Radio Suomi 3.8.2011 n. klo 13:40 tai jotain ...
Radio Suomi 3.8.2011 n. klo 13:40 tai jotain ...
Saa nauraa ihan vapaasti. Mitenkä sitä ihmispolo aina vasta jälkeenpäin keksiikin kaiken sen mitä ehdottomasti olisi pitänyt sanoa sen sijasta mitä tulikaan sanotuksi ...
//geonovice sikajack
Re: Radio Suomi 3.8.2011 n. klo 13:40 tai jotain ...
Ihan hyvin se meni...sikajack kirjoitti:Saa nauraa ihan vapaasti. Mitenkä sitä ihmispolo aina vasta jälkeenpäin keksiikin kaiken sen mitä ehdottomasti olisi pitänyt sanoa sen sijasta mitä tulikaan sanotuksi ...
Kuunneltiin, ihan hyvinhän se meni
Täytynee etsiä kirjastosta tätä "Älä ryhdy geokätköilijäksi" -kirjaa..
Nyt puhutaan kuitenkin Turusta.
Onko nimesi jo tuolla? -> http://www.koti.phnet.fi/tonny/
Totta. Täältähän se sivistys on Suomeen tullut...Tonny0909 kirjoitti:Nyt puhutaan kuitenkin Turusta.
Oikein hienosti meni. Onnistuin kuulemaan koko lähetyksen alusta loppuun.sikajack kirjoitti:Saa nauraa ihan vapaasti. Mitenkä sitä ihmispolo aina vasta jälkeenpäin keksiikin kaiken sen mitä ehdottomasti olisi pitänyt sanoa sen sijasta mitä tulikaan sanotuksi ...
Löytyyköhän netistä jostain jo?
- Varvikello
Tjooh, onnea vaan, kansikuvanahan on Varvikellon perseterkkila kirjoitti:Kuunneltiin, ihan hyvinhän se meni
Että mä oon pätevä...
Turkulaista viisautta, kannesta kanteen...Varvikello kirjoitti:Tjooh, onnea vaan, kansikuvanahan on Varvikellon perseterkkila kirjoitti:Kuunneltiin, ihan hyvinhän se meni
Voip olla hommaa ... Se kun on julkaistu vain netissä pdf-muotoisena tiedostona. ISBN -numeron sille kuitenkin hain joten julkaisu mikä julkaisu. Ainoat 2 paperimuotoista kappaletta ovat kirjahyllyssäni. Reija reijamasasta ne minulle ystävällilsesti teki ja kansitti. Googleta teoksen nimellä tai katso tämän sivuston materiaaliosuutta niin tärppää paremmin kuin kirjastosta etsimällä.terkkila kirjoitti:Täytynee etsiä kirjastosta tätä "Älä ryhdy geokätköilijäksi" -kirjaa..
//geonovice sikajack
Lähinnä vaan naureskelin toimittajan puheita, sehän sanoi että kirjastosta löytyy.sikajack kirjoitti:Voip olla hommaa ... Se kun on julkaistu vain netissä pdf-muotoisena tiedostona. ISBN -numeron sille kuitenkin hain joten julkaisu mikä julkaisu. Ainoat 2 paperimuotoista kappaletta ovat kirjahyllyssäni. Reija reijamasasta ne minulle ystävällilsesti teki ja kansitti. Googleta teoksen nimellä tai katso tämän sivuston materiaaliosuutta niin tärppää paremmin kuin kirjastosta etsimällä.
Kah, tuota en huomannutkaan. No toisaalta, toimittajan puhelu herätti minut ja kävelin sängystä olohuoneen soffalle istuksimaan sinä aikana kun soittaja esitteli itsensä ja asiansa ja haastatteluluvan annettuani sanoi jotta nyt läks nauhuri käyntiin. Käytännössä olin siis pystyasennossa mutta unitilassa! Toisaalta olen aina sanonut hallitsevani ammattiini liittyvät asiat siinä määrin hyvin että mistä tahansa vakituisesta aiheestani minut saa herättää keskellä yötä unesta, tönäistä luokan ovesta sisään ja kuiskata ovella ohimennen korvaan, mikä porukka ja mistä pitäisi puhua. Ääntä rupeaa kuulumaan viimeistään siinä vaiheessa kun ehdin luokan ovelta taululle ...terkkila kirjoitti:Lähinnä vaan naureskelin toimittajan puheita, sehän sanoi että kirjastosta löytyy.
//geonovice sikajack
Älä nyt noin p****leesti itteäs kehu! Kyllä siinä olisi monet asiat voinut sanoa ihan toisella tavalla ja selostaa jokusen jutun hiukan perusteellisemmin. Mut unitila mikä unitila ja kaikki hyvät jutut tulee mieleen vasta jälkikäteen ...sikajack kirjoitti:minut saa herättää keskellä yötä unesta, tönäistä luokan ovesta sisään ja kuiskata ovella ohimennen korvaan, mikä porukka ja mistä pitäisi puhua. Ääntä rupeaa kuulumaan viimeistään siinä vaiheessa kun ehdin luokan ovelta taululle ...
//geonovice sikajack