nyt näkyy oikein!

Sivustoon liittyvä keskustelu, parannusehdotukset, risut ja ruusut...
Avatar
Kulpakko
Viestit: 260
Liittynyt: Ma 03.10.2011 9:34
Paikkakunta: Lepaa, Hattula

nyt näkyy oikein!

Viesti Kirjoittaja Kulpakko » La 06.12.2014 14:43

Foorumin nimi näkyy nyt ainakin minulle oikein, kiitos!

t. tiimin naispuoleinen

Avatar
Forestress
Viestit: 174
Liittynyt: La 17.09.2011 12:20

Re: nyt näkyy oikein!

Viesti Kirjoittaja Forestress » Ma 08.12.2014 11:59

Mulla meni herne nenään eilen. Se ei suostunut tulemaan sieltä pois edes nukuttuani yön yli vaakatasossa. Mitenhän tuon herneen saisi tuolta nenästä pois, kun eivät kotikonstit auttaneet. :evil:

No, niin näyttää tekevän ("otsikko näkyy nyt oikein"). Se ei ollutkaan pahaa unta, kun ei yön aikana hävinnyt, vaikka niin ehdin toivoa. Viimeisimmistä keskustelunavauksista en löytänyt yhtään valitusaiheista, vaan oli kaikenlaista muuta tiedotusta, vinkkiä, ilmoitusta kätkön läheltä löytyneistä hukkuneista tavaroista, kimppatilausta kiipeilykamoista jne. jne. Mutta tasapainotetaan tilannetta tällä viestillä, niin pysytään meille annetussa otsikossa. Sitä saa, mitä tilaa. Eikös se niin mene.

Eikös me voitaisi perustaa oma keskustelupalsta meille valittajille ja toinen sitten niille kaikkitietäville, jotka tietävät jo kaiken ilman että tarvitsee lukea tiedotuksia ja vastauksia monipuolisiin (tyhmiin?) kysymyksiin. Itse olen saanut paljon tältä palstalta ja siksi siihen tulee palattua aina uudelleen ja uudelleen, kun joka päivä tuntuu oppivan uutta. Niin paljon en ole masokisti, että osallistuisin johonkin toimintaan ja sitten vielä maksaisin siitä, jos jäsenyysstatukseksi tulee "valittaja". Anteeksi siis itseni ja muiden puolesta menneet ja tulevat tyhmät ja tietämättömät hetket, kun on pitänyt tukeutua osaavampiin kolleegoihin. Tästä lähtien taidan vain lyödä omaa otsalohkoani toistuvasti honkaan. Ehkä se liike siirtäisi herneenkin takaisin päivänvaloon eikä tarvitsisi murehtia verson pysyvästä juurtumisesta nasaalionkaloon.
--- Forestress - Forest is my Fortress ---

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: nyt näkyy oikein!

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ma 08.12.2014 13:53

Forestress kirjoitti:Mulla meni herne nenään eilen. Se ei suostunut tulemaan sieltä pois edes nukuttuani yön yli vaakatasossa. Mitenhän tuon herneen saisi tuolta nenästä pois, kun eivät kotikonstit auttaneet. :evil:
Otsikko muutettu normaaliksi eikä jatkossa muutu. Pahoittelen tavoitettani piristää otsikkoa huonon huumorin keinoin.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
Forestress
Viestit: 174
Liittynyt: La 17.09.2011 12:20

Re: nyt näkyy oikein!

Viesti Kirjoittaja Forestress » Ma 08.12.2014 13:56

Peruutan melkein kaiken edellä sanomani, kun muutos sivustolla poksautti herneen nenästäni paukahduksen kera. Kiitos ja kumarrus!

:D :D :D
--- Forestress - Forest is my Fortress ---

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sivustoon liittyvät ehdotukset ja kommentit”