Kätkötysapua oppilaitokselle

Yleistä keskustelua kätköilystä
MiniJarva
Viestit: 87
Liittynyt: Ma 26.08.2013 9:14

Kätkötysapua oppilaitokselle

Viesti Kirjoittaja MiniJarva » Ke 06.04.2016 14:01

Moro,

Työpaikkani kouluttaa kaikenlaista ja yhtenä koulutettavana ryhmänä on suomen kieli. Ryhmäytymisessä ja alun kielikylvyssä käytetään useasti toiminnallisia harjoituksia ja itse olen vienyt ryhmän kerran kätköilemään. Päivä oli menestys, peruskommunikointia opittiin kirosanoista lähtien. No oikeastihan se oli tyhmä idea viedä jästejä muiden purkeille, mutta ehjäksi ne kaikki jäi. Nyt tuntuu että geokätköilystä saisi kertoa vähän sinne ja tänne, ja seuraavana yhteisenä tapahtumana saattaa ollakin lajin esittely talolle.

Lähtiskö joku paikallisista tekemään apuna tohon Töröstinmäelle, museokortteliin tai läheisyyteen hyvän multin/trailin/myssen?
Lisätään että siis Kouvolassa.

Pari ideaa on jo, mysse joku helppo Suomeen tutustuttava, trailissa tutustuttaisiin kotimaan mettään ja maalajeihin. Tradi on vähän vaikea tänne, nähtävää kun ei paljoa ole.

Itse en ole koskaan tehnyt kätköä, joten tartis ihan vaan taustatukea ja ohjaamista.

MiniJarva
Viimeksi muokannut MiniJarva, Ke 06.04.2016 15:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Maitomies
Viestit: 645
Liittynyt: To 17.11.2011 21:13
Paikkakunta: Hattula
Viesti:

Re: Kätkötysapua oppilaitokselle

Viesti Kirjoittaja Maitomies » Ke 06.04.2016 14:45

MiniJarva kirjoitti:... paikallisista tekemään apuna tohon Töröstinmäelle tai läheisyyteen
missähän on Töröstinmäki ? :D
- Maitomies -
Onnellinen ihminen kulkee usein vakaasti polkua, jota tuhat onnetonta väittää vääräksi.
https://maitomies.wordpress.com
https://www.facebook.com/geo.maitomies

MiniJarva
Viestit: 87
Liittynyt: Ma 26.08.2013 9:14

Re: Kätkötysapua oppilaitokselle

Viesti Kirjoittaja MiniJarva » Ke 06.04.2016 15:12

Maitomies kirjoitti:
MiniJarva kirjoitti:... paikallisista tekemään apuna tohon Töröstinmäelle tai läheisyyteen
missähän on Töröstinmäki ? :D
Täällä Kouvolassa :) Paikalliset tietää.

villesamuel
Viestit: 135
Liittynyt: Su 23.08.2015 18:39
Paikkakunta: Rauma

Re: Kätkötysapua oppilaitokselle

Viesti Kirjoittaja villesamuel » Ke 06.04.2016 15:42

Voi pahus aina nämä apua tsrvitsevat ovat niin kaukana. Mielellään olisin auttanut :roll:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”