Haastesivun parannukset

Jos aika riittää
sutta
Viestit: 47
Liittynyt: Ke 23.02.2011 22:05

Haastesivun parannukset

Viesti Kirjoittaja sutta » Ke 11.09.2013 9:02

Moi!

IE 9 -selaimessani näyttää haastesivu nyt aika hassulta, kuva ohessa. Onkos tästä muuten jo käyty kaikenkattava keskustelu joskus, että pitäisikö omat haasteet näkyä tuolla suoritettuna vaikkei omaan kätköön löytöä kirjaakaan? Nythän meillä tosin on jo esimerkki siitäkin että haasteen tekijä ei ole itse suorittanut haastetta :/
haastesivurikki.PNG
haastesivurikki.PNG (202.4 KiB) Katsottu 3684 kertaa

Prynde
Viestit: 139
Liittynyt: Ti 31.07.2012 17:31
Paikkakunta: Turenki, Janakkala

Re: Haastesivun parannukset

Viesti Kirjoittaja Prynde » Ke 11.09.2013 11:10

IE10-selaimessa kaikki kuvat rikkoontuvat vastaavalla tavalla jos yhteensopivuusnäkymä on päällä, normaalitilassa sivu näkyy oikein.

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Haastesivun parannukset

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ke 11.09.2013 15:12

sutta kirjoitti:IE 9 -selaimessani näyttää haastesivu nyt aika hassulta, kuva ohessa. Onkos tästä muuten jo käyty kaikenkattava keskustelu joskus, että pitäisikö omat haasteet näkyä tuolla suoritettuna vaikkei omaan kätköön löytöä kirjaakaan? Nythän meillä tosin on jo esimerkki siitäkin että haasteen tekijä ei ole itse suorittanut haastetta :/
Prynde kirjoitti:IE10-selaimessa kaikki kuvat rikkoontuvat vastaavalla tavalla jos yhteensopivuusnäkymä on päällä, normaalitilassa sivu näkyy oikein.
Nyt tuota säädetty siten että mahdollisesti ainakin IE10:n yhteensopivuustilassa sivu toimii oikein. Vaikea sanoa miten toimii IE 9:ssä tai saman selaimen aiemmissa versioissa koska Micro$oft on aikojen saatossa käyttänyt "mielenkiintoisia" poikkeavuuksia selainten sivunmuodostuksessa. Saa kertoa jos toimii oikein / ei toimi oikein jne.

Omien haastekätköjen kohdalla näkyy nyt kotitalokuvake. En lähde ottamaan kantaa siihen pitäisikö ne sen sijaan merkitä suoritettu -merkinnällä, vaan pitäydyn normaalilogiikassa "suoritettu = logattu löydetyksi".
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

juheja
Viestit: 218
Liittynyt: Su 22.05.2011 8:32

Re: Haastesivun parannukset

Viesti Kirjoittaja juheja » Ke 11.09.2013 17:15

Kun nyt haastekätkölistauksesta on puhetta, niin esitän tällaisenkin pyynnön. Saa suhtautua asian vaatimalla vakavuudella (eli jos ei nyt ihan Ö- niin ainakin Ä-mappiin):

Olisiko mahdollista toteuttaa haastekätkölistaukseen sellaista toimintoa, jolla saisi itse vedettyä täpän suoritetun mutta ei haetun haasteen kohdalle? (Tai ihan mistä syystä sitten haluaakin ko. täpän vetää.)

Mileleo
Viestit: 124
Liittynyt: To 27.10.2011 11:32

Re: Haastesivun parannukset

Viesti Kirjoittaja Mileleo » Ke 11.09.2013 18:02

juheja kirjoitti:Kun nyt haastekätkölistauksesta on puhetta, niin esitän tällaisenkin pyynnön. Saa suhtautua asian vaatimalla vakavuudella (eli jos ei nyt ihan Ö- niin ainakin Ä-mappiin):

Olisiko mahdollista toteuttaa haastekätkölistaukseen sellaista toimintoa, jolla saisi itse vedettyä täpän suoritetun mutta ei haetun haasteen kohdalle? (Tai ihan mistä syystä sitten haluaakin ko. täpän vetää.)
Itse suosittelen, että laitat jokaiseen suoritettuun haasteeseen ruskin että kätkö ratkaistu. Näin voit karttahaualla katsoa suoritetut (ratkaistut) haasteet pikavalintojen kautta.

juheja
Viestit: 218
Liittynyt: Su 22.05.2011 8:32

Re: Haastesivun parannukset

Viesti Kirjoittaja juheja » Ke 11.09.2013 18:55

Mileleo kirjoitti:
juheja kirjoitti:Kun nyt haastekätkölistauksesta on puhetta, niin esitän tällaisenkin pyynnön. Saa suhtautua asian vaatimalla vakavuudella (eli jos ei nyt ihan Ö- niin ainakin Ä-mappiin):

Olisiko mahdollista toteuttaa haastekätkölistaukseen sellaista toimintoa, jolla saisi itse vedettyä täpän suoritetun mutta ei haetun haasteen kohdalle? (Tai ihan mistä syystä sitten haluaakin ko. täpän vetää.)
Itse suosittelen, että laitat jokaiseen suoritettuun haasteeseen ruskin että kätkö ratkaistu. Näin voit karttahaualla katsoa suoritetut (ratkaistut) haasteet pikavalintojen kautta.
Juu, karttahaulla näin olenkin tehnyt. Mutta haastesivulla olisi helpompi katsoa kokonaiskuvaa ruksien avulla.

Kuten sanottu, mappi Ä-kiireellisyysluokkaa...

Avatar
Aimo Haipakka
Viestit: 114
Liittynyt: Su 19.07.2009 12:45

Re: Haastesivun parannukset

Viesti Kirjoittaja Aimo Haipakka » To 12.09.2013 8:29

haksu10 kirjoitti: Saa kertoa jos toimii oikein / ei toimi oikein jne.
Näyttää toimivan oikein myös IE9:llä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Korjataan kun keritään”