Palapelimysteerit

Yleistä keskustelua kätköilystä

Re: Palapelimysteerit

ViestiKirjoittaja sutta » Pe 21.09.2018 15:20

Bacajo kirjoitti:Haa!
JyNun linkin palapelissä oli ohjeet, kuinka nuo pop-up-viestit saa esiin jälkeen päin. Olen luullut, että ne näkyy vain kerran, ja joskus jopa väsännyt palapelin uudelleen varmistaakseni koordinaatit. :roll:
Eli: Jigidi - ratkotut palapelit (Compeleted) - solve puzzle - view (älä aloita peliä uudelleen) - vihreä pause-nappula - vihreä puhekuplanappula - viesti tulee uudelleen esiin. :D

Ok, pitääpä pitää tämä mielessä. Koko goes jouluja olen koonnut moneen kertaan, jigsaw explorer taitaa olla saitti, enkä ole kertaakaan vielä saanut mitään naatin tynkää esiin. Mikähän kikka siihen mahtaisi toimia vai onko niissä kyse jostain ihan muusta oivalluksesta kun palapelin tekemisestä?
sutta [gc.com]

Löytänyt: 1878
Piilottanut: 4
Aloitti: 13.03.10 [8 v 11 kk 8 pv]

Re: Palapelimysteerit

ViestiKirjoittaja tsahkali » Pe 21.09.2018 21:20

Bacajo kirjoitti:Haa!
JyNun linkin palapelissä oli ohjeet, kuinka nuo pop-up-viestit saa esiin jälkeen päin. Olen luullut, että ne näkyy vain kerran, ja joskus jopa väsännyt palapelin uudelleen varmistaakseni koordinaatit. :roll:
Eli: Jigidi - ratkotut palapelit (Compeleted) - solve puzzle - view (älä aloita peliä uudelleen) - vihreä pause-nappula - vihreä puhekuplanappula - viesti tulee uudelleen esiin. :D

Pitipä sitten kokeilla.
Naatteja ei tullut mutta tällä ohjeella, kun oli ennen ratkomista kirjautunut, pop-uppi sitten ilmestyi!
tsahkali [gc.com]

Löytänyt: 1333
Piilottanut: 0
Aloitti: 05.03.15 [3 v 11 kk 16 pv]

Edellinen

Paluu Yleistä