Synttärilahja haksu10:lle

Sivustoon liittyvä keskustelu, parannusehdotukset, risut ja ruusut...
Avatar
Haaskalintu
Viestit: 950
Liittynyt: Pe 26.01.2007 15:06
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Synttärilahja haksu10:lle

Viesti Kirjoittaja Haaskalintu » To 12.03.2009 8:20

Tänään on sivuston ylläpitäjän syntymäpäivä (huomasin sen naamakirjasta) itse ajattelin juhlistaa sitä päivittämällä sponsoripokaalini värin. Muutkin voivat muistaa päivänsankaria. Pronssinen pokaali irtoaa jo kympillä... Kätevästi pankkisiirrolla http://www.kivenalla.fi
Onko muuten nimesi jo täällä?

ilari-x
Viestit: 31
Liittynyt: Ma 26.11.2007 23:31
Paikkakunta: Pietarsaari/Jakobstad

Re: Synttärilahja haksu10:lle

Viesti Kirjoittaja ilari-x » To 12.03.2009 9:08

Haaskalintu kirjoitti:Tänään on sivuston ylläpitäjän syntymäpäivä (huomasin sen naamakirjasta) itse ajattelin juhlistaa sitä päivittämällä sponsoripokaalini värin. Muutkin voivat muistaa päivänsankaria. Pronssinen pokaali irtoaa jo kympillä... Kätevästi pankkisiirrolla http://www.kivenalla.fi
Pohojanmaalla otetaan haaste vastaan...

Onnitelut :!: Ja suorempi linkki sivulle: http://www.kivenalla.fi/index.php?act=tuote&tuoteid=506

Avatar
Fisherman77
Viestit: 186
Liittynyt: Ma 25.12.2006 12:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Synttärilahja haksu10:lle

Viesti Kirjoittaja Fisherman77 » To 12.03.2009 9:52

Minkä hintaisia nuo pytyt ovat?

Jos pronssia tulee 10,- niin onko ne 20 e ja 30 e muut?

Geovius
Viestit: 738
Liittynyt: Ke 28.03.2007 13:58
Paikkakunta: Tampere

Re: Synttärilahja haksu10:lle

Viesti Kirjoittaja Geovius » To 12.03.2009 10:18

Niin se taisi mennä päätellen meidän pytystä.

Avatar
rp55
Viestit: 350
Liittynyt: Ke 20.12.2006 22:11
Paikkakunta: Iisalmi

Re: Synttärilahja haksu10:lle

Viesti Kirjoittaja rp55 » To 12.03.2009 16:34

Haaskalintu kirjoitti:Tänään on sivuston ylläpitäjän syntymäpäivä (huomasin sen naamakirjasta) itse ajattelin juhlistaa sitä päivittämällä sponsoripokaalini värin. Muutkin voivat muistaa päivänsankaria. Pronssinen pokaali irtoaa jo kympillä... Kätevästi pankkisiirrolla http://www.kivenalla.fi
Railakasta syntymäpäivää
joka ilmeisesti menee TOFfeen merkeissä ?
Onnittelut haksu10:lle.

ps. Sponsoroitu on :)
rp55
Sunt pueri pueri et pueri puerilia tractant.
Pojat on poikia, ja pojilla poikien huvit

Avatar
Vilosparta
Viestit: 191
Liittynyt: Ma 19.02.2007 11:49
Paikkakunta: Hyvinkää / Tartto Viro

Re: Synttärilahja haksu10:lle

Viesti Kirjoittaja Vilosparta » To 12.03.2009 17:09

Onnittelut myös täältä Suomenlahden eteläpuolelta. Odottelen postia Kiven Alta ;)
"Päivittäin googlaan KeithRichardsin ja jos hän elää minullakin menee hyvin (Antony Bourdain)"

Avatar
el2
Viestit: 334
Liittynyt: To 28.06.2007 17:32
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Synttärilahja haksu10:lle

Viesti Kirjoittaja el2 » To 12.03.2009 17:38

Onnittelut tätäkin kautta. Muistan sitten taas kun juhlat on juhlittu. Pitääkö se pokaali jostain ladata kun sponsoroinnin on tehnyt. En sitä kaipaa vaikka sponssia olen matkaan laittanutkin.
haittaaks se

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Synttärilahja haksu10:lle

Viesti Kirjoittaja haksu10 » To 12.03.2009 21:18

Kiitokset kaikille onnitteluista sekä sponsoroinneista!

"Kiitokset" myös geocaching.comille joka piti huolen että tästä päivästä ei puuttunut toimintaa... nooh, nyt ehkä geocache.fi on taas kunnossa ja ehdin liven sekä toffin ongelmiin (juu, ikään kuin "työn merkeissä" tämä synttäri...)
eilolma kirjoitti:Onnittelut tätäkin kautta. Muistan sitten taas kun juhlat on juhlittu. Pitääkö se pokaali jostain ladata kun sponsoroinnin on tehnyt. En sitä kaipaa vaikka sponssia olen matkaan laittanutkin.
Lisäsin mitalin sinulle; ongelmia tuottaa mm. ekat sponsoroinnit joissa pokaali-vaihtoehtoa (sekä tiedon välitystä maksajasta tätä kautta) ei minulla ole, mutta niistäkin voi toki laittaa viestiä mainiten mahdollisesti päivää ja summaa niin pistelen pokaalin kuntoon.

Samoin vanhat tukimaksut on vieläkin huonommin kirjattuna ylös ja varsinaisesti pokaaleja ei näihin maksuihin ole siksi ulotettu... eikä ole ehtinyt niistä muistelemaan edes "kunniapokaalin" arvoisia käyttäjiä (saati että ehtinyt tekemään kunniapokaalia) mutta toki jos joku peruspokaalin haluaa niin muistutusta maksun määrästä ja pokaalipyyntöä tulemaan.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sivustoon liittyvät ehdotukset ja kommentit”