Mitä jos laitan kulkijan väärään purkkiin?

Keskustelua travel bugeista ja geokolikoista
mackoivu
Viestit: 46
Liittynyt: Ti 03.09.2013 14:50

Mitä jos laitan kulkijan väärään purkkiin?

Viesti Kirjoittaja mackoivu » Pe 14.03.2014 19:11

Kävin tänään kuljeskelemassa Lempäälässä, Nokialla ja Tampereella. Matkassa oli myös pari kulkijaa ja matkan varrella niitä kertyi pari lisää. Omat vanhat pudotin purkkeihin ja uudet tulivat kotiin saakka. Nyt kun illalla aloin loggailla kätköjä ja kulkijoita törmäsin ongelmaan. En kerta kaikkiaan muista mihin purkkiin kulkijan pudotin (Hemmetin lahopää!) Olen melko varma, että se jäi heti aamusta Lempäälään, mutta en ole aivan varma

Nyt vetelen jokerin hihasta ja pudotan sen mielestäni oikeaan laariin. Kysymys kuitenkin kuuluu, että mitä jos purkki on väärä? Joku löytää kulkijan kätköstä, missä ei pitänyt olla mitään. Eikös sen voi kuitenkin grapata itselleen ihan normaalisti koodin kautta? Entä aiheutuuko jotain kohtuutonta murhetta siitä, että purkin kätkökuvaukseen on nyt linkitetty kulkija vaikkei purkista mitään löydykään?

Siipisupi
Viestit: 72
Liittynyt: Ma 09.05.2011 18:54

Re: Mitä jos laitan kulkijan väärään purkkiin?

Viesti Kirjoittaja Siipisupi » Pe 14.03.2014 20:28

Joskus oon tiputtanut kolikon väärään purkkiin ja kotona huomannut vasta kämmin.
Olen kulkijan viestiin kirjoittanut, että tämä on kirjattu väärään purkkiin, saman olen kirjoittanut kätkökuvaukseen, ettei tule ihmettelyjä, miksi ei kulkijaa löydy.
Hyvin on nämä vahinkolaukaukset jatkaneet matkaansa ja seuraava mukaan ottaja on tosiaan grapannut itselleen ne.

hirveähenri
Viestit: 107
Liittynyt: To 05.09.2013 18:19

Re: Mitä jos laitan kulkijan väärään purkkiin?

Viesti Kirjoittaja hirveähenri » La 15.03.2014 14:49

Katoaako se kulkija silloin inventory:stä, jos sen grabbaa matkaansa jostain muualta? Tuntuu olevan paljon kätköjä missä ei mitään kulkijoita ole, vaikka pitäisi olla[:D]

Fuchslein
Viestit: 190
Liittynyt: Ma 11.11.2013 10:26

Re: Mitä jos laitan kulkijan väärään purkkiin?

Viesti Kirjoittaja Fuchslein » La 15.03.2014 17:12

Grabbaus päivittää kulkijan paikan, eli se katoaa inventorysta. Purkeista puuttuvat kulkijat ovat usein sellaisia, joita kulkijan omistaja ei ole merkannut kadonneeksi. Pari kertaa on tullut vastaan kulkija kätköstä, jossa sen ei olisi pitänyt olla. Olen grabannut sen ( jos tilanne on ollut sellainen, että kulkija on selvästi unohdettu lokata, vilkkailla kätköillä hankalampi arvioida ) ja pudottanut sen sitten oikeaan paikkaan tai eteenpäin, jos olen siirtänyt kulkijaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Travel bugit & geokolikot”