Kätköilyä televisiossa

Keskustelua kätköilystä eri medioissa, haastattelupyynnöt ja muu mediaan liittyvä
Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Kätköilyä televisiossa

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ti 05.03.2019 13:06

kivilaak kirjoitti:Sattumalta osui tuo silmiin mutta vasta viimeisen puolen tunnin osalta. Asiantuntevaa kommentointia Weellu, haksu10 ja metsähiipijä :-)
Kunnia sille kelle se kuuluu eli allekirjoittanut ei paikalla istunut vaan harjus -setä siellä oli turinoimassa :)

Mutta ehkä juuri siksi olikin asiantuntevaa ja asiallista kommentointia :D
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

pompaa
Viestit: 50
Liittynyt: Ma 26.03.2007 23:11
Paikkakunta: Nurmes

Re: Kätköilyä televisiossa

Viesti Kirjoittaja pompaa » Ti 05.03.2019 23:53

Metsähiipijä kirjoitti:Tänään illalla kaksituntinen suora lähetys geokätköilystä Alfa-TV:n Kansan kesken -ohjelmassa kello 20-22. Ohjelmaan voi myös osallistua itse tekstarilla tai soittamalla lähetykseen. Ohjelmassa on mukana monille tuttuja kasvoja/nimimerkkejä :)
Tässä linkki ohjelmaan, jos joltain jäi näkemättä.

Avatar
kivilaak
Viestit: 74
Liittynyt: Ke 22.10.2014 13:41

Re: Kätköilyä televisiossa

Viesti Kirjoittaja kivilaak » Ke 06.03.2019 13:30

haksu10 kirjoitti:
kivilaak kirjoitti:Sattumalta osui tuo silmiin mutta vasta viimeisen puolen tunnin osalta. Asiantuntevaa kommentointia Weellu, haksu10 ja metsähiipijä :-)
Kunnia sille kelle se kuuluu eli allekirjoittanut ei paikalla istunut vaan harjus -setä siellä oli turinoimassa :)

Mutta ehkä juuri siksi olikin asiantuntevaa ja asiallista kommentointia :D
No niinpä tietysti ja niin mun piti kirjoittaa, mutta meni varmaan ajatuksissa Kivenalla ja geocache.fi sekaisin :-)
Kuva

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Mediat”