Ilmaiset kartat gepsiin

Apua Kätködatatiedostoihin (esim. GPX), karttoihin ja muuhun materiaaliin liittyen
tinsku
Viestit: 19
Liittynyt: La 10.01.2009 21:13

Re: Ilmaiset kartat gepsiin

Viesti Kirjoittaja tinsku » La 28.07.2012 17:40

tinsku kirjoitti:
pr1 kirjoitti:
pailakka kirjoitti:MML kun noita aineistoja avasi vapaaseen käyttöön niin tuli ne nyt sitten käänettyä garmininkin ymmärtämään muotoon, löytyypi osoitteesta http://kartat.hylly.org/
No eipä tää nyt mulla onnistunutkaan :cry: . Tein niinkuin piti? Latasin, sioitin garmin kansioon, muutin jopa nimenkin GMAPSUPP.IMG:ksi Mutta karttaa ei löydy kun yritän vaihtaa karttaa Asetukset/kartta/valitse kartta/ ??? :? Mikä mättää?
Mulla kävi ihan samoin. Latasin kartan Oregoniin ja tein ihan samat toimenpiteet. Karttaa ei kuitenkaan löydy. Jospa täällä joku ystävällisesti neuvois, missä mahtoi mennä vikaan??

Tarkistinkin nyt vasta tiedoston koon ja huomasin, että ei jostain syystä ollu illalla latautunu koneelle kokonaan. Latasinpa uudelleen ja nyt ainakin näyttäs olevan oikean kokonen (1 436 973 897 tavua). Mulla on käyttämätön kännykän kortti ja tein sinne Garmin nimisen kansion, johon sitten kopioin karttatiedoston ja muutin nimenkin. Laitoin kortin gepsiin, mutta karttaa ei vain edelleenkään löydy :evil: Lisäsin tiedoston nimeen sen .img päätteen, joten on siis kokeiltu sillä ja ilman. Nyt en kyllä tajua, mitä teen väärin?? :? Onkohan mulla gepsin asetuksissa jotain väärää? Help! Gepsi on Oregon 300, eikä mulla tietystikkään taida olla enää ohjekirjaa tallella (tai ainakaan tähän hätään sitä ei löydy).
Viimeksi muokannut tinsku, La 28.07.2012 17:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
jazzaplot
Viestit: 98
Liittynyt: To 28.06.2012 19:46
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Ilmaiset kartat gepsiin

Viesti Kirjoittaja jazzaplot » La 28.07.2012 17:42

karppa63 kirjoitti:
pr1 kirjoitti:
pailakka kirjoitti:MML kun noita aineistoja avasi vapaaseen käyttöön niin tuli ne nyt sitten käänettyä garmininkin ymmärtämään muotoon, löytyypi osoitteesta http://kartat.hylly.org/
No eipä tää nyt mulla onnistunutkaan :cry: . Tein niinkuin piti? Latasin, sioitin garmin kansioon, muutin jopa nimenkin GMAPSUPP.IMG:ksi Mutta karttaa ei löydy kun yritän vaihtaa karttaa Asetukset/kartta/valitse kartta/ ??? :? Mikä mättää?
Jos Dakotaan voi asentaa muistikortin niin ostappa vaikka 2 gigan kortti ja tee sinne Garmin niminen kansio. Sen jälkeen vaan lataat sen karttatiedoston ja siirrät tähän muistikortilla olevaan kansioon. Tiedoston koko oli jotain 1,4 gigaa.
En usko että nimeäkään tarvitsisi muuttaa.
Parin gigan kortti ei montaa euroa maksa.
Träkkäsin vähän syytä miksei itsellä aluksi näkynyt karttaa. Jos kortilla on kaksi satunnaisenniminen.img-tiedostoa, ei näy mitään, jos toinen on gmapsupp.img, näkyy vain se, ja jos on yksi satunnaisenniminen.img, se näkyy. Eli nyt on Garminin omassa muistissa OpenStreetMap.img ja muistikortilla tuo mtk_suomi.img. Molemmat saa käyttöön. Tämä siis Dakota 20. Kuvittelin että niitä karttoja voi lykätä mukaan vaikka kuinka paljon, mutta jokin taitaa hangata vastaa.

Avatar
karppa63
Viestit: 168
Liittynyt: Ti 28.08.2007 12:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmaiset kartat gepsiin

Viesti Kirjoittaja karppa63 » La 28.07.2012 17:55

tinsku kirjoitti:
tinsku kirjoitti:
pr1 kirjoitti:
pailakka kirjoitti:MML kun noita aineistoja avasi vapaaseen käyttöön niin tuli ne nyt sitten käänettyä garmininkin ymmärtämään muotoon, löytyypi osoitteesta http://kartat.hylly.org/
No eipä tää nyt mulla onnistunutkaan :cry: . Tein niinkuin piti? Latasin, sioitin garmin kansioon, muutin jopa nimenkin GMAPSUPP.IMG:ksi Mutta karttaa ei löydy kun yritän vaihtaa karttaa Asetukset/kartta/valitse kartta/ ??? :? Mikä mättää?
Mulla kävi ihan samoin. Latasin kartan Oregoniin ja tein ihan samat toimenpiteet. Karttaa ei kuitenkaan löydy. Jospa täällä joku ystävällisesti neuvois, missä mahtoi mennä vikaan??

Tarkistinkin nyt vasta tiedoston koon ja huomasin, että ei jostain syystä ollu illalla latautunu koneelle kokonaan. Latasinpa uudelleen ja nyt ainakin näyttäs olevan oikean kokonen (1 436 973 897 tavua). Mulla on käyttämätön kännykän kortti ja tein sinne Garmin nimisen kansion, johon sitten kopioin karttatiedoston ja muutin nimenkin. Laitoin kortin gepsiin, mutta karttaa ei vain edelleenkään löydy :evil: Lisäsin tiedoston nimeen sen .img päätteen, joten on siis kokeiltu sillä ja ilman. Nyt en kyllä tajua, mitä teen väärin?? :? Onkohan mulla gepsin asetuksissa jotain väärää? Help! Gepsi on Oregon 300, eikä mulla tietystikkään taida olla enää ohjekirjaa tallella (tai ainakaan tähän hätään sitä ei löydy).
Mulla on Oregon 300. Laitoin nokialaisen kortin formatoituna Oregoniin, tein siihen Garmin nimisen kansion ja kopioin tiedoston (noin 1.4 gigaa) suoraan sinne ilman nimenmuutoksia. Miksi pitää samalla kortilla olla monenmoista karttaa,
Eikö yksi hyvä riitä? Mulla on toisella kortilla vapaa-ajan kartat, osm- tukholma sekä tallinna, sekin pelittää vaikka on useampi eri kartta.

pr1
Viestit: 70
Liittynyt: Su 28.06.2009 9:20

Re: Ilmaiset kartat gepsiin

Viesti Kirjoittaja pr1 » La 28.07.2012 17:59

karppa63 kirjoitti:Jos Dakotaan voi asentaa muistikortin niin ostappa vaikka 2 gigan kortti ja tee sinne Garmin niminen kansio. Sen jälkeen vaan lataat sen karttatiedoston ja siirrät tähän muistikortilla olevaan kansioon. Tiedoston koko oli jotain 1,4 gigaa.
En usko että nimeäkään tarvitsisi muuttaa.
Parin gigan kortti ei montaa euroa maksa.
Juu näin teen. MutKu, mulla on se pohjoismaiden kartta jo siellä kortti paikalla ja sitä kun ei voi siirtää isommalle kortille :evil: . Eri asia on sitten että tarviiko sitä pohjoismaiden karttaa enää.
samik75 kirjoitti:Ei mahdu se full mappi, mutta voit imasta sen toisen josta sitten osia voit laittaa gepsiisi mapsourcen avulla. Jos et mapsourcea omista niin suomi24 foorumeilla ainakin löytyy jotain ohjetta mistä ja miten sen laittelet koneellesi.
Saattasimpa laittaa puolikkaan Suomen mutta, en rupee edes yrittämään, ei siitä mitään tulisi. :|

Avatar
jazzaplot
Viestit: 98
Liittynyt: To 28.06.2012 19:46
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Ilmaiset kartat gepsiin

Viesti Kirjoittaja jazzaplot » La 28.07.2012 18:00

Tulipa vielä mieleen noista päätteen lisäämisistä, että siinä tiedostossahan pitäisi olla jo valmiina se .img pääte. Windowsissa kansion valikosta [alt] -> Työkalut -> Kansion asetukset -> Näytä -> Piilota tunnettujen tiedostotyyppien tunnisteet. Ruksi pois siitä. Muutehan sen päätteen lisääminen antaa tiedostolle nimen esim. gmapsupp.img.img

tinsku
Viestit: 19
Liittynyt: La 10.01.2009 21:13

Re: Ilmaiset kartat gepsiin

Viesti Kirjoittaja tinsku » La 28.07.2012 18:08

jazzaplot kirjoitti:Tulipa vielä mieleen noista päätteen lisäämisistä, että siinä tiedostossahan pitäisi olla jo valmiina se .img pääte. Windowsissa kansion valikosta [alt] -> Työkalut -> Kansion asetukset -> Näytä -> Piilota tunnettujen tiedostotyyppien tunnisteet. Ruksi pois siitä. Muutehan sen päätteen lisääminen antaa tiedostolle nimen esim. gmapsupp.img.img
Sitä mäkin ihmettelin, eikä aluksi ees tullu mieleen lisätä sitä img päätettä. Mutta kun ei pelittäny, niin sitten kokeilin sitäkin, kun täällä taisi joku mainita lisänneensä sen :D

Avatar
karppa63
Viestit: 168
Liittynyt: Ti 28.08.2007 12:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmaiset kartat gepsiin

Viesti Kirjoittaja karppa63 » La 28.07.2012 18:20

pr1 kirjoitti:
karppa63 kirjoitti:Jos Dakotaan voi asentaa muistikortin niin ostappa vaikka 2 gigan kortti ja tee sinne Garmin niminen kansio. Sen jälkeen vaan lataat sen karttatiedoston ja siirrät tähän muistikortilla olevaan kansioon. Tiedoston koko oli jotain 1,4 gigaa.
En usko että nimeäkään tarvitsisi muuttaa.
Parin gigan kortti ei montaa euroa maksa.
Juu näin teen. MutKu, mulla on se pohjoismaiden kartta jo siellä kortti paikalla ja sitä kun ei voi siirtää isommalle kortille :evil: . Eri asia on sitten että tarviiko sitä pohjoismaiden karttaa enää.
samik75 kirjoitti:Ei mahdu se full mappi, mutta voit imasta sen toisen josta sitten osia voit laittaa gepsiisi mapsourcen avulla. Jos et mapsourcea omista niin suomi24 foorumeilla ainakin löytyy jotain ohjetta mistä ja miten sen laittelet koneellesi.
Saattasimpa laittaa puolikkaan Suomen mutta, en rupee edes yrittämään, ei siitä mitään tulisi. :|
Älä hävitä karttojasi. Osta se parin gigan kortti ja laita siihen tämä uusin juttusi.
Mulla on vapaa-ajan kartat pari osmia (tukholma ja viro) yhdellä kortilla. Espanja on omalla kortilla ja eurooppaa pitkin poikin osmina matkareitin mukaan yhdellä. Suomessa mennään tuolla vapaa-ajan karttasarjalla.
Voihan noita kortteja vaihdella oregoniin kuten pattereitakin. miksi pitäisi olla monia karttoja suomesta kun yksi hyvä riittää, tämä kyseinen on varmaan hyvä joten omalle kortilleen.

tinsku
Viestit: 19
Liittynyt: La 10.01.2009 21:13

Re: Ilmaiset kartat gepsiin

Viesti Kirjoittaja tinsku » La 28.07.2012 18:28

karppa63 kirjoitti:
tinsku kirjoitti: Tarkistinkin nyt vasta tiedoston koon ja huomasin, että ei jostain syystä ollu illalla latautunu koneelle kokonaan. Latasinpa uudelleen ja nyt ainakin näyttäs olevan oikean kokonen (1 436 973 897 tavua). Mulla on käyttämätön kännykän kortti ja tein sinne Garmin nimisen kansion, johon sitten kopioin karttatiedoston ja muutin nimenkin. Laitoin kortin gepsiin, mutta karttaa ei vain edelleenkään löydy :evil: Lisäsin tiedoston nimeen sen .img päätteen, joten on siis kokeiltu sillä ja ilman. Nyt en kyllä tajua, mitä teen väärin?? :? Onkohan mulla gepsin asetuksissa jotain väärää? Help! Gepsi on Oregon 300, eikä mulla tietystikkään taida olla enää ohjekirjaa tallella (tai ainakaan tähän hätään sitä ei löydy).
Mulla on Oregon 300. Laitoin nokialaisen kortin formatoituna Oregoniin, tein siihen Garmin nimisen kansion ja kopioin tiedoston (noin 1.4 gigaa) suoraan sinne ilman nimenmuutoksia. Miksi pitää samalla kortilla olla monenmoista karttaa,
Eikö yksi hyvä riitä? Mulla on toisella kortilla vapaa-ajan kartat, osm- tukholma sekä tallinna, sekin pelittää vaikka on useampi eri kartta.
Mulla ainakaan ei oo samalla kortilla muuta karttaa, kun en omista karttoja. Tuli mieleen, että pitäisikö tämän mtk_suomi.img -karttakuvan aueta tietsikalla? Mulla ei aukea, joten onkohan se tälläkään kertaa latautunu kokonaan? En nyt vain saa sitä näkymään gepsissä, vaikka tekisin mitä :( Tässähän tää ilta meneekin koneen äärellä tumpeloidessa :roll:

Avatar
karppa63
Viestit: 168
Liittynyt: Ti 28.08.2007 12:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmaiset kartat gepsiin

Viesti Kirjoittaja karppa63 » La 28.07.2012 18:41

karppa63 kirjoitti:
Mulla on Oregon 300. Laitoin nokialaisen kortin formatoituna Oregoniin, tein siihen Garmin nimisen kansion ja kopioin tiedoston (noin 1.4 gigaa) suoraan sinne ilman nimenmuutoksia. Miksi pitää samalla kortilla olla monenmoista karttaa,
Eikö yksi hyvä riitä? Mulla on toisella kortilla vapaa-ajan kartat, osm- tukholma sekä tallinna, sekin pelittää vaikka on useampi eri kartta.
Mulla ainakaan ei oo samalla kortilla muuta karttaa, kun en omista karttoja. Tuli mieleen, että pitäisikö tämän mtk_suomi.img -karttakuvan aueta tietsikalla? Mulla ei aukea, joten onkohan se tälläkään kertaa latautunu kokonaan? En nyt vain saa sitä näkymään gepsissä, vaikka tekisin mitä :( Tässähän tää ilta meneekin koneen äärellä tumpeloidessa :roll:[/quote]
No hups! mun oregon on 450 mutta eipä tuon luulisi hommaa miksikään muuttavan jos laitteessa on muistikorttipaikka.
Eli täysin tyhjä kortti (omani formatoin siis alustin)oregoniin ja tee siihen kansio nimeltään Garmin. Sen jälkeen kopioi lataamasi tiedosto sellaisenaan kyseiseen kansioon, kestää varmaan hetken jos toisenkin riippuen tietokoneesta. Varmuuden vuoksi valitse oregonista asetuksista "valitse kartta" ja ota käyttöön vain haluamasi.
Kyllä pitäis pelittää jos tuohon laitteeseesi muistikortin kautta lisäkarttoja on mahdollista tuoda.

tinsku
Viestit: 19
Liittynyt: La 10.01.2009 21:13

Re: Ilmaiset kartat gepsiin

Viesti Kirjoittaja tinsku » La 28.07.2012 18:57

^ Ei vaan pelitä. Noin oon tehny, paitti sitä formatointia, kun oli täysin uusi käyttämätön samsung puhelimen kortti (puhelimessani siis entisen puhelimen isompi kortti käytössä). Gepsi ei vaan löydä karttaa. Siellä on valittavana vain se gepsin oma karttapohja. En tosiaankaan tiedä, mitä teen väärin. Pitäisköhän mun koettaa ladata vielä kerran se kartta netistä, jos se ei oo tullu tälläkään kertaa kunnolla (eka lataus jäi todella vajavaiseksi, eikä ilmottanu mitään virhettä siinäkään). Tai sit se on joku pikkujuttu, mitä en nyt vain hokaa tehdä oikein *huokaus*

pr1
Viestit: 70
Liittynyt: Su 28.06.2009 9:20

Re: Ilmaiset kartat gepsiin

Viesti Kirjoittaja pr1 » La 28.07.2012 19:34

karppa63 kirjoitti:Älä hävitä karttojasi.
En, tahtoovat vain noin pienet lastut hävitä ihan itsestään :mrgreen: .
karppa63 kirjoitti:Espanja on omalla kortilla... Voihan noita kortteja vaihdella oregoniin kuten pattereitakin. miksi pitäisi olla monia karttoja suomesta kun yksi hyvä riittää, tämä kyseinen on varmaan hyvä joten omalle kortilleen.
Jos olisi käyttöä esim. Espanian kartalle niin, se saisi olla omalla kortillaan mutta, nyt kun on osm ja pohjoismaiden kartta käytössä niin joskus laiskottaa niin ettei viitsi edes profiilia vaihtaa :oops: katsoakseen toista karttaa. Rupee siinä nyt sitten vaihtamaan korttia saati, kuljettamaan sitä mukana.
Vaikuttaa tosin siltä että tämä uusi kartta riittää jatkossa yksistään, kun nyt saias sen ensin edes ladattua... Maanantaina kirjastoon mars!

Avatar
jazzaplot
Viestit: 98
Liittynyt: To 28.06.2012 19:46
Paikkakunta: Jyväskylä

Ilmaiset kartat gepsiin

Viesti Kirjoittaja jazzaplot » La 28.07.2012 19:38

tinsku kirjoitti:^ Ei vaan pelitä. Noin oon tehny, paitti sitä formatointia, kun oli täysin uusi käyttämätön samsung puhelimen kortti (puhelimessani siis entisen puhelimen isompi kortti käytössä). Gepsi ei vaan löydä karttaa. Siellä on valittavana vain se gepsin oma karttapohja. En tosiaankaan tiedä, mitä teen väärin. Pitäisköhän mun koettaa ladata vielä kerran se kartta netistä, jos se ei oo tullu tälläkään kertaa kunnolla (eka lataus jäi todella vajavaiseksi, eikä ilmottanu mitään virhettä siinäkään). Tai sit se on joku pikkujuttu, mitä en nyt vain hokaa tehdä oikein *huokaus*
Kannattaa kokeilla ensin vaikka sillä OSM-kartalla lukeeko se karttoja lainkaan muistikortilta. Paljon pienempi tiedosto.

pehku
Viestit: 150
Liittynyt: Ke 12.08.2009 13:14

Re: Ilmaiset kartat gepsiin

Viesti Kirjoittaja pehku » La 28.07.2012 19:54

Laskin omalle mtk_suomi.img-tiedostolleni MD5-summan, joka näyttää tältä: b002c5893218c1046ca4f1ff5d0949d2

Jos omasi näyttää eriltä, niin latauksessa on tainnut mennä jotain pieleen. Linuxista md5-laskin löytyy vakiona ja Windowsiin vastaava löytynee googlella. Hakusanaksi "md5.exe" niin luulisi tärppäävän.

pailakka
Viestit: 547
Liittynyt: Ma 29.01.2007 20:05

Re: Ilmaiset kartat gepsiin

Viesti Kirjoittaja pailakka » La 28.07.2012 20:28

Alkuperäisten tiedostojen md5-summat:
mtk_suomi.img b002c5893218c1046ca4f1ff5d0949d2
mtk_suomi.zip 72daf52c9e3a68c2fefff0e889cbeca2

Kinde
Viestit: 20
Liittynyt: Ke 03.01.2007 20:50
Paikkakunta: Hollola

Re: Ilmaiset kartat gepsiin

Viesti Kirjoittaja Kinde » La 28.07.2012 20:30

Aivan loistavaa!! Vanhemmille gepseille soveltuva versio maanmittauslaitoksen kartoista napsahti Garmin 60:n heittämällä Mapsourcen kautta. Kiitos!

tinsku
Viestit: 19
Liittynyt: La 10.01.2009 21:13

Re: Ilmaiset kartat gepsiin

Viesti Kirjoittaja tinsku » La 28.07.2012 20:36

jazzaplot kirjoitti:
tinsku kirjoitti:^ Ei vaan pelitä. Noin oon tehny, paitti sitä formatointia, kun oli täysin uusi käyttämätön samsung puhelimen kortti (puhelimessani siis entisen puhelimen isompi kortti käytössä). Gepsi ei vaan löydä karttaa. Siellä on valittavana vain se gepsin oma karttapohja. En tosiaankaan tiedä, mitä teen väärin. Pitäisköhän mun koettaa ladata vielä kerran se kartta netistä, jos se ei oo tullu tälläkään kertaa kunnolla (eka lataus jäi todella vajavaiseksi, eikä ilmottanu mitään virhettä siinäkään). Tai sit se on joku pikkujuttu, mitä en nyt vain hokaa tehdä oikein *huokaus*
Kannattaa kokeilla ensin vaikka sillä OSM-kartalla lukeeko se karttoja lainkaan muistikortilta. Paljon pienempi tiedosto.
Kiitti vinkistä. Latasin tuon kartan ja sen kyllä sain näkymään heti, joten kartat näkyy kyllä ja siitä päätellen mulla ei sit varmaanka onnistunu toi mtk_suomi.img:n lataus. Mulla ei oo nopea nettiyhteys ja siksi kestää kauan, joten saattoi esim jäädä hieman kesken. Tarvii kait mennä jonkun sellasen luo, jolla nopeampi, jos vaikka onnistuis paremmin.

Sori, noista MD5 summista en ymmärtäny mitään :( Ylipäätään, ku mulla ei oo ollu minkäänlaisia karttoja käytössä gepsissä, ni oon kait aika pihalla näistä hommista :oops:

EDIT: Ai niin, ehdin mä tässä välillä formatoida sen micro sd:nkin, joten saattoi kyllä johtua siitäkin??!

Avatar
karppa63
Viestit: 168
Liittynyt: Ti 28.08.2007 12:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmaiset kartat gepsiin

Viesti Kirjoittaja karppa63 » La 28.07.2012 20:55

tinsku kirjoitti:
jazzaplot kirjoitti:
tinsku kirjoitti:^ Ei vaan pelitä. Noin oon tehny, paitti sitä formatointia, kun oli täysin uusi käyttämätön samsung puhelimen kortti (puhelimessani siis entisen puhelimen isompi kortti käytössä). Gepsi ei vaan löydä karttaa. Siellä on valittavana vain se gepsin oma karttapohja. En tosiaankaan tiedä, mitä teen väärin. Pitäisköhän mun koettaa ladata vielä kerran se kartta netistä, jos se ei oo tullu tälläkään kertaa kunnolla (eka lataus jäi todella vajavaiseksi, eikä ilmottanu mitään virhettä siinäkään). Tai sit se on joku pikkujuttu, mitä en nyt vain hokaa tehdä oikein *huokaus*
Kannattaa kokeilla ensin vaikka sillä OSM-kartalla lukeeko se karttoja lainkaan muistikortilta. Paljon pienempi tiedosto.
Kiitti vinkistä. Latasin tuon kartan ja sen kyllä sain näkymään heti, joten kartat näkyy kyllä ja siitä päätellen mulla ei sit varmaanka onnistunu toi mtk_suomi.img:n lataus. Mulla ei oo nopea nettiyhteys ja siksi kestää kauan, joten saattoi esim jäädä hieman kesken. Tarvii kait mennä jonkun sellasen luo, jolla nopeampi, jos vaikka onnistuis paremmin.

Sori, noista MD5 summista en ymmärtäny mitään :( Ylipäätään, ku mulla ei oo ollu minkäänlaisia karttoja käytössä gepsissä, ni oon kait aika pihalla näistä hommista :oops:

EDIT: Ai niin, ehdin mä tässä välillä formatoida sen micro sd:nkin, joten saattoi kyllä johtua siitäkin??!
MD5 hommelit menee mullakin aivan yli hilseen.
Mulla tuon tiedoston lataus kesti ainakin tunnin mokkulalla mutta onnistui, siirto muistikortille toinen tunti kun en sitä tajunnut suoraan siirtää. Nokian kortissa on yleensä kaiken moista sälää valmiiksi asennettuna ja vievät tilaa mutta kun ne poistaa niin saattaa tila riittääkin, ainakin mulla riitti.

tahkis
Viestit: 8
Liittynyt: Ke 07.07.2010 9:01

Re: Ilmaiset kartat gepsiin

Viesti Kirjoittaja tahkis » La 28.07.2012 21:00

tinsku kirjoitti:Latasinpa uudelleen ja nyt ainakin näyttäs olevan oikean kokonen (1 436 973 897 tavua).
Näin ohimennen mainiten niin itselläni tuon (toimivan) tiedoston koko on 1 509 097 472 tavua.

Avatar
Tervas
Viestit: 930
Liittynyt: Ma 08.01.2007 14:31

Re: Ilmaiset kartat gepsiin

Viesti Kirjoittaja Tervas » La 28.07.2012 21:05

Vaikuttaa ihan käyttökelpoiselta, ainakin =< 300m zoomauksella. Harmi kun en ehtinyt pistää vapaa-ajan karttaani aikanaan myyntiin vaikka piti, kuka sitä nyt enää huolii (paitsi joku, jolla on vain megainen muisti, eikä isompaa hanki (wink wink).

Edit: eikä edes sitä Coloradon "load maps" -bugia ilmaantunut, gepsi buuttasi kerralla :mrgreen:
Viimeksi muokannut Tervas, La 28.07.2012 21:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Jokaisen oikein rakennetun pojan tekee joskus vastustamattomasti mieli etsiä kätkettyä aarretta."
Mark Twain: Tom Sawyerin seikkailut

Avatar
karppa63
Viestit: 168
Liittynyt: Ti 28.08.2007 12:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmaiset kartat gepsiin

Viesti Kirjoittaja karppa63 » La 28.07.2012 21:08

Tervas kirjoitti:Vaikuttaa ihan käyttökelpoiselta, ainakin =< 300m zoomauksella. Harmi kun en ehtinyt pistää vapaa-ajan karttaani aikanaan myyntiin vaikka piti, kuka sitä nyt enää huolii (paitsi joku, jolla on vain megainen muisti, eikä isompaa hanki (wink wink).
Kaks gigaa kaupasta vai? :wink: :wink:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Materiaaliapua”