Haluaisin kätköilyseuraa pääkaupunkiseudulle

Routalilja
Viestit: 1
Liittynyt: Ke 25.09.2013 13:46

Haluaisin kätköilyseuraa pääkaupunkiseudulle

Viesti Kirjoittaja Routalilja » Ke 25.09.2013 18:03

Heippa kaikki!

Olen nuori helsinkiläinen nainen, jolla kätköily on vielä aika lapsenkengissä. Omat kaverit eivät oikein lämpene aarteenetsinnälle ja yksin on tylsä pyöriä pitkin kyliä. Haluaisinkin seurakseni jonkun sanavalmiin, hauskan kätköilijän. Itse olen puhelias ja iloinen tyyppi, pidän kaikenlaisista peleistä (lauta/kortti/PC/Xbox360) ja kirjoista. Harjoittelen pianonsoittoa ja kaikenlaisia tanssilajeja. Olisi kiva jos kätköilyseuralla olisi samantyyppisiä kiinnostuksenkohteita. Olen enemmän hevari kuin popmusiikin suurkuluttaja, omistan gps-laitteen ja kätköilymahdolliset ajat sijoittuvat kaikkiin vuorokaudenaikoihin.

Unohdin kuitenkin kertoa jotain tärkeää joten kysyä saa :)

emersii
Viestit: 41
Liittynyt: Ma 02.01.2012 20:27

Re: Haluaisin kätköilyseuraa pääkaupunkiseudulle

Viesti Kirjoittaja emersii » Ti 14.01.2014 18:05

En halunnut uutta threadia avata, joten tällä mennään...

Pienellä porukalla(samaan aikaan tai vaihtelevalla miehityksellä) olen liikkunut ympäri eteläsuomee purkkien perässä, millon missäkin. Porukassa todellakaa ole mitään vikaa, mutta oishan se kiva laajentaa piirejä ja tutustua muihinkin aktiivikätköilijöihin.
Jotain kätköily välineistöä löytyy ja autolla on päässyt liikkumaan. Ei paha jos muiltakin auto löytyis.

Oisko muita halukkaita laajentamaan kätköilykaveripiiriä Routailijan lisäksi?

Jaana&Wimma
Viestit: 14
Liittynyt: Ti 08.10.2013 20:19

Re: Haluaisin kätköilyseuraa pääkaupunkiseudulle

Viesti Kirjoittaja Jaana&Wimma » Ti 14.01.2014 18:22

Ollaan alokas13 ja misaga -nimimerkkien kanssa tehty täsmäiskuja yhteiskyydillä paikkoihin jotka ovat tyhjiä hymynaamoista kaikilla. Ollaan kaikki melko tuoreita harrastajia joten paikkoja riittää :D

Minäkään en laittaisi ollenkaan pahaksi tutustua laajemmin kollegoihin.

Auto ja jonniinlaisia terraimenalentajia on muttei muita välineitä. Tikkaat on hankintalistalla...

emersii
Viestit: 41
Liittynyt: Ma 02.01.2012 20:27

Re: Haluaisin kätköilyseuraa pääkaupunkiseudulle

Viesti Kirjoittaja emersii » Ti 14.01.2014 18:48

Nonih, väkeä alkaa löytymään.. :)

Kittpv
Viestit: 5
Liittynyt: To 09.01.2014 1:38

Re: Haluaisin kätköilyseuraa pääkaupunkiseudulle

Viesti Kirjoittaja Kittpv » Ti 14.01.2014 21:05

Olen Itä-Helsinkiläinen herrahenkilö, joka tykkää erityisesti yökätköilysta, mutta toki muutenkin. Oma auto on ja jotain terraintenalentimiakin. Olisi mukavaa lähteä sopivalla poppoolla, jonnekin vähän pidemmällekin putsaamaan alueen purkit.
Mitenkäs olisi jos ensiviikonloppu? Esim. La-su yöjuoksuun?.

Mev10
Viestit: 8
Liittynyt: Ti 14.01.2014 20:18

Re: Haluaisin kätköilyseuraa pääkaupunkiseudulle

Viesti Kirjoittaja Mev10 » Ti 14.01.2014 21:25

Minustakin olisi joskus kiva lähteä porukalla hakemaan erityisesti vähän hankalampia D/T 3-4 multeja, multimyssejä ja miksei saarikätköjäkin. Yökätköilijäksi olen liian laiska ja uninen, mutta iltaisin ja viikonloppuisin jaksan kyllä pidempiäkin maastoretkiä. Suurimman osan kätköstä olenkin hakenut fillarilla, kävellen ja julkisilla.

emersii
Viestit: 41
Liittynyt: Ma 02.01.2012 20:27

Re: Haluaisin kätköilyseuraa pääkaupunkiseudulle

Viesti Kirjoittaja emersii » Ti 14.01.2014 22:04

Välillä se on mennytkin pitkälle yöhön noi kätköilyreissut, eli voishan sitä yökätköillekin välillä lähtemällä lähtee :)

vv17blues
Viestit: 8
Liittynyt: Ma 28.10.2013 18:36

Re: Haluaisin kätköilyseuraa pääkaupunkiseudulle

Viesti Kirjoittaja vv17blues » La 18.01.2014 7:47

Moi kaikille,

Minäkin liittyisin mielelläni seuraan tai ottaisin jonkun mukaani kätköilyretkilleni. Asun Espoossa ja suurin osa löydöistäni on vielä toistaiseksi pk-seudulta. Yökätköilyä en jaksa harrastaa koska olen myös perheenisä, ja päivisin pitäisi töihinkin jaksaa mennä. Eli viikonloppuisin pääsasiassa kätköilen. Auto löytyy ja teleskooppitikkaat. Lämpimämmillä keleillä liikun mieluiten fillarilla.

Yli D3:n mysseissä olen kyllä yleensä täysin pihalla :lol:

Ottakaa yhteyttä GC:n kautta!

Joni&Ritva
Viestit: 12
Liittynyt: Ti 31.12.2013 19:59

Re: Haluaisin kätköilyseuraa pääkaupunkiseudulle

Viesti Kirjoittaja Joni&Ritva » La 18.01.2014 16:26

Asumme Helsingissä emmekä omista autoa. Aikaa kätköilyyn on varsinkin viikonloppuisin. Pakkasiin saakka samosimme kilometritolkulla pitkin metsiä mutta nyt ilmojen kylmettyä olisi mukava liittyä autoilevaan ryhmään. Osallistumme tietysti kustannuksiin! Maaliskuussa matkustamme Maltalle retkeilemään mutta se ei ole enää ihan pääkaupunkiseutua...

emersii
Viestit: 41
Liittynyt: Ma 02.01.2012 20:27

Re: Haluaisin kätköilyseuraa pääkaupunkiseudulle

Viesti Kirjoittaja emersii » Su 19.01.2014 19:00

Tehtiin facebookkiin ryhmä tämän kätköilyseura ajatuksen tiimoilta.
https://www.facebook.com/groups/kehankatkoilijat/ saa liittyä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Etelä-Suomi”