Kätköilyseuraa...

Pikkulahti
Viestit: 5
Liittynyt: Ke 08.10.2008 20:20

Re: Kätköilyseuraa...

Viesti Kirjoittaja Pikkulahti » To 16.10.2008 15:45

Hämeenlinnassakin kuulemma asustelee Geokätköilijöitä. En ole nyt hakemassa seuraa milleekkään tietylle reissulle, mutta olisi kiva tietää, keitä täälläpäin oikeen mellastaa.

Avatar
taaru
Viestit: 166
Liittynyt: To 21.12.2006 0:59
Paikkakunta: Nokia

Re: Kätköilyseuraa...

Viesti Kirjoittaja taaru » Pe 17.10.2008 0:39

Pikkulahti kirjoitti:Hämeenlinnassakin kuulemma asustelee Geokätköilijöitä. En ole nyt hakemassa seuraa milleekkään tietylle reissulle, mutta olisi kiva tietää, keitä täälläpäin oikeen mellastaa.
Asiallisena vastauksena tähän voisi sanoa, että helpoiten Hämeenlinnan seudun kätköilijöitä löytää katsomalla, ketkä ovat tehneet kätköjä sinnepäin.

(Poistin edelliset turhat viestit tästä keskusteluketjusta.)
Kell' onni on, se onnen kätkeköön.

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Kätköilyseuraa...

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Pe 17.10.2008 1:00

Pikkulahti kirjoitti:Hämeenlinnassakin kuulemma asustelee Geokätköilijöitä. En ole nyt hakemassa seuraa milleekkään tietylle reissulle, mutta olisi kiva tietää, keitä täälläpäin oikeen mellastaa.
Ja asiallista linjaa jatkaen :) myös sijaintikartta löytää Hämeenlinnan suunnilta kätköilijöitä.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
stebu
Viestit: 612
Liittynyt: Pe 02.11.2007 0:25
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kätköilyseuraa...

Viesti Kirjoittaja stebu » Pe 17.10.2008 1:07

Taitaa siskokset olla aika tosikkoja :roll: Musta se mopo-juttu oli ihan oivallinen.
Tänkin saa poistaa ihan turhana :wink:
-stebu

Avatar
Mukkelus
Viestit: 377
Liittynyt: Su 22.06.2008 15:37

Re: Kätköilyseuraa...

Viesti Kirjoittaja Mukkelus » Pe 17.10.2008 7:10

stebu kirjoitti:Taitaa siskokset olla aika tosikkoja :roll: Musta se mopo-juttu oli ihan oivallinen.
Tänkin saa poistaa ihan turhana :wink:
Oivallinen juttu on se että henkilökunta pitää jotain rotia. Asialliset kysymykset kun ansaitsee asialliset vastaukset.
Erityisesti tämä pätee silloin kun kysyjänä sattuu olemaan hiljakkoin kätköilyn aloittanut.

Pikkulahti
Viestit: 5
Liittynyt: Ke 08.10.2008 20:20

Re: Kätköilyseuraa...

Viesti Kirjoittaja Pikkulahti » Pe 17.10.2008 12:36

Kiitoksia noista linkeistä ja vinkeistä.
Ei minulla mitään ole geohuumoria vastaan, mutta Mukkeluksella on tuossa hyvää pointtia. Olisin voinut säikähtää pahasti ja lopettaa koko kätköilyn :shock: En nyt sentään on tämä niin koukuttavaa.

Sasus
Viestit: 151
Liittynyt: Ke 02.07.2008 19:08
Paikkakunta: vantaa

Re: Kätköilyseuraa...

Viesti Kirjoittaja Sasus » Pe 17.10.2008 23:41

onkos kaikki töissä viikolla nimittäin lähen ma aamusta ettii tost itä hakkilan nurkilta kätköi, oikos joku halukas lähtee mukaan? :wink:

marko77
Viestit: 314
Liittynyt: Ti 03.06.2008 14:27
Paikkakunta: Nastola

Re: Kätköilyseuraa...

Viesti Kirjoittaja marko77 » Ma 05.01.2009 8:38

Kätköilyseuraa kaivataan sekä Helsinkiin (joku kaunis vkl) että itään - tarkoituksena olisi haravoida jossain vaiheessa kätköt Iittistä Kouvolaan. Yhteyksiä voipi ottaa mesen tai fb:n kautta.
"Minä haluan tietää, miksi kauan sitten sä et palannutkaan
Pian kadotin suunnan, helppo polku kaltevana vietti mutkaan"

Avatar
Noyboy
Viestit: 368
Liittynyt: Su 11.05.2008 21:42
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: Kätköilyseuraa...

Viesti Kirjoittaja Noyboy » Ma 05.01.2009 12:15

marko77 kirjoitti:Kätköilyseuraa kaivataan sekä Helsinkiin (joku kaunis vkl) että itään - tarkoituksena olisi haravoida jossain vaiheessa kätköt Iittistä Kouvolaan. Yhteyksiä voipi ottaa mesen tai fb:n kautta.
Minä ilmoittaudun tuohon Iitti-kouvola akselille. Paljon on sieltä jo haettu, mutta trullikun on niin ahkera purkittamaan, niin ei vielä kaikkia ole logattu. Otellaan vaikka yhteyksiä jossain vaiheessa.
-Noyboy-
serial cacher

marko77
Viestit: 314
Liittynyt: Ti 03.06.2008 14:27
Paikkakunta: Nastola

Re: Kätköilyseuraa...

Viesti Kirjoittaja marko77 » Ma 05.01.2009 14:17

Noyboy kirjoitti:
marko77 kirjoitti:Kätköilyseuraa kaivataan sekä Helsinkiin (joku kaunis vkl) että itään - tarkoituksena olisi haravoida jossain vaiheessa kätköt Iittistä Kouvolaan. Yhteyksiä voipi ottaa mesen tai fb:n kautta.
Minä ilmoittaudun tuohon Iitti-kouvola akselille. Paljon on sieltä jo haettu, mutta trullikun on niin ahkera purkittamaan, niin ei vielä kaikkia ole logattu. Otellaan vaikka yhteyksiä jossain vaiheessa.
Otetaan juu yhteyksiä. Huomasin, että trullin purkkeja on hieman siellä sun täällä - kuin mustikoita metsässä! :D
"Minä haluan tietää, miksi kauan sitten sä et palannutkaan
Pian kadotin suunnan, helppo polku kaltevana vietti mutkaan"

Avatar
bikingGranny
Viestit: 31
Liittynyt: Su 21.12.2008 11:35

Kätköilyseuraa kaivataan

Viesti Kirjoittaja bikingGranny » Su 25.01.2009 23:32

Tämä grannykin on päässyt vapaaksi ansiotyön ikeen alta, mutta kuten kaikki tietävät, kiireet eivät siitä vähene. Olen kuitenkin päättänyt torjua muut menot torstaina 29.1. ja lähteä kätköilemään Janakkalaan tai Tuusula-Nurmijärvi akselille. Lähtisikö kukaan kaveriksi? En lähde liikenteeseen pyörällä, koska sillä saavutettavat kätköt ovat vähissä ainakin talvisessa säässä, kesällä sitten voi yrittää fillaroida kauemmaksi. Minulla on vaatimaton auto tarjolla.

Avatar
Maarukka
Viestit: 7
Liittynyt: Pe 30.01.2009 21:49
Paikkakunta: Heinola

Re: Kätköilyseuraa...

Viesti Kirjoittaja Maarukka » Su 01.02.2009 21:34

Heip!

Olis kiwa päästä täältä Heinolasta joskus jonnekin... Kesäaikana kaksipyörä kuljettaa, mutta näin lumilla? Onhan täältäkin vielä kasseja kaivamatta, mutta pieni tuuletus silloin/tällöin ei pahaksi oisi. Jos jonkun autossa on joskus tilaa (arkipäiväkin käy välillä)...? Kulut jakoon, tietty.

hapardi
Viestit: 32
Liittynyt: Pe 09.11.2007 17:09

Re: Kätköilyseuraa...

Viesti Kirjoittaja hapardi » Su 01.02.2009 22:06

Päijät-hämäläinen geomobiili kurvailee taas lähitulevaisuudessa Hämeenlinna-Janakkala suunnalle. 'Hihasta' voi aina nykiä..

Lyrica
Viestit: 20
Liittynyt: To 28.08.2008 21:32

Re: Kätköilyseuraa...

Viesti Kirjoittaja Lyrica » Pe 15.05.2009 15:49

Kesä on tullut ja kätköily aktivoitu jälleen ajatuksissa uudelleen. Syksyllä tuli useamman kätkön kohdalla DNF joita en sitten edes rekisteröinyt kun aloin epäilemään, että syy on etsijässä, ei kätkössä :mrgreen:

Olisi siis kiva, jos löytyisi kokeneempaa kätköilyseuraa täältä keski-uudenmaan alueelta. Mä olen vuorotyössä, joten aina ei vkl:t oo vapaita eli periaatteessa ihan hyvin joku iltapäiväkin voin metsään suunnata. Mielellään sellaisiin paikkoihin, joissa tuo "geokoira" menisi mukana. :)

Avatar
bikingGranny
Viestit: 31
Liittynyt: Su 21.12.2008 11:35

Re: Kätköilyseuraa...

Viesti Kirjoittaja bikingGranny » Ma 18.05.2009 13:08

Ensi sunnuntaina 24.5.2009 vedän Hyvinkään Ladun geopyöräilyretken, jonne kaikki halukkaat ovat tervetulleita. Kiertänemme seuraavat kätköt GC1NC6R, GC12VN, GC1MX0V, GCN310, GC1N77F, GC1H3FJ, GCHXZB, GC1KAVQ, GC1N4H7, GC1QMKE, GC1QBXJ ja GCZC4M. Lähtöaika on klo 10 ja lähtöpaikka on Urakankatu 1, josta siirrymme näköetäisyydellä olevalle kätkölle GC1NC6R, siirtymiseen menee aikaa 31,67 sekunttia. Matkaa tulee noin 35 km, mutta aikaa en pysty sanomaan, kun en tiedä kuinkakauan piiloja haetaan. Mukana on luultavasti aloittelijoita. Eväät kannattaa varata mukan, ravitsemusliikkeitä ei satu tien varteen. Tervetuloa!

Avatar
ilkant
Viestit: 464
Liittynyt: Ke 18.04.2007 14:05
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kätköilyseuraa...

Viesti Kirjoittaja ilkant » Ti 19.05.2009 6:42

Noyboy kirjoitti:
marko77 kirjoitti:Kätköilyseuraa kaivataan sekä Helsinkiin (joku kaunis vkl) että itään - tarkoituksena olisi haravoida jossain vaiheessa kätköt Iittistä Kouvolaan. Yhteyksiä voipi ottaa mesen tai fb:n kautta.
Minä ilmoittaudun tuohon Iitti-kouvola akselille. Paljon on sieltä jo haettu, mutta trullikun on niin ahkera purkittamaan, niin ei vielä kaikkia ole logattu. Otellaan vaikka yhteyksiä jossain vaiheessa.
Ilmottaudun kiinnostuneeksi. Kouvolassa on kesäkuun alkupäivinä retkeilymessut. Järjestettäiskö eventti sinne? :)
Asiallinen nostalginen turpeenrepijä

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Etelä-Suomi”