Apua!

Keskustelua kätköilystä eri medioissa, haastattelupyynnöt ja muu mediaan liittyvä
TeamKössiKenguru
Viestit: 17
Liittynyt: Ti 11.09.2007 14:41

Apua!

Viesti Kirjoittaja TeamKössiKenguru » To 01.11.2007 21:42

Kriisitilanne päällänsä! Me ollaan huomenna järjestämässä 4H-kerhossa lapsille mukaeltua geokätköilyä, "kuvakätkentää". Aateltiin, että ei aleta sählään gepsien kanssa koska lapset on sen verran pikkuisia vaan otettiin valokuvat kätköpaikoista. Nyt sain kuulla, että sinne on tulossa myös paikallislehden toimittaja. Mun varmaan pitäis osata sanoa jotain viisasta geokätköilystä. Olisko jollain heittää hyvää linkkivinkkiä tai muuta missä olisi lyhyesti geokätköilyn perusjutut? Mä oon ihan varma, että siinä sähellyksessä unohdan jotain tosi tärkeää kertoa. Kaikista paras taitaa olla jos antais ihan paperilla tiivistelmän toimittajalle.

Niin joo ja jos olisin tiennyt median tulevan paikalle, olisin ehkä tehny kätkörasiat jostain muusta ku tyyliin vanhoista voimariinipurkeista.. :oops:

Avatar
jupilli
Viestit: 235
Liittynyt: Pe 05.01.2007 14:04
Paikkakunta: Tikkakoski

Viesti Kirjoittaja jupilli » To 01.11.2007 21:57

Moiks !!

PekkaR on aina ujo kehumaan, mutta mataisitkohan löytää hyvät vinkit toimittajallekin ojennukseksi PekkaRn sivuita, http://personal.inet.fi/hima/pekkar/opiksi/opiksi.htm.

Voimariinipurkeista voit hyvin mainita että kätköilijät suhtautuvat tässäkin kohtaa ympäristöönsä vakavasti ja paitsi keräävät roskansa, kuluttavat myös rajallisia luonnonvaroja kuten purkkeja harkitusti.

Kyllä se koulutus ja tutustuttaminen menee varmasti hyvin kun kerran suhtaudut juttuun oikeasti vakavalla tavalla !!
Terveisin Kätköilyvaari !!

TeamKössiKenguru
Viestit: 17
Liittynyt: Ti 11.09.2007 14:41

Viesti Kirjoittaja TeamKössiKenguru » To 01.11.2007 23:36

Kiitos Jupilli vinkistä. PekkaR:n sivuilta löytyi oikein hyvä esite kätköilystä. Sen kun antaa toimittajalle niin ei pitäisi jäädä mitään tärkeää kertomatta. Nyt vaan jäädään odotteleen huomista ja toivotaan, että sää suosii ja väkeä tulee paikalle. :D

TeamKössiKenguru
Viestit: 17
Liittynyt: Ti 11.09.2007 14:41

Viesti Kirjoittaja TeamKössiKenguru » La 03.11.2007 20:07

No niin, nyt on tempaus onnellisesti ohi. Sää suosi meitä, lapsia oli paikalla (ja kiinnostuneita aikuisiakin) sekä tietenkin toimittaja. Onneksi oli mukana se PekkaR:n sivuilta tulostettu esite sillä sellasta söhellystä se oli ettei toimittaja olisi saanut mitään tolkkua mun jutuista. Mutta pääasia on, että lapset tykkäsivät. Oltiin piilotettu 9 kätköä ja lapset olisivat hakeneet varmaan vielä vaikka kuinka monta. Nyt jäädään vaan jännityksellä odottaan mitä siinä lehdessä mahtaa lukea.. apua.. :?

pailakka
Viestit: 547
Liittynyt: Ma 29.01.2007 20:05

Viesti Kirjoittaja pailakka » La 03.11.2007 20:34

Jes! päästään taas etsimään toimittajien teksteistä! :wink:
Ei sentäs. Hienoa että harrastus leviää kaikenikäisiin lehtiin ja ihmisiin

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Mediat”