Tilasto kuntakartta

Yleistä keskustelua kätköilystä
akkivi
Viestit: 73
Liittynyt: Ke 25.07.2012 12:08

Tilasto kuntakartta

Viesti Kirjoittaja akkivi » Su 06.08.2017 10:09

Tilastoissa kuntakartta, kun on punainen ja vihreä, ymmärrän tarkoituksen. Kun katson kätkötyypeittäin, on harmaa sekä oranssi väri. Harmaan ymmärrän, ei kätköä. Mutta tuo oranssi hiukan hämää.
Otan esimerkiksi kuntakartan MEGA:n osalta, näyttää ihan OK vihreänä ne MEGA-kunnat, joissa olen käynyt. Kunnat, joissa MEGA on ollut, mutta en ole käynyt: Turku, Tampere ja Muonio ovat oranssia ja Inari punainen.
Tradin kohdalla on helppo tulkita, kun on vain vihreätä ja muutaman kunnan kohdalla punainen. Tuo "ei mahdollinen" on mahdoton ymmärtää.

TeemuH
Viestit: 432
Liittynyt: To 10.07.2008 14:45
Paikkakunta: Lahti

Re: Tilasto kuntakartta

Viesti Kirjoittaja TeemuH » Su 06.08.2017 10:20


Avatar
satumh
Viestit: 56
Liittynyt: Ke 16.04.2014 21:57
Paikkakunta: Kokkola

Re: Tilasto kuntakartta

Viesti Kirjoittaja satumh » Su 06.08.2017 14:18

Oransseissa kunnissa Mega on ollut ja arkistoitu mutta et ole osallistunut. Kiilopään Megaa ei ole vielä arkistoitu joten siksi Inari näkyy kartalla punaisena koska et ole siihen osallistunut. Näin minä sen ainakin ymmärtäisin.

akkivi
Viestit: 73
Liittynyt: Ke 25.07.2012 12:08

Re: Tilasto kuntakartta

Viesti Kirjoittaja akkivi » Su 06.08.2017 23:28

satumh kirjoitti:Oransseissa kunnissa Mega on ollut ja arkistoitu mutta et ole osallistunut. Kiilopään Megaa ei ole vielä arkistoitu joten siksi Inari näkyy kartalla punaisena koska et ole siihen osallistunut. Näin minä sen ainakin ymmärtäisin.
Tuo kuulostaa lookiselta.

En kuitenkaan ymmärrä vieläkään, kun katson mystien kuntakarttaa. On vihreitä kuntia, myös punaisia. Ymmärrän harmaan, ei kätköjä, mutta mitä tarkoittaa oranssi, ei mahdollinen.

Neofytos
Viestit: 67
Liittynyt: Pe 09.03.2007 15:39

Re: Tilasto kuntakartta

Viesti Kirjoittaja Neofytos » Ma 07.08.2017 0:01

Oranssi tarkoittaa sitä että kunnassa on ollut mysteerikätkö/kätköjä mutta ne on arkistoitu eikä siellä ole tällä hetkellä enää aktiivisia mysteerikätköjä eikä siis sitä osin löydettävää. Harmaa tarkoittaa että siellä ei ole koskaan ollutkaan mysteeriä. tämä siis mysteerikartalla

Avatar
Pretty.Killswitch
Viestit: 425
Liittynyt: Ti 29.05.2012 10:01
Paikkakunta: Savo

Re: Tilasto kuntakartta

Viesti Kirjoittaja Pretty.Killswitch » Ma 07.08.2017 0:10

akkivi kirjoitti:
satumh kirjoitti:Oransseissa kunnissa Mega on ollut ja arkistoitu mutta et ole osallistunut. Kiilopään Megaa ei ole vielä arkistoitu joten siksi Inari näkyy kartalla punaisena koska et ole siihen osallistunut. Näin minä sen ainakin ymmärtäisin.
Tuo kuulostaa lookiselta.

En kuitenkaan ymmärrä vieläkään, kun katson mystien kuntakarttaa. On vihreitä kuntia, myös punaisia. Ymmärrän harmaan, ei kätköjä, mutta mitä tarkoittaa oranssi, ei mahdollinen.
Saattaa olla jopa ihan niin kuin tuolla ohjeissa lukee: kunnassa on (ollut) mystejä/multeja/megoja/lettereitä/wherigoita/miittejä/jne, mutta ne kaikki on arkistoitu, etkä ole hakenut niitä, eikä kukaan ole tehnyt vielä uusia.
X

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”