Kouluprojektina Geokätköily nettisivut

Keskustelua kätköilystä eri medioissa, haastattelupyynnöt ja muu mediaan liittyvä
WillieTee
Viestit: 13
Liittynyt: To 08.03.2012 22:17

Kouluprojektina Geokätköily nettisivut

Viesti Kirjoittaja WillieTee » Ke 12.12.2012 9:24

Hei kaikki.

Meillä on koulussa ollut kaikenlaista internet sivuihin liittyvää projektia ja nyt näyttönä pitää tehdä nettisivut omasta valitsemastaan aiheesta. Ajattelin tehdän geokätköilystä niin pääsen itsekin päivittämään tietojani ja muistelemaan kätköilyreissujani ja toivottavasti saamaan hieman lisää innostusta harrastuksen jatkamiseen.

Nyt tarvitsisinkin geokätköilyyn liittyviä kuvia nettisivuilleni. Purkeista, paikoista, kolikoista, TB:sta, ja kaikesta muusta. Myös mielenkiintoisia videoita otan vastaan. Voitte lähettää minulle kuvia osoitteeseen gkatkoily@gmail.com tai laittaa nettisivuille linkkiä mistä voin kuvia nappailla. Jos haluat nimesi esille kuvan yhteydessä niin mainitse asiasta minulle.

Myöskin tarkoitus olisi laittaa nettisivuille kätköreissu tarinoita, joten jos kiinnostaa niin näitäkin voi minulle lähettää sähköpostitse. Ilmoitan kun sivu julkaistaan ja henkilökohtaisesti vastaan näille henkilöille kenen kuvia ja tarinoita sivulle julkaisen.

Sähköpostiosoite oli gkatkoily@gmail.com.

Palaa sivulle “Mediat”