ID numero !!

Yleishyödyllisiä ohjeita (huomaa: tämä on useimmiten väärä alue uudelle viestiketjulle)
Geosohvi
Viestit: 6
Liittynyt: Ke 24.08.2011 19:39

ID numero !!

Viesti Kirjoittaja Geosohvi » La 15.10.2011 21:03

Heissan!!!kertokaa minulle miten saada tuo oma ID numeroni kuntoon kun nyt se on muotoa #999999999 jne..... olen lähettänyt erään tuttavani avustuksella viestiä haksu 10, mutta sitten tuli englannin kielinen sähköpostivastaus ja minun piti laittaa joku availabecode ja laitoin sen sinne. mutta ongelmani on se että en ole kovinkaan hyvä näissä vierasperäisissä kielissä joten homma tyssäsi siihen. kaikki muu pitäisi olla kunnossa ,premium ja sponssaus mutta olisi hauska päästä loggaamaan, ja muutenkin kun on löytynyt mielenkiintoinen ja kiva harrastus..... :( ja neuvokaa??? T: Aloitttelija

Seq
Viestit: 897
Liittynyt: Ma 04.01.2010 9:22
Viesti:

Re: ID numero !!

Viesti Kirjoittaja Seq » La 15.10.2011 21:07

Geosohvi kirjoitti:Heissan!!!kertokaa minulle miten saada tuo oma ID numeroni kuntoon kun nyt se on muotoa #999999999 jne..... olen lähettänyt erään tuttavani avustuksella viestiä haksu 10, mutta sitten tuli englannin kielinen sähköpostivastaus ja minun piti laittaa joku availabecode ja laitoin sen sinne. mutta ongelmani on se että en ole kovinkaan hyvä näissä vierasperäisissä kielissä joten homma tyssäsi siihen. kaikki muu pitäisi olla kunnossa ,premium ja sponssaus mutta olisi hauska päästä loggaamaan, ja muutenkin kun on löytynyt mielenkiintoinen ja kiva harrastus..... :( ja neuvokaa??? T: Aloitttelija
UKK auttaa...

geo-sampo
Viestit: 107
Liittynyt: Ke 19.03.2008 19:31

Re: ID numero !!

Viesti Kirjoittaja geo-sampo » La 15.10.2011 21:57

Seq kirjoitti:
UKK auttaa...
eli täälltä ensialkuun ensiapua: http://www.geocache.fi/terms/faq.php
Kätkö päivässä pitää mielen apeana, -kaksi auttaa jo hiukan.

Geosohvi
Viestit: 6
Liittynyt: Ke 24.08.2011 19:39

Re: ID numero !!

Viesti Kirjoittaja Geosohvi » La 15.10.2011 23:24

Heissuli ????
Kåvin UKK:ssa mutta en saanyt ratkaistua tilannetta!!

Avatar
ansu75
Viestit: 241
Liittynyt: Ma 22.08.2011 21:43
Paikkakunta: Vihti

Re: ID numero !!

Viesti Kirjoittaja ansu75 » La 15.10.2011 23:30

Geocache.fi -sivustolla kerrottu geocaching.com -userID:ni on 9999999.
UserID:t saadaan kerättyä ainostaan kätköjen lokeista. Niinpä asiaan auttaa kun kätköilee ja loggaa kätköjä; yleensä jo vuorokauden sisällä ensimmäisestä loggauksesta userID -tieto päivittyy oikeaksi.

Geosohvi

Viestit: 2
Löytänyt: 0 <--

olisiko tuossa syy?
~Don't worry, be happy!~

Avatar
taaru
Viestit: 166
Liittynyt: To 21.12.2006 0:59
Paikkakunta: Nokia

Re: ID numero !!

Viesti Kirjoittaja taaru » Su 16.10.2011 2:12

Geosohvi kirjoitti:Heissan!!!kertokaa minulle miten saada tuo oma ID numeroni kuntoon kun nyt se on muotoa #999999999 jne..... olen lähettänyt erään tuttavani avustuksella viestiä haksu 10, mutta sitten tuli englannin kielinen sähköpostivastaus ja minun piti laittaa joku availabecode ja laitoin sen sinne. mutta ongelmani on se että en ole kovinkaan hyvä näissä vierasperäisissä kielissä joten homma tyssäsi siihen. kaikki muu pitäisi olla kunnossa ,premium ja sponssaus mutta olisi hauska päästä loggaamaan, ja muutenkin kun on löytynyt mielenkiintoinen ja kiva harrastus..... :( ja neuvokaa??? T: Aloitttelija
En nyt äkkiä keksinyt, miksi tuo ID numero on niin tärkeä, ja mikä tässä on todellinen ongelma. Mikäli haluaa logata kätköjä, niin siihen ei välttämättä tarvita premiumia eikä sponsorointia. Kätköthän logataan geocaching.com:ssa. Riittää, että on rekisteröitynyt sinne. Premiumilla saa lisäetuuksia sekä geocaching.com:ssa että geocache.fi:ssä. Sponsorointi koskettaa vain geocache.fi:tä.

Onkohan tässä nyt mennyt geocaching.com ja geocache.fi sekaisin? Haksu10 ylläpitää geocache.fi:tä, mutta hänelle ei kuulu laittaa henkilökohtaisia viestejä geocache.fi:hin liittyen. Hän ei myöskään mitenkään vastaa geocaching.comin toiminnasta. Et varmastikaan ole laittanut viestiä oikeaan osoitteeseen, jos olet tarkoittanut sen haksu10:lle tai geocache.fi:lle, sillä en jaksa uskoa, että geocache.fi:stä tulisi ohjeita englannin kielellä. Ohjeet geocache.fi:n yhteydenottoa varten: http://www.geocache.fi/terms/yhteys.php
Kell' onni on, se onnen kätkeköön.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kootut ohjeet”