Suomi24

Yleistä keskustelua kätköilystä
Jusu
Viestit: 151
Liittynyt: To 08.02.2007 9:04

Suomi24

Viesti Kirjoittaja Jusu » Ke 16.04.2008 14:11

Suomi24:n Geokätköily-keskustelupalstalla on välillä ihan asiallisiakin kysymyksiä, mutta vähemmän vastauksia. Mitäs meinaatte, tarttisko sinnekin ruveta vastailemaan?

Itse en ole tuonne tainnut kirjoitella kuin kerran. Yritän muutenkin olla vastaamatta itselleni vieraita laitteita tai softia koskeviin kysymyksiin, vaikka voisinkin arvailla mistä milloinkin on kysymys. Ei oiken ole aikaa foorumeilla roikkumiseen. :)

Avatar
Haaskalintu
Viestit: 950
Liittynyt: Pe 26.01.2007 15:06
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi24

Viesti Kirjoittaja Haaskalintu » Ke 16.04.2008 15:21

Hyvin monet keskustelupalstat ovat täynnä tarpeetonta väittelyä, teiniangstia ja sitä itseään. Tämä sekä groundspeakin vastaava on piristävä poikkeus. Vaikka täällä ollaan usein eri mieltäkin niin toista kunnioitetaan ja alatyyliin ei sorruta käytännössä koskaan.

Kävin joskus kerran aikaisemminkin kääntymässä tuolla otsikon mukaisella saitilla, niin tein tänäänkin. En tiedä olisiko pitänyt itkeä vai nauraa: "otin kätköstä kolikoita - voiko niillä maksaa kaupassa?" :cry:

Tuonne voi kirjoitella täysin anonyymisti ja rekisteröitymättä, joten se selittää varmaankin suuren osan asennevammaisesta ja keskenkasvuisesta kohinasta.

Jos joku siellä jaksaa käydä vastaamassa niihin harvoihin asiallisiin kysymyksiin niin toki nostan hattua! Toki olen myös sitä mieltä, että geokätköilystä oikeasti kiinnostuneet ihmiset kyllä löytävät tiensä tänne.

Jos tästä kirjoituksesta ottaisi ylemmyydentunteen pois niin eipä siitä paljon jäisi.
Onko muuten nimesi jo täällä?

Avatar
karppa63
Viestit: 168
Liittynyt: Ti 28.08.2007 12:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi24

Viesti Kirjoittaja karppa63 » Ke 16.04.2008 16:00

Kävin myös lukemassa viestejä kyseiseltä sivulta. En jaksa ymmärtää kuinka joku viitsii käyttää aikaansa noin tyhjänpäiväisten kommenttien kirjoittamiseen, ei älyn häivähdystäkään monissakaan keskustelusäikeissä.
Haaskalinnun kanssa samaa mieltä ; asiasta kiinnostuneet varmaan löytävät oikeat sivut netistä jos osaavat tuonne Suomi 24 sivuillekin itsensä löytää. Näiltä "omilta" sivuiltamme saa varmasti parhaat neuvot ja löytää varmimmin asiaa tuntevat harrastajat. Itse en lähtisi tämän laajemmalle neuvoja jakelemaan koska se lienee loputon suo.

Avatar
sparris
Viestit: 100
Liittynyt: Ti 02.01.2007 15:01
Paikkakunta: Vääksy

Re: Suomi24

Viesti Kirjoittaja sparris » Ke 16.04.2008 16:12

Muutaman kerran on tullut eksyttyä tuonne Suomi24 keskustelupalstalle ja lähinnä on jäänyt sellainen vaikutelma, että kyseessä on suuri virtuaalinen avohoitola mielenterveyspotilaille. Asiallista keskustelua on melko turha hakea.

Olisin kyllä visusti sitä mieltä, että ei maksa vaivaa lähteä vastailemaan tuonne. Jos joku on oikeasti kiinnostunut kätköilystä, niin hän kyllä löytää tiensä pelipaikoille omin avuin. Ja jos ei löydä, niin ehkä parempi niin :evil:

VHI
Viestit: 461
Liittynyt: Ke 15.08.2007 14:28
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Suomi24

Viesti Kirjoittaja VHI » Ke 16.04.2008 16:20

sparris kirjoitti:Muutaman kerran on tullut eksyttyä tuonne Suomi24 keskustelupalstalle ja lähinnä on jäänyt sellainen vaikutelma, että kyseessä on suuri virtuaalinen avohoitola mielenterveyspotilaille. Asiallista keskustelua on melko turha hakea.
Samaan suuntaan näyttää olevan menossa myös sfnetin news-ryhmät. Kyllä nämä kunnolla moderoidut "suljetut" forumit ovat niitä harvoja ellei ainoita järkevällä pohjalla toimivia keskusteluryhmiä.
There's always a cache somewhere

jakari65
Viestit: 127
Liittynyt: To 30.08.2007 18:25
Paikkakunta: Lapua

Re: Suomi24

Viesti Kirjoittaja jakari65 » Ke 16.04.2008 16:53

Kuka tollasille palstoille todellisista kätköilijöistä viittii edes kirjoittaa jotain,
sillä nuo palstat ovat niitä, joissa isien ja äitien pikku perkeleet pörräävät,
ja kirjoittelevat kaikkea mitä sylki suuhun tuo, ja jotka eivät tiedä asiasta
yhtään mitään.

Mun mielestä ainut oikea paikka tätä harrastusta koskeviin ilmoituksiin on
tämä palsta... Ite en edes viitti vaivautua meneen moiselle foorumille, koska
siellä ei kuitenkaan mitään järkevää ole.

Avatar
el2
Viestit: 334
Liittynyt: To 28.06.2007 17:32
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Suomi24

Viesti Kirjoittaja el2 » Ke 16.04.2008 17:21

Kuten monet minua aiemmin ovat asiasta maininneet niin suolla 24 puolella ei saa kuin rakkoja sormenpäihin ja verenpaineen koholle, kun yrittää jotain asiallista tekstiä saada läpi niille pikkuriiviöille jotka siellä roikkuvat päivästä toiseen. Jos joku jaksaa sinne kirjoitella vastauksia niin hatun nosto. Asiasta aidosti kiinnostuneet varmasti löytävät nämä sivut nopeasti.

Hemmetti kun huomaa itsessä rasistisia piirteitä yleistäen kaikki suomi24 kayttäjät samaan kastiin, tämä ei suinkaan ole normaalia minua, joten nyt minun on parempi lopettaa tästä aiheesta.

Pertsa25
Viestit: 63
Liittynyt: To 21.12.2006 19:18
Paikkakunta: Lahti

Re: Suomi24

Viesti Kirjoittaja Pertsa25 » Ke 16.04.2008 17:27

eilolma kirjoitti:Kuten monet minua aiemmin ovat asiasta maininneet niin suolla 24 puolella ei saa kuin rakkoja sormenpäihin ja verenpaineen koholle, kun yrittää jotain asiallista tekstiä saada läpi niille pikkuriiviöille jotka siellä roikkuvat päivästä toiseen. Jos joku jaksaa sinne kirjoitella vastauksia niin hatun nosto. Asiasta aidosti kiinnostuneet varmasti löytävät nämä sivut nopeasti.

Hemmetti kun huomaa itsessä rasistisia piirteitä yleistäen kaikki suomi24 kayttäjät samaan kastiin, tämä ei suinkaan ole normaalia minua, joten nyt minun on parempi lopettaa tästä aiheesta.
Yhdyn edelliseen mielipiteeseen täysin.
Joskun itsekin tuolla 24:sen puolella osallistuneena niin hermot vain meni kun yritti jotain asiaa saada aikaan. Kätköilystä ei mutta jostain muusta.
Jos siitä ei tule mitään, niin sitten siitä ei tule mitään, joten ihan sama!

Avatar
team_rmma
Viestit: 191
Liittynyt: Ma 23.07.2007 19:53
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Suomi24

Viesti Kirjoittaja team_rmma » Ke 16.04.2008 17:36

Jos jotain on pakko tuonne vastata niin ehkä korkeintaan linkki jollekin kätköilysivustolle (tais ollakin jo laitettu). Keskustelusta ei usein tule mitään hirvittävän "spämmimäärän" takia.
Kuva

Avatar
jupilli
Viestit: 235
Liittynyt: Pe 05.01.2007 14:04
Paikkakunta: Tikkakoski

Re: Suomi24

Viesti Kirjoittaja jupilli » Ke 16.04.2008 18:34

Joo, enpä luule että kukaan jaksaa alkaa vastailemaan tuolla tasolla kulkevaan "keskusteluun" !!
Jos joku jaksaa linkkejä lisäillä on mielestäni syytä aina myös huomauttaa että tarvitaan rekisteröityminen.

Toisaalta palstojahan pitäisi kyllä jotenkin seurata jotta tuon Cha_Amin kaltaiset tapaukset tulisi hoidettua yhtä mallikkaasti tulevaisuudessakin.
Terveisin Kätköilyvaari !!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”