Löydön kriteeri

Yleistä keskustelua kätköilystä
kukkeli11
Viestit: 34
Liittynyt: Pe 19.09.2014 20:59
Paikkakunta: Kokkola

Re: Löydön kriteeri

Viesti Kirjoittaja kukkeli11 » To 03.11.2016 9:18

Järjetöntä touhua, mun periaatteisiin kuuluu että arkistoituja kätköä ei ole enää tarkoitettu haettaviksi vaikkakin niitä pari itsekin olen hakenut. Olen sitten kerännyt purkit talteen, sillä arkistoitu purkki on heitteille jätetty, eli siis roska eikä kuulu maastoon.

Tämä ei ehkä aivan kuulu otsikon aiheeseen, mutta liittyy pariin viimeiseen kommenttiin...

Pahoittakaa mielenne tästä ihan rauhassa, mutta en vain ymmärrä mikä ihmeen hinku niitä arkistoituja on hakea, kun ihan elossa oleviakin riittää ihan tarpeeksi?

finnranger
Viestit: 621
Liittynyt: Ke 30.07.2008 14:43

Re: Löydön kriteeri

Viesti Kirjoittaja finnranger » To 03.11.2016 9:52

kukkeli11 kirjoitti:Pahoittakaa mielenne tästä ihan rauhassa, mutta en vain ymmärrä mikä ihmeen hinku niitä arkistoituja on hakea, kun ihan elossa oleviakin riittää ihan tarpeeksi?
Enpä muista olenko logannut muuta kuin yhden arkistoidun ja sekin arkistoitiin löydön ja loggauksen välillä.

Mutta kun syitä kyselit niin vaikkapa siksi että kätkö on hyvä ja/tai se on hienolla paikalla. Ja kun kätkön on käynyt hakemassa niin miksipä sitä ei loggaisikin?

Elossa olevia ei ole lainkaan tarpeeksi sitten kun on harrastanut pitempään, ei ainakaan lähimailla (alle tunnin ajomatkan päässä).

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”