Parhaat kätköt 2010 - äänestys

Ylläpidon tiedoituksia ja höpötystä sivustoa koskien
Avatar
tuomasnu
Viestit: 70
Liittynyt: La 15.05.2010 9:38
Paikkakunta: Vantaa

Re: Parhaat kätköt 2010 - äänestys

Viesti Kirjoittaja tuomasnu » Ke 21.12.2011 14:59

arisoft kirjoitti: Joka kierroksella jäisi vain 10% eniten ääniä saaneista jäljelle joista sitten äänestettäisiin uusi kierros kunnes vain yksi kätkö jää jäljelle. Vähän pressanvaalin tapaan siis :lol:
...nyt taidat olla kyllä erehtynyt viihdeohjelmasta. Eikös tuo ollut Talent Suomi tai Idols... :lol: :lol: :lol:
- eilen minulla oli jokin ajatus, mutta unohdin sen jo...

Avatar
LQ
Viestit: 470
Liittynyt: To 11.01.2007 12:33

Re: Parhaat kätköt 2010 - äänestys

Viesti Kirjoittaja LQ » Ke 08.01.2014 9:05

Tänäkin vuonna taisi olla äänestys, mutta aika heikosti sitä on mainostettu. En huomannut etusivulla mitään mainintaa ja tämä ketju osu ensimmäisenä hakuun, kun hakemalla hain täältä "haitallisen" puolelta.
Piilotettu: 12 Löydetty: noin 2000 +/- 1000, en minä tarkkaan tiedä...

Tilhet
Viestit: 741
Liittynyt: Ma 05.10.2009 21:29

Re: Parhaat kätköt 2013 - äänestys

Viesti Kirjoittaja Tilhet » Ke 08.01.2014 9:19

LQ kirjoitti:Tänäkin vuonna taisi olla äänestys, mutta aika heikosti sitä on mainostettu. En huomannut etusivulla mitään mainintaa ja tämä ketju osu ensimmäisenä hakuun, kun hakemalla hain täältä "haitallisen" puolelta.
Hakeva hakee, etsivä löytää. :mrgreen:

ATT02
Viestit: 48
Liittynyt: Ke 20.08.2008 13:21

Re: Parhaat kätköt 2010 - äänestys

Viesti Kirjoittaja ATT02 » Ke 08.01.2014 9:35

Geocache.fi etusivua tarkastelemalla saattaa löytyä ratkaisu tähän ongelmaan - se on se suurin yksittäinen kuvio sivun yläosassa :!: :lol:

Avatar
taaru
Viestit: 166
Liittynyt: To 21.12.2006 0:59
Paikkakunta: Nokia

Re: Parhaat kätköt 2010 - äänestys

Viesti Kirjoittaja taaru » Ke 08.01.2014 10:17

LQ kirjoitti:Tänäkin vuonna taisi olla äänestys, mutta aika heikosti sitä on mainostettu. En huomannut etusivulla mitään mainintaa ja tämä ketju osu ensimmäisenä hakuun, kun hakemalla hain täältä "haitallisen" puolelta.
http://www.geocache.fi/images/vote/vote_now_2013.png

Tuollainen banneri ilmestyi siis heti vuodenvaihteen jälkeen etusivulle. Sitä klikkaamalla (sieltä etusivulta) pääsee suoraan äänestykseen.
Kell' onni on, se onnen kätkeköön.

Avatar
LQ
Viestit: 470
Liittynyt: To 11.01.2007 12:33

Re: Parhaat kätköt 2010 - äänestys

Viesti Kirjoittaja LQ » Ke 08.01.2014 10:54

taaru kirjoitti:
LQ kirjoitti:Tänäkin vuonna taisi olla äänestys, mutta aika heikosti sitä on mainostettu. En huomannut etusivulla mitään mainintaa ja tämä ketju osu ensimmäisenä hakuun, kun hakemalla hain täältä "haitallisen" puolelta.
http://www.geocache.fi/images/vote/vote_now_2013.png

Tuollainen banneri ilmestyi siis heti vuodenvaihteen jälkeen etusivulle. Sitä klikkaamalla (sieltä etusivulta) pääsee suoraan äänestykseen.
Ei se mitenkään uutuus ole, että D1 jemmat on niitä pahimpia ja että olen puusilmä.
Piilotettu: 12 Löydetty: noin 2000 +/- 1000, en minä tarkkaan tiedä...

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Parhaat kätköt 2010 - äänestys

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ke 08.01.2014 14:17

LQ kirjoitti:
taaru kirjoitti:
LQ kirjoitti:Tänäkin vuonna taisi olla äänestys, mutta aika heikosti sitä on mainostettu. En huomannut etusivulla mitään mainintaa ja tämä ketju osu ensimmäisenä hakuun, kun hakemalla hain täältä "haitallisen" puolelta.
http://www.geocache.fi/images/vote/vote_now_2013.png

Tuollainen banneri ilmestyi siis heti vuodenvaihteen jälkeen etusivulle. Sitä klikkaamalla (sieltä etusivulta) pääsee suoraan äänestykseen.
Ei se mitenkään uutuus ole, että D1 jemmat on niitä pahimpia ja että olen puusilmä.
Etusivun bannerin lisäksi olen asiasta viestinyt facebookissa, ja eilen laitoin sähköpostitiedotteen kaikille jotka ovat sallineet sivuston yleiset tiedotteet.

Laitoin nyt myös uutisiin maininnan asiasta ja mietin, laitanko viikonlopuksi vielä kaikilla sivuilla näkyvän huomautuspalkin.

Pyrkimys on kova ettei kukaan voisi sanoa, ettei huomannut asiaa, mutta tosiasia on ettei ole kaikkia tavoittavaa tapaa viestiä jostain asiasta muutoin kuin niin järkyttävän näkyvillä tavoilla että ne suurinta osaa käyttäjistä jo ärsyttävät laajasti... ja silti, joku aina onnistuu olemaan huomaamatta asian :(
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Koivula5
Viestit: 124
Liittynyt: Ti 11.05.2010 14:34

Re: Parhaat kätköt 2010 - äänestys

Viesti Kirjoittaja Koivula5 » Ke 08.01.2014 16:25

Äänestetty. Kyllä oli tässäkin useita vaihtoehtoja! Hauska samalla muistella noilla kätköillä käyntejä!
Ensin ajattelin, että hirveä työ ruveta käymään läpi kätköjä ja katsoa, koska ne on julkaistu. Mutta mitä vielä! Haksullahan on antaa lista valmiina! Kiitos!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ylläpidon tiedotteet”