(Homma OK) IS Plus-liite, kätköilijää pääkaupunkiseudulta

Keskustelua kätköilystä eri medioissa, haastattelupyynnöt ja muu mediaan liittyvä
Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

(Homma OK) IS Plus-liite, kätköilijää pääkaupunkiseudulta

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Pe 16.07.2010 16:36

Haussa olisi jälleen kätköilijä lehtiartikkeliin, eli lta-Sanomien Plus-liite tekee esittelyn harrastuksesta.

Tähän liittyen kaivataan kätköilijää pääkaupunkiseudulta, joka on valmis pieneen haastatteluun ja samassa yhteydessä muutamaan valokuvaan (esimerkiksi gepsistä, mahdollisesti joltain sopivalta kätköltä spoilaamatta sitä jne).

Koska artikkeli tulee jo viikon päästä ilmestyvään lehteen on asialla pieni kiire, halukas on maanantaihin mennessä löydyttävä. Pyydänkin halukasta olemaan viikonlopun aikana yhteydessä minuun vaikkapa sähköpostilla geocache[at]geocache.fi


(Itse toimin tässä "varanumerona" mutta matkasta johtuen homma menisi puhelinhaastatteluna joten olisi hienoa jos löytyisi joku joka pääsee livenä asiaa esittämään.)
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: (Kiire): IS Plus-liite hakee kätköilijää pääkaupunkiseudulta

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Pe 16.07.2010 17:24

"Tehtävä" täytetty.

Vallan sopiva kätköilijä löytyi ja ensi lauantaina siis näemme kätköilystä Ilta-Sanomien Plus-liitteessä.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Mediat”