Uudet Garminin vapaa-ajan kartat?

Yleistä keskustelua kätköilystä
VHI
Viestit: 461
Liittynyt: Ke 15.08.2007 14:28
Paikkakunta: Savonlinna

Uudet Garminin vapaa-ajan kartat?

Viesti Kirjoittaja VHI » La 03.05.2008 17:24

Kuulin tänään retkitarvikekaupassa, että kesäkuussa olisi tulossa Garminin uudet vapaa-ajan kartat. Garminin nykyiseen tapaan kartat on lukittu ja tarvitsevat sen 25-merkkiä pitkän avainkoodin auetakseen. Myyjällä ei kuitenkaan ollut tietoa onko kartat esim. gepsin unit-id:n mukaan lukittu toimivaksi vain yhdessä gepsissä kuten ei siitäkään mikä on karttojen hinta. Epäili hinnan olevan edellisiä korkeampi - yllätysyllätys... Olisiko kellään parempaa tietoa näistä jutuista?
There's always a cache somewhere

NMS68
Viestit: 308
Liittynyt: Ti 18.12.2007 23:25

Re: Uudet Garminin vapaa-ajan kartat?

Viesti Kirjoittaja NMS68 » La 03.05.2008 17:35

VHI kirjoitti:Kuulin tänään retkitarvikekaupassa, että kesäkuussa olisi tulossa Garminin uudet vapaa-ajan kartat. Garminin nykyiseen tapaan kartat on lukittu ja tarvitsevat sen 25-merkkiä pitkän avainkoodin auetakseen. Myyjällä ei kuitenkaan ollut tietoa onko kartat esim. gepsin unit-id:n mukaan lukittu toimivaksi vain yhdessä gepsissä kuten ei siitäkään mikä on karttojen hinta. Epäili hinnan olevan edellisiä korkeampi - yllätysyllätys... Olisiko kellään parempaa tietoa näistä jutuista?
Julkaisuajat uskoo, ken tahtoo. Kun olin ostamassa laitetta joulun alla, niitä lupailtiin vuodenvaihteen jälkeen. Jossain Retki-lehden numerossa on tosin jo ehditty vertailla uusia karttoja muihin, joten kaipa ne ovat tosiaan tulossa.

Jossain vaiheessa kyselin noista kartoista ja kuulemma hinta olisi n. 200 euroa/alue. Minulle väitettiin myös, että lukitus tiettyyn laitteeseen olisi käytössä. Mutta mistäpä sitä tietää ennen kuin kartat ovat myynnissä.

VHI
Viestit: 461
Liittynyt: Ke 15.08.2007 14:28
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Uudet Garminin vapaa-ajan kartat?

Viesti Kirjoittaja VHI » La 03.05.2008 17:37

NMS68 kirjoitti:Jossain vaiheessa kyselin noista kartoista ja kuulemma hinta olisi n. 200 euroa/alue. Minulle väitettiin myös, että lukitus tiettyyn laitteeseen olisi käytössä. Mutta mistäpä sitä tietää ennen kuin kartat ovat myynnissä.
Jessus, tuolla hinnalla taidan tulla oikein hyvin toimeen entisillä kartoilla... :mrgreen:
There's always a cache somewhere

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”