Uudet kätköt syötelukijaan

Sivustoon liittyvä keskustelu, parannusehdotukset, risut ja ruusut...
marsupapu
Viestit: 25
Liittynyt: Ma 05.01.2009 23:17

Uudet kätköt syötelukijaan

Viesti Kirjoittaja marsupapu » La 05.09.2009 22:30

Onkohan mahdollista, että saisi uudet kätköt näppärästi rss-lukijaan. Vaikka en alaa tunne, luulen, ettei olisi vaikeaa jonkun asiaan vihkiytyneen tällaista väkertää ihmisten iloksi. (kertokaa jos olen väärässä) Vai onko tällainen jo olemassa?

Avatar
Stone'5
Viestit: 873
Liittynyt: Pe 29.06.2007 13:00

Re: Uudet kätköt syötelukijaan

Viesti Kirjoittaja Stone'5 » La 05.09.2009 23:26

Gc.comin datalisenssisysteemit luultavasti rajoittavat asiaa ainakin niin, ettei syötettä voi muille kuin premiumeille jakaa, jos heillekään. Haksu varmaan tietää asiasta paremmin. Toki on jo olemassa eräs syöte, jossa on mukana kaikki kätkötietoja muuttavat lokit, mutta linkin antaminen tällä foorumilla taitaa olla kiellettyä.

hekki
Viestit: 1
Liittynyt: Ma 05.12.2011 11:19

Re: Uudet kätköt syötelukijaan

Viesti Kirjoittaja hekki » Ma 05.12.2011 11:31

Tää kiinnostaisi itteäni myös. Oisko tähän jotain tyhjentävää vastausta ylläpidon puolesta?

Mahdollista, ei mahdollista? Premiumeille, taviksille? Katsotaan hyödylliseksi, ei hyödyllinen?

Avatar
arisoft
Viestit: 1225
Liittynyt: La 31.07.2010 19:49
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uudet kätköt syötelukijaan

Viesti Kirjoittaja arisoft » Ma 05.12.2011 11:48

marsupapu kirjoitti:Onkohan mahdollista, että saisi uudet kätköt näppärästi rss-lukijaan. Vaikka en alaa tunne, luulen, ettei olisi vaikeaa jonkun asiaan vihkiytyneen tällaista väkertää ihmisten iloksi. (kertokaa jos olen väärässä) Vai onko tällainen jo olemassa?
Kaikkihan on toki mahdollista. Jos minulla olisi tämä tarve niin tekisin automaatin, joka kopio kaikki uusien kätköjen sähköpostit rss-feediksi. Ei taitaisi olla edes iso työ. Itselleni tosin sähköposti on ihan hyvä tapa seurata näitä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sivustoon liittyvät ehdotukset ja kommentit”