Mistä pikku rasia, johon saa riippulukon?

Kätköilyyn liittyvää apua laskukaavasta kompassin käyttöön
kätkökävelijä
Viestit: 32
Liittynyt: Ke 30.09.2015 16:44

Mistä pikku rasia, johon saa riippulukon?

Viesti Kirjoittaja kätkökävelijä » Ti 02.02.2016 12:20

Hei!

Pikkuruisia riippulukkojahan saa puoli-ilmaiseksi esim. Kiinasta. Mutta mistäköhän saisi pikkuisia, kätköksi sopivia rasioita, joissa on paikka eli "reikelit" riippulukolle? Vai saako mistään, ainkaan kohtuuhintaan? Olen yrittänyt googlella löytää, mutta huonolla menestyksellä.

Kiitos kovasti avusta!

T. nimim. ikävät kätköt mielessä ;-)

villesamuel
Viestit: 135
Liittynyt: Su 23.08.2015 18:39
Paikkakunta: Rauma

Re: Mistä pikku rasia, johon saa riippulukon?

Viesti Kirjoittaja villesamuel » Ti 02.02.2016 19:13

Itse samanlaista harkinnut joskus.. Huutonet, tori.fi ( hävyttömät hinnat ) mutta ehkä paras paikka olisi kirpputori. :) saisit halvalla ja ehkäpä persoonallisen näköisenkin :D

kätkökävelijä
Viestit: 32
Liittynyt: Ke 30.09.2015 16:44

Re: Mistä pikku rasia, johon saa riippulukon?

Viesti Kirjoittaja kätkökävelijä » Ti 02.02.2016 19:30

Kiitos ja totta, kirpparilta varmaan löytyisi, kun vain saisi aikaiseksi lähteä etsimään...

Nyt itse asiassa löysin kiinan kaupasta jotain hieman hakemani kaltaista. Hinta oli ainakin halpa, joten tilasin yhden kokeeksi... Raportoin, jos osoittautui hyväksi ostokseksi!

villesamuel
Viestit: 135
Liittynyt: Su 23.08.2015 18:39
Paikkakunta: Rauma

Re: Mistä pikku rasia, johon saa riippulukon?

Viesti Kirjoittaja villesamuel » Ti 02.02.2016 19:34

kätkökävelijä kirjoitti:Kiitos ja totta, kirpparilta varmaan löytyisi, kun vain saisi aikaiseksi lähteä etsimään...

Nyt itse asiassa löysin kiinan kaupasta jotain hieman hakemani kaltaista. Hinta oli ainakin halpa, joten tilasin yhden kokeeksi... Raportoin, jos osoittautui hyväksi ostokseksi!
Okei, Kiinasta kun tilailee saa kuukauden päiviä odotella.. :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muuta apua”