Haku löysi 6 tulosta

Kirjoittaja Laurila24
Ke 06.05.2026 6:29
Keskustelualue: Vain taivas rajana
Aihe: Kilometrikisa
Vastaukset: 2
Luettu: 2017

Re: Kilometrikisa

Gandal491 kirjoitti:
Ti 05.05.2026 18:50
Mulla on vaikeuksia päästä kilometrikisan sivustoon! Ei pääse kännykällä eikä pöytäkoneellä! Onko muilla sama ongelma?

T. Gandal491
Moi, eilen ei onnistunut, tänään nyt aamusta kyllä.
Kirjoittaja Laurila24
Su 31.08.2025 8:46
Keskustelualue: Kätköapua
Aihe: Mysteeriapua
Vastaukset: 30
Luettu: 152147

Re: Mysteeriapua

Moi, huomasittehan tän etusivun mainoksesta 27.9 olevan myssekurssin, itse menossa sinne juuri sen vuoksi, että melko noviisina paljon mysteereitä jää todellakin mysteereiksi :D
Kirjoittaja Laurila24
La 07.09.2024 9:37
Keskustelualue: Muuta apua
Aihe: Apua mysteerikätköjen ratkaisemiseen
Vastaukset: 11
Luettu: 78065

Re: Apua mysteerikätköjen ratkaisemiseen

Jatkan nyt tähän samaan ketjuun. Geokätköilyharrastus on aivan tuore tuttavuus ja monet mysteerit kyllä vaikuttavat täysin heprealta. Katsoin, että toukokuussa on Kiven alla -yritys järjestänyt kurssin. En ole sieltä saanut vastausta yhteydenottopyyntööni tulevista mahdollisista kursseista, mutta on...
Kirjoittaja Laurila24
La 07.09.2024 9:21
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Viestin lähetys ja vastaanotto C:geon viestikeskuksessa
Vastaukset: 9
Luettu: 58268

Re: Viestin lähetys ja vastaanotto C:geon viestikeskuksessa

Lähinnä tulee mieleen, että onkohan kyseisten kätköjen omistajat ylipäänsä enää aktiivikätköilijöitä? Jos eivät, tuskin vastaavatkaan tai edes lukevatkaan saamiaan viestejä. Mistä tarkalleen ottaen viestin lähetät? Minäkään en cgeosta ole viestin lähetystä löytänyt. Linkin kyllä .comin viestikeskuk...
Kirjoittaja Laurila24
La 31.08.2024 7:59
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Viestin lähetys ja vastaanotto C:geon viestikeskuksessa
Vastaukset: 9
Luettu: 58268

Re: Viestin lähetys ja vastaanotto C:geon viestikeskuksessa

Hei, kiitos vastauksista. Katsoin, että neljälle eri kätkön omistajalle olen heinä-elokuussa laittanut viestiä, yhtään vastausta en ole saanut. Siksi rupesin kyselemään, onko vain huonoa tuuria vai joku muu syy. Kätköilyiloa kaikille ja mukavaa syksyn alkua!
Kirjoittaja Laurila24
To 29.08.2024 18:47
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Viestin lähetys ja vastaanotto C:geon viestikeskuksessa
Vastaukset: 9
Luettu: 58268

Viestin lähetys ja vastaanotto C:geon viestikeskuksessa

Heippa! Uutena harrastajana olen pähkäillyt viestin lähetystä ja vastaanottoa c:geo-sovelluksen kautta. Eli kun lähetän viestin kätkön omistajalle ja jos hän vastaa siihen, näkyykö vastaus samassa viestiketjussa? Nyt olen kesän aikana lähettänyt muutaman viestin eikä yksikään ole vastannut. Onko nii...

Siirry tarkennettuun hakuun