Jäljet näkyviin Garminiin

Apua GPS- ja muiden navigointilaitteiden ongelmiin
mjjk
Viestit: 23
Liittynyt: Ke 27.08.2008 5:39

Jäljet näkyviin Garminiin

Viesti Kirjoittaja mjjk » Ti 07.11.2017 7:31

Ei varsinaisesti liity kätköilyyn mutta kätköilyreissujeni suunnitteluun ja navigointiin osittain. Mulla on ladattuna gpsmap 64s iso joukko jälkiä, käytännössä 1,5x1,5km ruutuja. Pyörällä liikkuessa samalla yritän kulkea mahdollisimman monen tuommoisen ruudun kautta(VeloViewer eplorer score) ja hommaa helpottaa jos kulkemattomat ruudut saa näkyviin gepsin näytölle. Olen kyllä onnistunut nuo ruudut lataamaan gepsiin mutta tumpelo kun olen en ole keksinyt konstia jolla saisin nuo ladatut jäljet kaikki kerralla näkyville kartalle? Yksittäin näpyttelemällä kyllä onnistun mutta se on kovin puuduttavaa puuhaa. Eli miten onnistuu vai onnistuuko mitenkään?

finnranger
Viestit: 621
Liittynyt: Ke 30.07.2008 14:43

Re: Jäljet näkyviin Garminiin

Viesti Kirjoittaja finnranger » Ti 07.11.2017 19:18

mjjk kirjoitti: konstia jolla saisin nuo ladatut jäljet kaikki kerralla näkyville kartalle?
Yhdistä jälkitiedostot yhdeksi tiedostoksi jollain tekstieditorilla (esim. Notepad, Wordpad). Muista paitsi viimeisestä tiedostosta poistat lopputagin (tai useampia, ehkä nämä </trkpt></trkseg></trk></gpx>. Muista paitsi ensimmäisestä poistat alkutagit (se osuus joka toistuu kaikissa samanlaisena).
En takaa että tämä toimii mutta kokeile.

mjjk
Viestit: 23
Liittynyt: Ke 27.08.2008 5:39

Re: Jäljet näkyviin Garminiin

Viesti Kirjoittaja mjjk » Ti 07.11.2017 22:26

Tuo yhdistäminen toimisi muuten mutta haluaisin että aina reissun jälkeen pystyisin esim base campilla poistamaan ne ruudut joita ei jatkossa tarvitse enää huomioida.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Laite- ja ohjelmistoapua”