Haastateltavaa etsitään pääkaupunkiseudulta

Keskustelua kätköilystä eri medioissa, haastattelupyynnöt ja muu mediaan liittyvä
nennu
Viestit: 3
Liittynyt: La 09.11.2013 12:15
Paikkakunta: Kerava

Haastateltavaa etsitään pääkaupunkiseudulta

Viesti Kirjoittaja nennu » La 09.11.2013 13:14

Hei! Olen toimittajaopiskelija Haaga-Heliasta ja innostuin tekemään juttua geokätköilystä.

Etsin haastateltavakseni geokätköilijää (tai kätköilyporukkaa) pääkaupunkiseudulta tai erityisesti Keravalta.
Haastattelun lisäksi haluaisin myös päästä etsimään kätköjä käytännössä.

Toivoisin, että haastattelu onnistuisi ensi viikon alkupuolella (ma-ke), mutta loppuviikkokin käy tarvittaessa.

Jos voit auttaa, otathan pikaisesti yhteyttä joko täällä tai suoraan sähköpostiini: niina.kinnunen[at]hotmail.fi

Kiitos!

Niina Kinnunen

PS Kyseessä on siis opintoihini kuuluva koulutehtävä, eikä jutulle ole ainakaan näillä näkymin tiedossa julkaisua.
Tavoitteenani on kuitenkin kartuttaa juttunäyteportfoliotani näin mielenkiintoisella juttuaiheella.

nennu
Viestit: 3
Liittynyt: La 09.11.2013 12:15
Paikkakunta: Kerava

Re: Haastateltavaa etsitään pääkaupunkiseudulta

Viesti Kirjoittaja nennu » Su 10.11.2013 14:42

Haastateltava yhä hakusessa.

Jos haastattelu tuntuu jännittävältä ajatukselta, saa mieluusti ottaa kaverit, perheenjäsenet sun muut kätköilyporukat mukaan tueksi. Kyseessä ei ole valtamediassa julkaistava juttu, joten sitäkään ei kannata ujostella.

Jutun teon lisäksi olen kiinnostunut kätköilystä henkilökohtaisesti. Eilen löysin ensimmäisen kätköni, mutta vielä kaikki kätköilyn mahdollisuudet pistää pään pyörälle. Siksi tarvitsisin kokeneemman opastusta.

Ottakaa rohkeasti yhteyttä! En minä pure :)

nennu
Viestit: 3
Liittynyt: La 09.11.2013 12:15
Paikkakunta: Kerava

Re: Haastateltavaa etsitään pääkaupunkiseudulta

Viesti Kirjoittaja nennu » Ma 11.11.2013 19:05

Tiedoksi, että haastateltava on löytynyt :)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Mediat”