Kantahämäläiset kätköilijät HUOMIO!

Keskustelua kätköilystä eri medioissa, haastattelupyynnöt ja muu mediaan liittyvä
Avatar
PekkaR
Viestit: 210
Liittynyt: Pe 05.01.2007 23:50
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Kantahämäläiset kätköilijät HUOMIO!

Viesti Kirjoittaja PekkaR » Ti 27.10.2009 14:09

Radio Häme etsii geokätköilijää tai paria kertomaan harrastuksesta. Tarkoitus on tehdä juttuja radioon ja myös television alueuutisiin. Nauhoitus olisi parin viikon sisällä.

Toivottavasti asiasta innostuneita kätköilijöitä löytyy, että saadaan hyvää peeärrää harrastukselle Kanta-Hämeessä.

Ota yhteyttä Maarit Piri-Lahteen jos asia kiinnostaa. Tässä Maaritin viesti:
Hei!

Olisimme kiinnostuneita tekemään geokätköilystä vähän laajemminkin juttua. Kiinnostaa tv-jutun teon lisäksi 2-3 muun tyyppisen jutun teko:
- henkilöhaastattelu > innokas geokätköilija
- ilmiötyyppinen, miten geokätkö laitetaan, mikä se on, jne. > pari harrastajaa
- yleensä tämän alueen harrastuspohjasta ja laajuudesta. Kuulin että mm. Janakkalassa on jo yli 200 geokätköä???

Ystävällisin terveisin,

Maarit Piri-Lahti
tuottaja
YLE/Radio Häme
040-5136577
03-5446980
Maarit.Piri-Lahti@yle.fi

Avatar
PekkaR
Viestit: 210
Liittynyt: Pe 05.01.2007 23:50
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Re: Kantahämäläiset kätköilijät HUOMIO!

Viesti Kirjoittaja PekkaR » Ti 03.11.2009 20:47

Onko kukaan ilmoittautunut?

Haastateltavaksi käyvät kyllä muutkin kuin kantahämäläiset, jos vaan on mahdollisuus tulla Hämeenlinnaan jutun tekoon.

kahju
Viestit: 94
Liittynyt: Pe 10.10.2008 10:36
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Kantahämäläiset kätköilijät HUOMIO!

Viesti Kirjoittaja kahju » Ti 03.11.2009 21:19

Joo, olen yksi niistä, jotka saivat kyselyä jo privana ja pyytäisinkin tässä anteeksi, etten ole siihen vastannut. :oops: Mutta vastataan tässä ja nyt.
Kahjun kätköily on viime aikoina jäänyt aika vähälle kaikenlaisista kiireistä johtuen. Lisäksi olen itse toista viikkoa aika sairaana, joten passaan koko homman tällä kertaa. Olen muutenkin hieman oman tieni kulkija, joten jutun tasosta ei voisi mennä takuuseen. :shock: :roll:
Toivottavasti seudun mainioista kätköilijöistä löytyy joku rohkea ja kauniskin, jotta hyeenat saavat saaliinsa.

kahju sr
Kuolemattoman Aristokraattinen Haitallisen Järkevä Uimahyppääjä

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Mediat”