Kätköilyloma kanavalaivalla

Kaipaatko kaveria kätköilyreissulle? Laitahan tänne viestiä
SenSei Shaman
Viestit: 8
Liittynyt: Ti 29.07.2014 15:22
Paikkakunta: Tuusula

Kätköilyloma kanavalaivalla

Viesti Kirjoittaja SenSei Shaman » Ke 29.04.2015 11:51

Vietä ikimuistoinen lomaelämys kanavalaivalla kätköillen tai muuten vaan. Kanava kulkee luonnonpuistoalueella vuorenrinteellä, josta uskomattomat maisemat. Välillä kanava kulkee "viidakossa", puutarhassa, keskellä kylää, joen yläpuolella, tunnelissa ja maantien alla. Ajamme laivaa itse ja voimme pysähdellä missä haluamme ja päivämatkat voimme päättää ihan itse. Yövymme laivassa ja voimme itse laittaa laivassa ruokaa tai pysähtyä pubeihin. Laiva kulkee noin kävelyvauhtia ja hyvin hiljaa. Luonnonääniä kuulee paljon. Matkaa sopii rentoutumista kaipaavalle. Kätköjä on hyvin ihan kanavan reunassakin tai luonnonpuiston vuorialueella ja kylissä.

Laiva on kanavien hienoin, 60 jalkaa pitkä, luxusvarustettu, kunnon kylpyhuone, täydellinen keittiö, salonki, jossa takka ja videotykki, kaksi kahdenhengen erillisviittiä isoilla parisängyillä, katettu keulakansi, wlan jne...
Reissu on viikon mittainen, lähtöpäivät 6.6 ja 13.6. Kustannukset jaetaan lähtijöiden kesken. Rahaa menee koko viikon reissuun 400-600€, riippuen lähtijöiden määrästä. Edestakaiset lennot Lontooseen 98-237€. Kohdekanava on Walesissa.

Itse ole SenSei Shaman, kuuskymppinen eläkeläisukko. Kätköilijänä noviisi vasta 8kk, mutta kanavilla olen vuosikausia käynyt ja hallitsen alukset ja kanavakulkemisen täysin. Mukaan mahtuu 4 kätköilijää/heidän ystävää kummallekin viikolle, itse olen viides ja omalla porukalla kuljemme ja jokaisen opetan ohjaamaan yksin laivaa.
Jos herätti kiinnostusta, niin lisätietoa jaan mielelläni canalboatshaman@outlook.com
55's es GL
SenSei Shaman

Avatar
stebu
Viestit: 612
Liittynyt: Pe 02.11.2007 0:25
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kätköilyloma kanavalaivalla

Viesti Kirjoittaja stebu » Ke 29.04.2015 15:20

Kerran Sensein mukana olleena SUOSITTELEN! Luksuspaatissa istuskellen hienot maisemat lipuvat ohi, linnut ja lampaat huolehtivat äänimaisemasta.
-stebu

SenSei Shaman
Viestit: 8
Liittynyt: Ti 29.07.2014 15:22
Paikkakunta: Tuusula

Re: Kätköilyloma kanavalaivalla

Viesti Kirjoittaja SenSei Shaman » Ke 29.04.2015 16:00

stebu kirjoitti:Kerran Sensein mukana olleena SUOSITTELEN! Luksuspaatissa istuskellen hienot maisemat lipuvat ohi, linnut ja lampaat huolehtivat äänimaisemasta.
SenSei Shaman: Kiitos suosituksista. Ihanaa, että elämys oli mieleenne. Niin oli mullekin Walesin ensimmäinen kätkö 651 metrin korkeudessa , mysseopit ja tietysti hyvä seura. Kotiin terveisiä. Stebulta saa varmaan kuvia ensimmäiseltä maaliskuu/2015 kätköilyreissulta?
55's es GL
SenSei Shaman

Avatar
stebu
Viestit: 612
Liittynyt: Pe 02.11.2007 0:25
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kätköilyloma kanavalaivalla

Viesti Kirjoittaja stebu » Ke 29.04.2015 16:32

SenSei Shaman kirjoitti:
stebu kirjoitti:Kerran Sensein mukana olleena SUOSITTELEN! Luksuspaatissa istuskellen hienot maisemat lipuvat ohi, linnut ja lampaat huolehtivat äänimaisemasta.
SenSei Shaman: Kiitos suosituksista. Ihanaa, että elämys oli mieleenne. Niin oli mullekin Walesin ensimmäinen kätkö 651 metrin korkeudessa , mysseopit ja tietysti hyvä seura. Kotiin terveisiä. Stebulta saa varmaan kuvia ensimmäiseltä maaliskuu/2015 kätköilyreissulta?
Jos jaksat katsella, tuolla olisi 104 kuvaa reissusta: Flickr
-stebu

Avatar
ekhoc
Viestit: 312
Liittynyt: To 04.01.2007 22:59

Re: Kätköilyloma kanavalaivalla

Viesti Kirjoittaja ekhoc » Ke 29.04.2015 20:53

stebu kirjoitti:Jos jaksat katsella, tuolla olisi 104 kuvaa reissusta: Flickr
Upeita kuvia. Ehkä jonain vuonna..

SenSei Shaman
Viestit: 8
Liittynyt: Ti 29.07.2014 15:22
Paikkakunta: Tuusula

Re: Kätköilyloma kanavalaivalla

Viesti Kirjoittaja SenSei Shaman » Su 03.05.2015 6:23

SenSei Shaman kirjoitti:Vietä ikimuistoinen lomaelämys kanavalaivalla kätköillen tai muuten vaan. Kanava kulkee luonnonpuistoalueella vuorenrinteellä, josta uskomattomat maisemat. Välillä kanava kulkee "viidakossa", puutarhassa, keskellä kylää, joen yläpuolella, tunnelissa ja maantien alla. Ajamme laivaa itse ja voimme pysähdellä missä haluamme ja päivämatkat voimme päättää ihan itse. Yövymme laivassa ja voimme itse laittaa laivassa ruokaa tai pysähtyä pubeihin. Laiva kulkee noin kävelyvauhtia ja hyvin hiljaa. Luonnonääniä kuulee paljon. Matkaa sopii rentoutumista kaipaavalle. Kätköjä on hyvin ihan kanavan reunassakin tai luonnonpuiston vuorialueella ja kylissä.

Laiva on kanavien hienoin, 60 jalkaa pitkä, luxusvarustettu, kunnon kylpyhuone, täydellinen keittiö, salonki, jossa takka ja videotykki, kaksi kahdenhengen erillisviittiä isoilla parisängyillä, katettu keulakansi, wlan jne...
Reissu on viikon mittainen, lähtöpäivät 6.6 ja 13.6. Kustannukset jaetaan lähtijöiden kesken. Rahaa menee koko viikon reissuun 400-600€, riippuen lähtijöiden määrästä. Edestakaiset lennot Lontooseen 98-237€. Kohdekanava on Walesissa.

Itse ole SenSei Shaman, kuuskymppinen eläkeläisukko. Kätköilijänä noviisi vasta 8kk, mutta kanavilla olen vuosikausia käynyt ja hallitsen alukset ja kanavakulkemisen täysin. Mukaan mahtuu 4 kätköilijää/heidän ystävää kummallekin viikolle, itse olen viides ja omalla porukalla kuljemme ja jokaisen opetan ohjaamaan yksin laivaa.
Jos herätti kiinnostusta, niin lisätietoa jaan mielelläni canalboatshaman@outlook.com
Lisälaiva saatiin ja voi sittenkin vielä ilmottautua
55's es GL
SenSei Shaman

SenSei Shaman
Viestit: 8
Liittynyt: Ti 29.07.2014 15:22
Paikkakunta: Tuusula

Re: Kätköilyloma kanavalaivalla

Viesti Kirjoittaja SenSei Shaman » Ma 18.05.2015 15:27

SenSei Shaman kirjoitti:Vietä ikimuistoinen lomaelämys kanavalaivalla kätköillen tai muuten vaan. Kanava kulkee luonnonpuistoalueella vuorenrinteellä, josta uskomattomat maisemat. Välillä kanava kulkee "viidakossa", puutarhassa, keskellä kylää, joen yläpuolella, tunnelissa ja maantien alla. Ajamme laivaa itse ja voimme pysähdellä missä haluamme ja päivämatkat voimme päättää ihan itse. Yövymme laivassa ja voimme itse laittaa laivassa ruokaa tai pysähtyä pubeihin. Laiva kulkee noin kävelyvauhtia ja hyvin hiljaa. Luonnonääniä kuulee paljon. Matkaa sopii rentoutumista kaipaavalle. Kätköjä on hyvin ihan kanavan reunassakin tai luonnonpuiston vuorialueella ja kylissä.

Laiva on kanavien hienoin, 60 jalkaa pitkä, luxusvarustettu, kunnon kylpyhuone, täydellinen keittiö, salonki, jossa takka ja videotykki, kaksi kahdenhengen erillisviittiä isoilla parisängyillä, katettu keulakansi, wlan jne...
Reissu on viikon mittainen, lähtöpäivät 6.6 ja 13.6. Kustannukset jaetaan lähtijöiden kesken. Rahaa menee koko viikon reissuun 400-600€, riippuen lähtijöiden määrästä. Edestakaiset lennot Lontooseen 98-237€. Kohdekanava on Walesissa.

Itse ole SenSei Shaman, kuuskymppinen eläkeläisukko. Kätköilijänä noviisi vasta 8kk, mutta kanavilla olen vuosikausia käynyt ja hallitsen alukset ja kanavakulkemisen täysin. Mukaan mahtuu 4 kätköilijää/heidän ystävää kummallekin viikolle, itse olen viides ja omalla porukalla kuljemme ja jokaisen opetan ohjaamaan yksin laivaa.
Jos herätti kiinnostusta, niin lisätietoa jaan mielelläni canalboatshaman@outlook.com
Yksi kahden hengen hytti vielä 13.6. lähdössä jäljellä ja sitten kaikki 3 laivaa ovat täysiä. Ensi vuonna on reissut maaliskuun puolivälissä, sekä kesäkuun ja heinäkuu toisesta viikosta alkaen. Ennakkovaraukset kätköilyreissulle kannattaa tehdä vaikka heti.
55's es GL
SenSei Shaman

Viveka1
Viestit: 4
Liittynyt: To 01.01.2015 19:43

Re: Kätköilyloma kanavalaivalla

Viesti Kirjoittaja Viveka1 » Ke 24.06.2015 14:28

Tahtoisin varata ensi kesän kanavareissuun paikan jo nyt, jos passaa. Vasta nyt näin että näin hulppeita matkoja kätköilyn merkeissä ollut tänä kesänä. Olen täysin uusi täällä keskustelupalstalla, vaikka olen kätköillyt vuoden.
t. Viveka1

SenSei Shaman
Viestit: 8
Liittynyt: Ti 29.07.2014 15:22
Paikkakunta: Tuusula

Re: Kätköilyloma kanavalaivalla

Viesti Kirjoittaja SenSei Shaman » Ke 24.06.2015 16:58

Viveka1 kirjoitti:Tahtoisin varata ensi kesän kanavareissuun paikan jo nyt, jos passaa. Vasta nyt näin että näin hulppeita matkoja kätköilyn merkeissä ollut tänä kesänä. Olen täysin uusi täällä keskustelupalstalla, vaikka olen kätköillyt vuoden.
t. Viveka1
Muistan sinut oikein hyvin. Tapasimme Kalliossa, kun kaverisi kanssa olit kätköilemässä ja yhdessä ratkoimme kätköpulmaa.
Palasin juuri Walesin BMC kanavalta kätköilylomilta. Toivottavasti matkoilla mukana olleet laittavat tänne lisää kuvia. Kaikki ainakin sanovat olleensa haltioissaan maisemista ja elämyksistä.
Ensivuoden reissuista vain yksi on varattu kokonaan, mutta muille mahdut mukaan vielä hyvin. Ajankohdasta riippuen saan kyllä omistajien itselleen varaamia viikkojakin tarvittaessa lisää. Voisimme jatkaa tarkennuksia joko sähköpostilla canalboatshaman.com tai rohkeesti soita 0409008001.
Ensivuoden uusimmat kaksi laivaa valmistuvat neitsytmatkoilleen maaliskuun puolivälissä, jolloin testaan niitä ja mukaan vielä mahtuu kummallekin viikolle jokunen. Kesäkuun ja heinäkuun tokalta viikolta alkaen olen kanavalla tarpeen mukaan, jos kätköilijöitä tai heidän tuttujaan varaa ajoissa tarpeeksi. Kustannukset jaetaan lähtiöiden kesken. Mitä isompi porukka, sitä edullisemmaksi tulee. Suurinpiirtein halvan hotellin hintoihin menee. Ensi vuonna laivayhtiö on sponsoroinut kanavalle lisää paljon kätköjä, vaikka onhan niitä nytkin kanavan läheisyydessä paljon. Viimeksi vuokrasimme myös auton, jolla haimme tosi mielenkiintoisia kätköjä ja näimme koko valtavan luonnonpuistoalueen.
55's es GL
SenSei Shaman
55's es GL
SenSei Shaman

torkkeli
Viestit: 36
Liittynyt: La 18.08.2012 17:24

Re: Kätköilyloma kanavalaivalla

Viesti Kirjoittaja torkkeli » Ke 16.09.2015 21:58

Olemme varanneet kanavalaivan 16.-23.7.2016 ja vielä on tilaa yhdelle innokkaalle naispuoliselle kätköilijälle. Mikäli olet kiinnostunut reissusta, ota rohkeasti yhteyttä henkilökohtaiseen sähköpostiini geo.torkkeli@gmail.com

Fuchslein
Viestit: 190
Liittynyt: Ma 11.11.2013 10:26

Re: Kätköilyloma kanavalaivalla

Viesti Kirjoittaja Fuchslein » La 19.09.2015 17:36

MUOKS: Nämä paikat meni jo! :D

Täällä kanssa mahtuisi kanavalaiva kätköilylomalle vielä 1 - 2 henkeä, ajanjakso 25.6 - 2.7.2016. Mukana tällä hetkellä pariskunta Fuchslein + kätkönnoutaja, mr. Petsku ja tietysti SenseiShaman. Laivana Merlin, kuvia ja pohjapiirustus täällä:https://beaconparkboats.com/search/609163/boats/merlin Jos kiinnostut, ota yhteyttä fuchsleiniin Geocaching.com profiilin kautta.

SenSei Shaman
Viestit: 8
Liittynyt: Ti 29.07.2014 15:22
Paikkakunta: Tuusula

Re: Kätköilyloma kanavalaivalla

Viesti Kirjoittaja SenSei Shaman » Su 20.09.2015 9:58

Tilannepäivitys kätköilylomista kanavalaivalla keväällä ja kesällä 2016

Kysyntä on ylittänyt kaikki odotukset. Suomalaiset ovat näköjään löytäneet uuden, mielenkiintoisen ja helpon tavan kätköillä porukalla ulkomailla. Kyselyjä tulee kokoajan ja siksi päätin laittaa tänne teille yhteisesti tämän hetken tilanteen vapaista paikoista ja joistakin jo vireillä olevista lisälähdöistä.
Autan mielelläni kaikkia halukkaita kätköilijöitä löytämään rakastamilleni Brittein kanaville kätköilemään tai muuten vaan erilaiselle lomalle. En ole matkatoimisto, en veloita enkä saa tästä mitään. Olen vanha, pitkiä aikoja Brittein kanavilla viettänyt eläkeläisukko, joka reilu vuosi sitten aloitti kätköilyn ja nyt kätköilen mielelläni porukassa myös kanavilla.

19.03-26.03.2016 Täynnä, joku paikka voi vielä löytyä. Vantaalaisia kätköilijöitä, jotka itse hiljaisesti hakevat halutessaan lisäporukkaa tai sitten menemme pienemmällä porukalla. Uuden Merlin-laivan neitsytmatka. Kanava aukeaa vuoden 2016 osalta tällöin.
26.03.-02.04.2016 Varattu. Kerätään lähtijöitä lisää. Sopii 4-5 hengen porukalle.

21.05.-28.05.2016 Toteutuu. Jokunen paikka vois löytyä ruualaittoa harrastaville kätköilijälle. Uuden Grouse-laivan neitsytmatka,
MasterChef ammattilaiskeittiö, viinibaari, erikoinen ruokailu- ja rupattelutila takalla. Panorama Relax-näköalakansi.

04.06.-11.06.2016 Vireillä, tulossa kätköilijöitä eri puolilta Suomea, mukaan mahtuu vielä.
11.06.-18.06.2016 Toteutuu, paikkoja voi olla? Viveka1, itse Espoosta, kerää porukkaa. Kokoontuu 25.9. infoon. Merlin 3/2016 valmistunut laiva.

18.06.-25.06.2016 Täynnä, Pääkaupungin kätköilijöitä
25.06.-02.07.2016 Täynnä, Tampereelta ja Espoosta kätköilijöitä

16.07.-23.07.2016 Toteutuu, 1 naispaikka saattaa vielä löytyä. Kokkolasta ja Jyväskylästä? Torkkeli Kokkolasta kerännyt porukan.


Muitakin ajankohtia on vireillä, joista kannattaa kysyä. Samoin vireillä lisälaivoja samoille viikoille.
Jos haluat mukaan tai kerätä oman porukan, niin keksitään jotain.

55's es GL SenSei Shaman / Neno canalboatshaman@outlook.com
55's es GL
SenSei Shaman

SenSei Shaman
Viestit: 8
Liittynyt: Ti 29.07.2014 15:22
Paikkakunta: Tuusula

Re: Kätköilyloma kanavalaivalla

Viesti Kirjoittaja SenSei Shaman » La 02.04.2016 18:38

Kevään ja kesän 2016 Wales Canal GeoTour osallistujat on vahvistettu, kaikki paikat varattu.
Toukokuun lopussa ja syyskuussa pieni mahdollisuus extra reissuun, jota voi toki kysellä.

Uusia GeoTour-reissuja kanaville on jo alettu suunnittelemaan vuoden 2017 keväälle ja kesälle.
Innokkaimmat voivat jo esittää ajankohtatoiveita ja varauksia.

Tämän kevään uusimman ja kauneimman kanavalaivan 'Merlin' neitsytmatka on nyt tehty.
Juuri aukaistulla kanavalla suomalaiset geokätköilijät ja uusi laiva kyllä huomattiin ihan positiivisessa mielessä.
Matka oli taas kerran miellyttävä elämysseikkailu. Georapo(t) ottivat kuvia keväiseltä kanavalta (kuva-albumi löytyy: https://flic.kr/s/aHskxy4Fqr )
ja luonnonsuojelualueen kätköiltä kuvia, joita voi myös katsoa georapo gallery, geocaching.com.

Lisäksi etsin halukkaita geokätköilijöitä, jotka haluaisivat osallistua Wales Canal GeoTours-projektiin, jossa kanavalle hankitaan GeoTours atribuutti ja
lisätään erilaisten kätköjen määrää Monmouthshire and Brecon Canal:lle.

77's es GH. SenSei Shaman canalboatshaman@outlook.com

SenSei Shaman
Viestit: 8
Liittynyt: Ti 29.07.2014 15:22
Paikkakunta: Tuusula

Re: Kätköilyloma kanavalaivalla

Viesti Kirjoittaja SenSei Shaman » Pe 13.05.2016 13:00

Nyt olis tarjolla unelmien äkkilähtö.
La 21.5 - La 28.5.2016
Kätköilyloma tai muu virkistys/rentoutus breikki Walesin kanavalla AmazingCanal GeoTour #5.
Kaksi vapaata paikkaa (parivuode).
Ensi viikolla valmistuu kanava suurin ja hienoin kanavalaiva "Grouse", jonka neitsytmatkasta on kyse.
Ilmottaudu/tiedustele heti meilillä canalboatshaman@outlook.com.
Alla keskusteluketjussa infoa ja kuvia sekä infosivusto beaconparkboats.com.
Reissun lähdetään vain me, äkkilähtöön ilmottautuneista valitut kaksi ja minä.
Viikon jälkeen pystytte itse ohjaamaan kanavalaivaa ja selviätte yksinkin kanavalla hyvin.
Matkan aikana tapaamme myös Walesilaisia kätköilijöitä, jotka ovat tekemässä kanavalle
uusia erityyppisiä kätköjä ja hakevat GeoTour-atribuutin kanavalle. Lisäksi paikallinen huippukokki
tulee laivalle käymään, testaamaan ammattikeittiötä. Muu ohjelma on vain meistä kiinni tai sitten
vaan nautitaan huikeista maisemista.
Ole nopea, autan kaikessa tarvittavassa.
73's es GL SenSei Shaman / Neno

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kätköilyseuraa”