Aprillikätköt

Yleistä keskustelua kätköilystä
juhanili
Viestit: 173
Liittynyt: To 02.07.2009 8:56

Aprillikätköt

Viesti Kirjoittaja juhanili » Ti 05.04.2016 9:44

Nyt kun Groundspeakin aprilli-hullutus on ohi ja päämaja on muuttanut kaikki "avaruuskätköjen" find-logit noteiksi niin mielenkiintoista kuinka moni löytöloginsa gc.fi:lle imuroineet tulee siivonneeksi nämä ulkomaanloginsa :lol: . Gc.fi ylläpitovalikon mukaanhan poistettuja tai muutettuja ulkomaanlogeja ei päivitetä automaattisesti

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Aprillikätköt

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ma 01.05.2017 1:57

juhanili kirjoitti:Nyt kun Groundspeakin aprilli-hullutus on ohi ja päämaja on muuttanut kaikki "avaruuskätköjen" find-logit noteiksi niin mielenkiintoista kuinka moni löytöloginsa gc.fi:lle imuroineet tulee siivonneeksi nämä ulkomaanloginsa :lol: . Gc.fi ylläpitovalikon mukaanhan poistettuja tai muutettuja ulkomaanlogeja ei päivitetä automaattisesti
Suuri osa on siivonnut... mutta valitettavan moni taasen ei. Sen vuoksi onkin koko viikon saanut tässä näitä ulkomaanloggauksia ajaa läpi, ihmetellä ja tutkia käsin. Monella on ollut suuri joukko ulkomaanlokeja mitkä vaikuttaisi olevan poistunut ja siksi olen olettanut että on jokin bugi härveleissäni.

Tänään onneksi osui silmään että monet näistä on logattu päivämäärällä 1.4.2016 ja sen myötä sitten löytyi haulla tämä keskusteluketju. Kunhan nyt ajossa olevat ulkomaanlöytöjen haku- ja käsittelyhärvelit pääsevät loppuun toivottavasti parin tunnin sisällä niin jäljelle jääneille lokeille annan kirvestä. Toivotaan ettei kovin montaa väärää mene mukana mutta näistä tosiaan ei ota selvää, enkä ala loppuja 515 lokia käymään yksi kerrallaan käsipelillä läpi.

Edit: niin, tuo 515 kpl olikin vain ne lokit, mille olen yrittänyt saada lokitekstit. Nyt kun käsin kävin kantaa läpi oli tietty noille 66:lle kätkölle "pikkuisen" enemmänkin löytöloggauksia.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”