Onhan noi Jigidit ihan oikeesti tosi tylsiä, vähän samaa settii ku karseet googletus mysset.
Aikoinaan eräs viisas mies sanoi..."pysy vihreissä niin susta tykätään"....mitä lie tarkoitti

Noh, avautuminen oli niin selvä, että en viitsinyt kirjoittaa mitään - kunnes itse sen "tunnustit"Koplakopo kirjoitti: ↑La 23.05.2020 22:50Hauskaa miten tää "avautuminen" saanut kansan liikkeelle....Ehkäpä se oliskin sen idea
Onhan noi Jigidit ihan oikeesti tosi tylsiä, vähän samaa settii ku karseet googletus mysset.
Aikoinaan eräs viisas mies sanoi..."pysy vihreissä niin susta tykätään"....mitä lie tarkoitti

) vois kieltää. Ne vasta tylsiä ovatkin. Miiteissäkin tärkeintä tuntuu olevan myssejen ratkonta - yks paukuttelee henkseleitä "sain sen ratkaistua", toinen on korva torvella että sais kytsittyä ratkaisuja (tai riittäviä spoilauksia ratkaisusta / purkin paikasta), kolmas nauraa partaansa kun ns. kukaan ei saa ratkottua hänen mysseään, neljäs julistaa suureen ääneen kuinka palapelit / googlemysset ei ole oikeita myssejä jne jne. Ja kyllä. Kaiken tämän(kin) kuullut. Nousee näppylöitä, jos menee liian lähelle näitä guruja
 ) vois kieltää. Ne vasta tylsiä ovatkin. Miiteissäkin tärkeintä tuntuu olevan myssejen ratkonta - yks paukuttelee henkseleitä "sain sen ratkaistua", toinen on korva torvella että sais kytsittyä ratkaisuja (tai riittäviä spoilauksia ratkaisusta / purkin paikasta), kolmas nauraa partaansa kun ns. kukaan ei saa ratkottua hänen mysseään, neljäs julistaa suureen ääneen kuinka palapelit / googlemysset ei ole oikeita myssejä jne jne. Ja kyllä. Kaiken tämän(kin) kuullut. Nousee näppylöitä, jos menee liian lähelle näitä guruja   

Toisessa universumissa, jossa ollaan molemmat sinkkuja niin lähdin jo kosimaan sua! Erittäin hyvin sanottu siellä kulpakon toisella puolella.Kulpakko kirjoitti: ↑Su 24.05.2020 9:04
Noh, avautuminen oli niin selvä, että en viitsinyt kirjoittaa mitään - kunnes itse sen "tunnustit"
[paljon peukutettavaa] + Mä henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että kaikki mysteerit (lukuunottamatta palapelimyssejä) vois kieltää. Ne vasta tylsiä ovatkin. + [paljon peukutettavaa] + Vielä kun niihin sais oman ikonin, niin ei tars kattella sitä typerää kysymysmerkkiä
t. tiimin naispuoleinen
 Jatketaan toisaalla hiekkalaatikolla. [/muokkaus]
 Jatketaan toisaalla hiekkalaatikolla. [/muokkaus] 

Jigidit on kivoja, koska tykkään tehdä palapelejä samalla, kun kuuntelen televisiota. Kissat ja tilanpuute haittaa tavallisten tekemistä ja näissä on kiva muukin pointti tehdä kuva. Kun en hunttaile, niin kiire ei ole ja onpa nyt 494 ratkaistua mysseä pitkin Suomea odottamassa tourneeta.
  Jigidit on kivoja, koska tykkään tehdä palapelejä samalla, kun kuuntelen televisiota. Kissat ja tilanpuute haittaa tavallisten tekemistä ja näissä on kiva muukin pointti tehdä kuva. Kun en hunttaile, niin kiire ei ole ja onpa nyt 494 ratkaistua mysseä pitkin Suomea odottamassa tourneeta. - ihan metsässä
   - ihan metsässäParhaita mitä olen nähnyt olivat kopon puzzle goes crazyissa oli se että joku oli ratkonut sen kahdessa sekunnissa.Kumpe kirjoitti: ↑Ke 03.06.2020 21:36Olenkin aina ihmetellyt, että miten jotkut FTF-huntterit ovat hetkessä ratkaisseet semmoisen palapelin jota itse olen väkertänyt tuntikausia. Mutta toisille on tärkeää eräällä lailla huijata näissä ja juosta purkille että varmasti saisi sen kahdennentuhannen FTFänsä.
Jää siten aloittelevat huntterit mopen osille väkertämään niiden palapeliensa kanssa.
Mielestäni FTF-huntti pitäisi tehdä "luomuna" oli tyyppi mikä hyvänsä, niin siinä olisi järkeä.
 ja sellaisen ratkeamisen jälkeen fiilis onkin taas ihan eri
  ja sellaisen ratkeamisen jälkeen fiilis onkin taas ihan eri  

Semmoinen, josta kuulin juuri kun se lakkasi toimimasta.

. Ja kaikki vielä just, kun olin tämän solverin löytänyt
 . Ja kaikki vielä just, kun olin tämän solverin löytänyt