Tuli pyyntö paikallislehdeltä tehdä haastattelu/juttu geokätköilystä. Keskiviikoksi sovittiin reffit toimittajan kanssa. Olen aika paljon aiheeseen liityviä juttuja lukenut netistä ja lehdistä ja aina pohtinut että miten se juttu kannattaa toimittajille esittää jotta ne sen oikein ymmärtäisivät. Joskus on tullut vastaan sellaista soopaa että epäilen, onko joku kätköilijä todella voinut tuollaista "faktaa" kertoa.
Ennen kuin lähden nyt sitten spoilaamaan kätköjä lehtikuviin (yritän varoa tätä!) ja kertomaan nykyaikaisesta aarteenetsinnästä (
 ), kysyisin vielä, onko vinkkejä mitä ehdottomasti kannattaa mainita ja mitä ehdottomasti EI SAA mainita. Tarkoitus on tosiaan vaan kertoa, mistä tässä on kyse ja varmaan sitten vähän omasta aktiivisuudesta ja innostuksesta ja esitellä pari kätköä spoilaamatta niitä kuvissa sen enempää.
 ), kysyisin vielä, onko vinkkejä mitä ehdottomasti kannattaa mainita ja mitä ehdottomasti EI SAA mainita. Tarkoitus on tosiaan vaan kertoa, mistä tässä on kyse ja varmaan sitten vähän omasta aktiivisuudesta ja innostuksesta ja esitellä pari kätköä spoilaamatta niitä kuvissa sen enempää.

Kyllä minä itse henkilökohtaisesti olen harrastunut tuota mainittua tyyliä jo 40 vuotta...tosin jo nyt hidastuvalla vauhdilla. Kiva että se on tullut taas muotiin
 Kyllä minä itse henkilökohtaisesti olen harrastunut tuota mainittua tyyliä jo 40 vuotta...tosin jo nyt hidastuvalla vauhdilla. Kiva että se on tullut taas muotiin  . Ajattelin lähteä "Morning Coffeen" jälkeen "polkukävelemään / -konttaamaan"!
 . Ajattelin lähteä "Morning Coffeen" jälkeen "polkukävelemään / -konttaamaan"!  Jos autolla menee metsätietä niin onko se sit "polkuautoilua"
 Jos autolla menee metsätietä niin onko se sit "polkuautoilua"