaisiin juutuihiin?!

Onnistuin lisämään se virstanpylväskuva, jossa on se 1111. poikkeuslöytö .comin sivulle profiiliin. Kaverin kanssa sain muokattu näin, että se näkyy.
Menin suomalaiseen sivuun, ja muokasin virstanpyläiden alapuolella olevan linkki niin, että laitoin loppuosaan &extra=1111. Sitten kopioin sen koko linkki ja laitoin sen minun profiiliin, ja taraaaa, siinä se oli!
Suomalaisessa se jostain syystä ei vieläkään näy. Odotin jos sen yön yli korjautuu, mutta ei vielä, samoin kuin kokonaismäärä. Tärkeintä on se kuitenkin, että ne nyt näkyy ainakin .com sivulla (vaikka en ymmärrä miksi en onnistuu sun sivulla ja kaveri samoilla käskyllä onnistuu)!
Mutta sinä ajoit ne käsiin ja sanoit että on kaikki OK, niinpä odotan kunnes löydän seuraava kätkö, eli tänään. Jos se auttaa asiaan niin kuin sanoit.
Kaikki virstanpylväät tähän päivään nyt myös täsmäävät, esim. 1000. löytö oli erikoinen ja se on siinä.

Olen taas sika paljon oppinut, kiitos vielä oikein paljon sinun paneutumista tähän asiaan, paranee pian ja hei, kevät on tulossa, kätköily parasta aikaa! :)

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Virstanpylväiden editointi

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Pe 22.04.2016 15:37

Kampfpinguin kirjoitti:SUURKIITOKSET taas kerran!
Ensinnäkin pikaista paranemista, miten sinä voit edes paneutua kuumeessa sellaisiin juutuihiin?!

Onnistuin lisämään se virstanpylväskuva, jossa on se 1111. poikkeuslöytö .comin sivulle profiiliin. Kaverin kanssa sain muokattu näin, että se näkyy.
Menin suomalaiseen sivuun, ja muokasin virstanpyläiden alapuolella olevan linkki niin, että laitoin loppuosaan &extra=1111. Sitten kopioin sen koko linkki ja laitoin sen minun profiiliin, ja taraaaa, siinä se oli!
Suomalaisessa se jostain syystä ei vieläkään näy. Odotin jos sen yön yli korjautuu, mutta ei vielä, samoin kuin kokonaismäärä. Tärkeintä on se kuitenkin, että ne nyt näkyy ainakin .com sivulla (vaikka en ymmärrä miksi en onnistuu sun sivulla ja kaveri samoilla käskyllä onnistuu)!
Mutta sinä ajoit ne käsiin ja sanoit että on kaikki OK, niinpä odotan kunnes löydän seuraava kätkö, eli tänään. Jos se auttaa asiaan niin kuin sanoit.
Kaikki virstanpylväät tähän päivään nyt myös täsmäävät, esim. 1000. löytö oli erikoinen ja se on siinä.

Olen taas sika paljon oppinut, kiitos vielä oikein paljon sinun paneutumista tähän asiaan, paranee pian ja hei, kevät on tulossa, kätköily parasta aikaa! :)
Kuten totesin, geocache.fi:ssä ei voi tilanne korjaantua virstanpylväskuvan suhteen koska geocache.fi:ssä ei tallennu muutokset. Kuvan alla olevat tosiaan "...ovat kopioitavissa olevia esimerkkikoodeja. Ne eivät toimi toisin päin eli niitä muuttamalla ei kuvaa sivulla saa muuttumaan."

Geocache.fi:ssä omien tilastojen sivulla siis näkyvät aina oletusasetuksin olevat tilastokuvat, niitä ei tosiaan millään keinoin saa muuttumaan, ei vaikka lisäisit kuvan alla olevaan koodiin lisäoptioita. Muutoksia kun ei tallenneta vaan kuvien alle tulee aina ainostaan kiinteät "kopioi muualle käyttöön" -esimerkkikoodit.

Toivottavasti sain nyt asian selitettyä, tuntuu etten pysty muotoilemaan yrityksistä huolimatta asiaa riittävän selkeästi :(


Tilastodatan suhteen on sinun tiedossa kirjattu 1417 löytöä eli sama kuin geocaching.com:n puolella. Jos jossain on väärää tietoa eikä se korjaannu / pysy oikeana seuraavan löydön (ja vuorokauden odottelun) jälkeen niin laita tietoa, mistä tilastokuvasta tarkalleen on kyse. Mikään ei enää pitäisi olla väärin itse numeroissa mutta aina on mahdollista että jossain kummittelee väärää tietoa koska teknisesti en ole mitenkään varautunut löytömäärän pienenemiseen.


Kiitokset kiitoksista!
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Kampfpinguin
Viestit: 54
Liittynyt: To 27.02.2014 14:47

Re: Virstanpylväiden editointi

Viesti Kirjoittaja Kampfpinguin » Pe 22.04.2016 17:16

Hei Haksu, Hipp hipp hurraaa!!! Nyt on jopa Kampfpinguin tajunnut mistä on kyse!!!
Että .fi sivulla kuvat eivät muuttuu, vaan niitä voi viedä omalla haluamalla tavalla johonkin muualle, tai käyttää jossain tilastoissa. Ei geocache.fi sivustolla!
Nyt on asia harvinaisen selvä! Sorri langanväännöstä, mutta olen ymmärtänyt sen.
Kokonaislöytömääräkin täsmää nyt, joten SUURKIITOKSET taas kerran.
Jos olet joskus tulossa tänne päin, ilmoita, niin tarjon sulle kakkukahvit! Olen tosissaan!
Ulkomaalöydön kanssa olen tulevaisuudessa varovaisempi, että ei mene sekaisin!
YES, viikonkloppu on pelastettu! Hyvää viikonloppua kaikkille!

Palikka1
Viestit: 18
Liittynyt: Su 03.05.2009 21:51

Re: Virstanpylväiden editointi

Viesti Kirjoittaja Palikka1 » Pe 07.07.2017 11:19

Tilastoni näyttävät kaikilta muilta osin oikein tietoja, paitsi virstanpylväs tilastossa. Jostain syystä päiväkohtaiseen löytöjen kohtaan ei 16.6. löydy kuin 13 lokia vaikka löytöjä on 16. Kaikki ovat kotimaan löytöjä, tuplia ei ole ja odoteltu on - mutta eivät ne vain ilmesty.
Se mihin niiden puutos johtaa on 3000 löydön osuminen väärään kätköön ja päivään. Voin tietysti käsin määrätä oikean kätkön, mutta tämähän virhe tullee jatkossakin määrittämään virstanpylväät väärin eikö? Voinko siis itse tehdä asialle jotain ?

Avatar
ismo485
Viestit: 79
Liittynyt: Ma 14.10.2013 7:24
Paikkakunta: Muurame

Re: Virstanpylväiden editointi

Viesti Kirjoittaja ismo485 » Pe 07.07.2017 11:53

Geocaching.com ja project-gc näyttävät sinulle löytömääräksi 13 kätköä päivämäärällä 16.06.2017.
Niissä on logissa numerointi: Megareissun päivä 3, päivän 1/16 - 13/16, mutta 14, 15, 16 puuttuu, onkohan suorastaan joku kirjaamatta?

Palikka1
Viestit: 18
Liittynyt: Su 03.05.2009 21:51

Re: Virstanpylväiden editointi

Viesti Kirjoittaja Palikka1 » Pe 07.07.2017 16:28

Jaahas. Olin mielestäni kyllä tarkastanut kaikki mahdolliset ongelmat, vaan jostain syystä en ollut huomannut kirjanneeni kolmea viimeistä 18.6. Päiväykselle. Oma moka siis, mutta nythän tilasto siis pian korjaantuu...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sivustoon liittyvät ehdotukset ja kommentit”