Löytyykö Rantasalmelta ketään haastateltavaksi ?

Keskustelua kätköilystä eri medioissa, haastattelupyynnöt ja muu mediaan liittyvä
Hamuilija
Viestit: 2
Liittynyt: Ke 16.06.2010 17:48

Löytyykö Rantasalmelta ketään haastateltavaksi ?

Viesti Kirjoittaja Hamuilija » To 17.06.2010 14:51

Hei

Minulle olisi tällaista geokätköily & lehdistö - asiaa.
> Tyttäreni on nyt kesä-heinäkuussa kesätoimittajana Rantasalmen Lehdessä, joka on tosi pieni, kerran viikossa ilmestyvä paikallislehti. Hänellä on sellainen ajatus, että hän voisi kirjoittaa lehteen pienen jutun geokätköilystä ..... varmaan minun
> harrastuksellani ja innostuksellani on ollut oma vaikutuksensa. Olin
> nyt juuri kesäkuun alkupäivinä muuttamassa tytärtäni sinne
> Rantasalmelle ja vietin siellä pari päivää. Retkeilin ja etsin samalla kunnan alueella olevia
> geokätköjä. Hienoa seutua se Rantasalmi.
>
> Nyt kesätoimittajan pitäisi vaan päästä jotenkin alkuun siinä kätköily-jutun kirjoittamisessa. Mielellään hän olisi
> yhteydessä johonkin paikalliseen geokätköilyn harrastajaan. Emme kuitenkaan tunne yhtään Rantasalmella asuvaa geokätköilijää. Geocache.fi-sivuston mukaan Rantasalmella on vain 1 geokätköilijä, mutta voihan siellä olla enemmänkin, mutta he eivät
> vain ole ilmoittaneet kotipaikkaansa kunnan tarkkuudella. Lupasin tyttärelleni ilmoitella asiasta täällä keskustelupalstalla.

> Niin, että oletko sinä jostain Rantasalmelta tai oletko edes entinen
> rantasalmelalainen ? Ja olisitko kiinnostunut osallistumaan
> tällaiseen pieneen lehtijuttuun ? Tai tietäisitkö jonkun toisen
> sopivan henkilön ?

Voisitko ottaa asiassa yhteyttä minuun. terveisin Hamuilija
>
>

Avatar
PekkaR
Viestit: 210
Liittynyt: Pe 05.01.2007 23:50
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Re: Löytyykö Rantasalmelta ketään haastateltavaksi ?

Viesti Kirjoittaja PekkaR » To 17.06.2010 20:28

Rantasalmen tienoille ovat purkkeja piilottaneet esim. VHI, Kuukkelit, suuroke, Akekatko, SkyFly84, jessenic ja HISKIAS. Mahtaisikohan joku/jotkut heistä innostua lehtijuttuun? Profiilisivulta voi lähettää viestin, kannattaa ainakin kysyä.

Hamuilija
Viestit: 2
Liittynyt: Ke 16.06.2010 17:48

Re: Löytyykö Rantasalmelta ketään haastateltavaksi ?

Viesti Kirjoittaja Hamuilija » Pe 18.06.2010 18:06

Kiitos viestistä. Itse asiassa laitoin jo s-postia ainakin osalle niistä, jotka ovat tehneet omia kätköjä Rantasalmen alueelle. Ajattelin itsekin, että sitä kautta voisi päästä jutussa eteenpäin. Vastauksia olen saanut vain 2 kätköilijältä, mutta he eivät kumpikaan ole rantasalmelaisia...... vaikkahan voisihan kyseeseen tulla joku lähialueella asuvakin, joka kuitenkin kätköilee ja vielä jopa laatii Rantasalmen alueelle kätköjä. Odotellaan.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Mediat”