Turun alueelta haetaan kätköilijöitä lehtihaastatteluun

Keskustelua kätköilystä eri medioissa, haastattelupyynnöt ja muu mediaan liittyvä
Taruu
Viestit: 1
Liittynyt: Ma 23.06.2008 10:30

Turun alueelta haetaan kätköilijöitä lehtihaastatteluun

Viesti Kirjoittaja Taruu » Pe 04.07.2008 11:57

Terve!

Olen kesätoimittajana Rannikkoseudussa ja etsin nyt haastateltavia geokätkentään liittyvään juttuun. Tarkoitus olisi, että lähtisin muutaman geokätköilijän kanssa hakemaan Naantalin Kuparivuorelle piilotettuja geokätköjä. Jos olet maisemissa ja suostut moiseen niin ota mitä pikimiten minuun yhteyttä.
Lehti ilmestyy Naantalissa, Raisiossa, Askaisissa, Lemussa, Maskussa, Merimaskussa, Rymättylässä ja Velkuassa.

Ystävällisin terveisin

Taru Lehtinen
tlleht@utu.fi
Rannikkoseudun kesätoimittaja

Avatar
LQ
Viestit: 470
Liittynyt: To 11.01.2007 12:33

Re: Turun alueelta haetaan kätköilijöitä lehtihaastatteluun

Viesti Kirjoittaja LQ » Pe 04.07.2008 13:09

Asian vierestä, mutta menköön, jos vaikka herättäisi toimittajassa ajatuksia...
En ole kohderyhmässä, mutta käsittääkseni tuolla alueella löytyy monta aktiivista harrastajaa.

Se mihin halusin tarttua oli, miksi 90 % toimittajista haluavat väkisin puhua geokätkennästä? kun yli 90 % geokätköilijöistä harrastaa geokätköilyä? Sana geokätkentä tuo mulle mieleen asekätkentää ja vaikka huumekätkentää. (Kätkennän lisäksi harrastan Pöyräntää ja Lenkentää... :twisted: )

Ja kun nyt kerran tuollainen geokätkentäsana kerran on olemassa, näkisin että se tarkoittaa vain pientä osa-aluetta geokätköilystä. Siis se osa-alue geokätköilystä jossa kätkö piilotetaan. Kerran piilotettua kätköä voidaan etsiä satoja kertoja. Siitä voi sitten päätellä mittasuhteita.

Jatkokeskustelut tästä sivuhaarasta mielellään vanhaan ketjuun. Yritän linkittää jos löydän.
Piilotettu: 12 Löydetty: noin 2000 +/- 1000, en minä tarkkaan tiedä...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Mediat”